Sign in to follow this  
Followers 0
Nick

Wijzig autosymbool

295 posts in this topic

Nick,

Bedankt voor de Mario auto...het werkt! :wink: Waar blijft de auto van Donald Duck en de Batmobiel? :good:

Ik ben helaas niet zo creatief met computers :unknw: . Als je nog eens tijd over hebt??? Die wil ik ook wel hebben... (hint,hint) :wink:

Stuur mij goeie, liefst grote foto's/plaatjes (met achterop zicht van het mobiel) en ik zal eens kijken of het lukt...

Als ik de berichten zo eens lees dan geldt deze nieuwe update 7xx dus niet voor TT go 300, of heb ik het mis.

gr. Dries

Ja, dat heb je mis. >>klik<< :wink::biggrin:

Edited by Germ

Ja, dat heb je mis. >>klik<< :wink::biggrin:

NavCore 7 is nog NIET beschikbaar voor: GO x10, GO x00, GO Classic, ONE New Edition (zonder Flash), ONE Classic, RIDER 2nd Edition, RIDER Classic. TomTom zal de updates voor deze devices de komende weken gefaseerd gaan aanbieden

Wel mis? ..... niet mis! Niet voor de GO x00 dus ook niet voor de 300. Nog even wachten.

Stuur mij goeie, liefst grote foto's/plaatjes (met achterop zicht van het mobiel) en ik zal eens kijken of het lukt...

:biggrin: ik zou zeggen, leef je uit :wink:

ecdonaldnf8.jpg

batmobile2yd3.jpg

batmobile5999em9.jpg

:biggrin: ik zou zeggen, leef je uit :wink:

Veel te klein allemaal. Echt grote platen heb ik nodig. Mailen mag naar redactie@jouwnav.nl.

In NavCore 7 op de TomTom GO 520, 720 en 920 is het mogelijk de cursor die de positie van je voertuig weergeeft helemaal naar eigen wens te bepalen. Dat gaat heel simpel:

Maak een 80 bij 80 pixels 24-bit BMP-plaatje en plaats die in de \art\cars-map op je GO. Het rood (RGB: 255 0 0) in het plaatje zal transparant op je scherm verschijnen.

Kan iemand mij zeggen waar deze \art\cars-map map tevinden is?

Kan iemand mij zeggen waar deze \art\cars-map map te vinden is?

Op je GO 520 of 720 in de root van je Flash-geheugen.

Zo, die is goed met auto's knutselen!

Hoe de f doen jullie dat?

Ik ga er vanuit dat je vraag gaat over het knutselen van auto's en niet hoe je ze op je TT krijgt :wink:

Heel simpel met Paint (al die dure progjes zijn nergens voor nodig..) :dirol:

Veel automerken hebben een "car configurator". Je kunt je auto samenstellen en dan aan het eind van alle kanten bekijken. Stel een auto samen, zet deze in de juiste positie en dan alt-prtsc indrukken. Plakken in Paint, auto selecteren en dan de selectie opslaan. Met een resizer (ik gebruik het gratis prog. CSO Image Resizer [Vista]) verkleinen tot 80x80 en weer opslaan. Laden in Paint, weergave op 800% en alles om de auto rood maken. Opslaan als BMP en klaar..

Ik ga er vanuit dat je vraag gaat over het knutselen van auto's en niet hoe je ze op je TT krijgt :wink:

Yep, dat was inderdaad de vraag.

Heel simpel met Paint (al die dure progjes zijn nergens voor nodig..) :rolleyes:

Veel automerken hebben een "car configurator". Je kunt je auto samenstellen en dan aan het eind van alle kanten bekijken. Stel een auto samen, zet deze in de juiste positie en dan alt-prtsc indrukken. Plakken in Paint, auto selecteren en dan de selectie opslaan. Met een resizer (ik gebruik het gratis prog. CSO Image Resizer [Vista]) verkleinen tot 80x80 en weer opslaan. Laden in Paint, weergave op 800% en alles om de auto rood maken. Opslaan als BMP en klaar..

Kijk super, dat is een nou een goede uitleg. Toptip om de carconfigurator te gebruiken, brengt me al meteen op een paar nieuwe ideetjes. Daar gaan weer wat vrije uurtjes...

Robin_op_de_motor___5__.bmphoe kan het dat het rood gewoon om het plaatje blijft staan

denk dat je kleur kode niet goed is dan:

of je plaatje is te groot zo te zien 96 x 95 i.p.v. 80 x 80

Maak een 80 bij 80 pixels 24-bit BMP-plaatje en plaats die in de \art\cars-map op je GO. Het rood (RGB: 255 0 0) in het plaatje zal transparant op je scherm verschijnen.

Robin_op_de_motor___5__.bmphoe kan het dat het rood gewoon om het plaatje blijft staan

Verkeerde kleur rood..

Ga (in Paint) naar kleuren => kleuren bewerken => aangepaste kleurendef.

Vul bij rood 255 in en gebruik dan deze kleur.

Aangepast (ook wat wit weggehaald):

Robin_op_de_motor___5__1.jpg

de oude:

Robin_op_de_motor___5__oud.jpg

(druk even op F5; ik had de verkeerde geupload)

Edited by XC70

alleen wel opslaan als bmp file,

trouwens weer netjes werk XC70 :rolleyes:

Autootje heb ik al nu wachten op de software.

Leonklein2.jpg

Nog wel de achtergrond rood maken

Edited by EdwinK

Autootje heb ik al nu wachten op de software.

Leonklein2.jpg

Nog wel de achtergrond rood maken

Dan wordt het ongeveer zo:

Leonklein2800x600.jpg

Dan wordt het ongeveer zo:

Leonklein2800x600.jpg

Inderdaad, ben ik daar ook klaar mee.