Sign in to follow this  
Followers 0
Nick

Wijzig autosymbool

295 posts in this topic

Bedankt, maar dit is de nieuwe versie van de Opel Zafira.

Heeft u, of kunt u een autosymbool van de nieuwe versie van de Opel Zafira maken?

b.v.d.!

Eenmalige aanbieding

Edited by j-lo

hoi. ik leesde dat het op de tomtom xl niet kon zo'n autotje als pijl kan

maar dat kan wel.. bij de tomtom navcore 8 die is namelijk al uit en werkt goed

ook met situatieszooi enzo ik zal hem proberen ergens op te een site te gooien waar dat je hem zo kan downloaden moet hem ff van mn tomtom aftrekken

heb namelijk de tomtom one xl europe

houd deze site maar in de gaten ik probeer ergens de navcore op t web te gooien en dan zet ik er hiervan een link op

daar werkt de auto namelijk wel op

Germ, de uitleg was goed .

TTHeaven en tjoep het naar (via een snelkoppeling ) het Bureaublad op Uw PC.

daar staat het dan, staat leuk :smile:

maar hoe nu verder???

He ik was te snel het werktttt

thanx

:cray:

Fiat.bmp

Edited by barendje

@Adriaantje heel erg bedankt, heb hem gelijk geprobeerd maar je hebt het verkeerde rood gebruikt dus mijn vlakje om de auto blijft rood :tongue:

Zou je hem nog kunnen aanpassen voor mij? Ik heb een tomtom GO720 weet niet of dat wat uitmaakt?

Mvg. Ben

Edited by opelmantagek

@Adriaantje heel erg bedankt, heb hem gelijk geprobeerd maar je hebt het verkeerde rood gebruikt dus mijn vlakje om de auto blijft rood :good:

Zou je hem nog kunnen aanpassen voor mij? Ik heb een tomtom GO720 weet niet of dat wat uitmaakt?

Mvg. Ben

Open hem even in Paint, dan kun je het rood eenvoudig vervangen met "opvullen" door rood 255, groen 0 en blauw ook nul.

Het is natuurlijk leuker om je eigen brikkie ff op de foto te zetten en in je TT te plaatsen.

seatleonachter3.jpg

Wat ik ook probeer, ik krijg het standaard symbool niet veranderd. In het verleden lukte dat wel altijd maar nu geeft het apparaat geen sjoege. Het betreft een TTRII.

Ik blijf het standaard blauwe driehoekje zien. Als ik in het menu een ander symbool kies, zegt hij dat het symbool veranderd is. Ga ik dan terug naar het navigatiescherm dan is er niets veranderd.

Iemand enig idee??

Wat ik ook probeer, ik krijg het standaard symbool niet veranderd. In het verleden lukte dat wel altijd maar nu geeft het apparaat geen sjoege. Het betreft een TTRII.

Ik blijf het standaard blauwe driehoekje zien. Als ik in het menu een ander symbool kies, zegt hij dat het symbool veranderd is. Ga ik dan terug naar het navigatiescherm dan is er niets veranderd.

Iemand enig idee??

IK denk beetje kleiner maken.

Iemand enig idee??

Overbodige vraag misschien, maar:

Staat hij wel in 3D-mode?

Overbodige vraag misschien, maar:

Staat hij wel in 3D-mode?

Dat was het. Ik had niet eens gemerkt dat hij in 2D terecht gekomen was.

:wink:

Toch maar luguber, als je steeds die motor ziet rijden zonder bestuurder.

(Voor de rest is het wel ok. :yahoo: )

Als ik 2 foto's van auto's plaats zou dan iemand voor mij de foto's kunnen aanpassen zodat ik ze kan gebruiken?

Al vast heel erg bedankt,

Gr Dennie