Sign in to follow this  
Followers 0
Nick

NavCore 7.161 voor GO Classic, GO x00, GO x10 en alle ONE's

177 posts in this topic

Grappig :good:

Download je de nieuwste home en een originele Navcore voor de Classic, gaat ie weer terug naar V6.52

Wat een strijd weer. Wie o wie heeft een oplossing cq een werkende link om de navcore voor de Classic buiten Home om, te downloaden??

Download je de nieuwste home en een originele Navcore voor de Classic, gaat ie weer terug naar V6.52

Wat een strijd weer. Wie o wie heeft een oplossing cq een werkende link om de navcore voor de Classic buiten Home om, te downloaden??

zelfde manier als welke ik moest toepassen via tthome 1.6

Ik hoorde net van iemand met wie ik via BT belde dat de geluidskwaliteit niet perfect, maar wel aanvaardbaar was. Heb vervolgens even mijn eigen antwoordapparaat ingesproken om het te checken en ik moet zeggen dat het op mij ook wel redelijk goed over kwam.

Morgen maar eens met de externe microfoon in de auto proberen...

Zo juist de update gedaan via home versie 2

in 3 minuutjes klaar en met versie 7.161 (build 8491)

alles werkt naar behoren had ook niks anders verwacht.

ik heb de one eerste versie nog nooit een vastloper gehad. hopelijk ook niet in de toekomst

alle balkjes staan gewoon vol zoals altijd zit meestal op ritjes midden brabant naar oost brabant en noord limburg

als je even je msn aanzet stuur ik het even naar je.

of zou er verschil zitten in de 7.161 voor de classic en de 910?

Edited by henny64

Valt mij op dat toen ik nog een download uit de nieuwsgroepen gebruikte van NC 7 ik van die mooie knoppen had op het scherm.

"Navigeer naar" enzo waren afgerond.

Nu met de officieele NC7 heb ik de NC6 knoppen weer terug.

Klopt dat of moet ik de update weer even overnieuw gaan doen ?

Is er niemand die even wil zeggen of hij nou afgeronde knoppen heeft of de gewone ?

zelfde manier als welke ik moest toepassen via tthome 1.6

Ik probeer aan de officiele 1.6 te komen, maar waar haal ik die vandaan.

Als ik mijn rider aan 1.5 hang, komt er geen update naar TTH1.6

Ook de off. download van TT geeft 1.5 als latest.

gr. HanK

Is er niemand die even wil zeggen of hij nou afgeronde knoppen heeft of de gewone ?

Alleen de gecrackte versie heeft de "720-look",is afgeleid van de 720 Navcore. De offici

als je even je msn aanzet stuur ik het even naar je.

of zou er verschil zitten in de 7.161 voor de classic en de 910?

Msn staat aan: xxxxxx@xxxxxxx.xx is msn_adres

Mod edit: email/msn-adres verwijderd, in verband met spam-bots op dit forum. Uitwisselen van adressen graag via PB.

Hallo

Het is bij mij succesvol geupdate van 7.160 naar 7.161

maar ik heb een vraagje wat is nou veranderd in die nieuwe versie ?

Ik zie zelf geen nieuwe veranderingen :wacko:

Handsfree bellen zou nu beter gaan.

Moet het zelf nog testen overgens.

Ik probeer aan de officiele 1.6 te komen, maar waar haal ik die vandaan.

Als ik mijn rider aan 1.5 hang, komt er geen update naar TTH1.6

Ook de off. download van TT geeft 1.5 als latest.

gr. HanK

staat hij ter download, je kunt hem gewoon naast 2.1 in een andere map installeren.

Edited by Pjottr
Link verwijderd

Valt mij op dat toen ik nog een download uit de nieuwsgroepen gebruikte van NC 7 ik van die mooie knoppen had op het scherm.

"Navigeer naar" enzo waren afgerond.

Nu met de officieele NC7 heb ik de NC6 knoppen weer terug.

Klopt dat of moet ik de update weer even overnieuw gaan doen ?

klopt! ook ik heb dit ondervonden. Had een versie van een nieuwsgroep (7.010) met mooie grijze knoppen waarbij ik ook het navigatie pijltje kon veranderen in een auto (of motor, boot, trein, bad eendje, enz... :pardon: ). die zijn dus allemaal foetsie na de update. was voor mij geen verrassing aangezien we met versie 7.161 een "lite" versie hebben gekregen (net als 7.16 overigens).....jammer hoor maar blijkbaar wil tomtom je min of meer dwingen een 720 of 920 te kopen voor alle leuke nieuwtjes :blush:

misschien is er een handige jongen die wel de extraatjes van de volledige versie in 7.161 kan krijgen of nog beter......maakt Tomtom ons blij met deze extraatjes in versie 7.162 o.i.d. :wacko:

Edited by dekiwi

Deze 1.6 versie ,heb ik 2 maal eerder gelinstallerd en beide keren met een trojaans paard erin.

Ik wil hem gewoon van de TomTom site gedownload hebben.

Ik kon niet van dat virus afkomen, tot 2 maal een kompleet nieuw systeem er op moeten zetten.

Waarom is er geen link naar de TT-site?

Edited by HanK

Deze 1.6 versie ,heb ik 2 maal eerder gelinstallerd en beide keren met een trojaans paard erin.

Ik wil hem gewoon van de TomTom site gedownload hebben.

Ik kon niet van dat virus afkomen, tot 2 maal een kompleet nieuw systeem er op moeten zetten.

Waarom is er geen link naar de TT-site?

dan zal dit de laatste voor je zijn http://www.tomtom.com/plus/service.php?ID=17

n.b. bij mij draait 1.6 hij veilloos zonder trojaans horse

Dit deed hij bij mij ook. De eerste keer na de update leek alsof hij niet meer wilde opstarten. Het scherm bleef zwart. Ineens start hij wel op en nu gaat dit wel goed. Trouwens, zijn er mensen die na deze update mapshare en quickfix updates krijgen? Ik heb beide namelijk nog niet gehad vandaag.

Ik heb ook nog geen updates gehad van de quickfix en ook nog niet van mapshare. :pardon:

Misschien weer een bug(je) in de software, afwachten op software versie 7.191....??? :wacko:

Hoy

Kan iemand mij exact vertellen wat b.v. een Go 720 met Navcore meer kan dan met een 710 ?, zijn het belangrijke verschillen ?.

Ja, er zit een icoontje bij de 720 waar je de blauwe cursor die je auto moet voorstellen, kunt veranderen in een echt plaatje van een auto of motor. Er zijn er al plaatjes van bepaalde automerken die heel herkenbaar zijn. Dat is grappig maar niet noodzakelijk.

Verder kan je in het "help me" icoontje geen handleidingen lezen hetgeen erg jammer is.

Ik heb nu een officiele versie van navcore7 voor de 720 van iemand gekregen en daar heb ik de "help me" bestand in zijn geheel gekopieerd naar de root van mijn tomtom910. Nu kan ik wel de handleidingen lezen en die zijn erg handig! Het werkt gewoon, dus ik snap niet waarom tomtom die niet automatisch meestuurd met de navcore 7 voor de "gewone oude" tomtoms.

Hallo

Het is bij mij succesvol geupdate van 7.160 naar 7.161

Ik zie zelf geen nieuwe veranderingen :wacko:

Blijft nog steeds de vraag: Welke zijn de officiele bug-fixes? Zijn er ergens een update-log of release-notes te vinden die aangeven wat er van 7.160 naar 7.161 gewijzigd is?

leuk zo een update maar nog steeds geen menu beheer np zit niks anders op dan maar weer naar versie 7.101

Edited by flappie11