Sign in to follow this  
Followers 0
Loek

Opladen van TT One XL

6 posts in this topic

Hallo,

Als ik de TT One XL oplaad via de usb op mijn computer, gaat het oplaad-lampje branden, maar dit gaat niet uit als het apparaat klaar is met opladen. Hoe weet ik nu wanneer het opladen voltooid is? :good:

Alvast bedankt.

Hallo,

Als ik de TT One XL oplaad via de usb op mijn computer, gaat het oplaad-lampje branden, maar dit gaat niet uit als het apparaat klaar is met opladen. Hoe weet ik nu wanneer het opladen voltooid is? :yahoo:

Alvast bedankt.

Kan je toch in het scherm zien dan zie je rechts boven in een batterijtje, als die helemaal gekleurd is is hij vol. :good:

Opladen in de auto duurt +/- 2 uur en via een 230 v thuislader ook. Vanwege de zeer lage stroomuitgifte via je usb poort duurt dit veeeele malen langer. Maar bv een verkleuring of uitgaan van het groene lampje wanneer vol, zou niet verkeerd zijn.

Hallo,

Als ik de TT One XL oplaad via de usb op mijn computer, gaat het oplaad-lampje branden, maar dit gaat niet uit als het apparaat klaar is met opladen. Hoe weet ik nu wanneer het opladen voltooid is? :yahoo:

Alvast bedankt.

Opladen in de auto duurt +/- 2 uur en via een 230 v thuislader ook. Vanwege de zeer lage stroomuitgifte via je usb poort duurt dit veeeele malen langer. Maar bv een verkleuring of uitgaan van het groene lampje wanneer vol, zou niet verkeerd zijn.

Weet niet, hoe het met een One XL zit maar neem aan het zelfde als een One II.

Zolang er wordt aangegeven "laadt op", wordt er opgeladen. Zodra je dit niet meer ziet, is de accu vol. :good:

Edited by Germ

Ok, bedankt allemaal, volgens mij heeft Germ de oplossing.

Ok, bedankt allemaal, volgens mij heeft Germ de oplossing.

P.S. En dat lampje brandt altijd, ( zodra die aan de usb, auto oplader of thuis oplader hangt ) ook al is je

accu vol. :biggrin:

Edited by Germ