Sign in to follow this  
Followers 0
bollie1

help! een (email)adres aub

6 posts in this topic

Diverse emails (ook online ) verstuurd naar TomTom over de slechte kaarten geleverd bij TT one XL europe, 3 mnd geleden aangeschaft.

Ik kom op plaatsen 15 km verwijderd, afslagen bestaan al 3 jaar, lokaties bestaan al enige tijd maar geen succes met mijn tomtom.

Iemand toevallig een hint hoe ik mijn klacht kwijt kan of iemand bij tomtom kan bereiken , die niet met beurs of overnames bezig is maar met support??

Zelfs de support site werkt momenteel niet dus ook daar kan ik mijn klacht niet kwijt.

Mvg

xxxx@xs4all.nl

P bolhuis een zeer ontevreden klant, die spijt heeft geen Mio gekocht te hebben!!

Ook moeilijk te bereiken maar in elk geval en antwoord binnen 2 weken

:unknw:

email adres verwijderd, tegen spam. en advies verwijder bijlage mod.

emailadres___KLACHT.htm

Edited by hnc

Je kan toch gewoon Navcor 7 op je Tomtom one XL zetten??

Als je tomtom Home 2.0 insdtalleerd, dan vraagt hij of je de firmaware wilt updaten.

Dan kan je zelf je geconstateerde fouten corrigeren, want Navcore 7 heeft de functie kaart correcties.

succes

Met mapshare is nog niet zo veel mogelijk. Het is een leuk begin maar het beperkt zich voornamelijk tot bewerkingen op bestaande wegen, zoals eenrichtingsverkeer omdraaien verwijderen of toewijzen en bestaande wegen afsluiten en openstellen. Echt belangrijke functies als het toevoegen van wegen en rotondes, die dan ook op de kaart verschijnen is niet mogelijk, en daar zitten we nu juist op te wachten.

@Bollie1:

In je bijlage staat het serienummer en apparaatcode van je TT. Dat is niet zo handig. Je weet nooit wat kwaadwillenden daar mee kunnen. En als je graag spam ontvangt is het plaatsen van een E-mailadres op een forum altijd handig. Ook dat zou ik maar verwijderen

Verder heb ik nooit probemen ondervonden met de service van TomTom. De weinige keren dat ik ze nodig heb gehad hebben ze alles meer dan netjes afgehandeld. Klantenreacties kan je gewoon via de site onder de aandacht van de service-organistie brengen.

Welke kaartversie heb je in je TT?

Met vriendelijke groet,

N.P.S.

Edited by N.P.S

welke kaart staat er op je tomtom?

Diverse emails (ook online ) verstuurd naar TomTom over de slechte kaarten geleverd bij TT one XL europe, 3 mnd geleden aangeschaft.

TomTom maakt geen gebruik van e-mail alleen een webform. je dient wel eeret een account aan te maken: http://www.tomtom.com/support/ask.php?Ref=...&Language=5

Of lees hier hoe het moet: http://www.tomtom.com/support/support.php?ID=2

Ik heb altijd binnen 2 dagen een reactie... vaak zelfs dezelfdde dag.

Edited by RobinvDongen