Sign in to follow this  
Followers 0
Nick

Advertorial: TomTom Map Share

86 posts in this topic

MapShare heeft niet zo vaak updates, je hoeft er dus ook niet dagelijks of zo op te kijken. 1x per week is al veel te veel van het goeie voor mijn gevoel. Wat betreft de vraag van Ladru: ja, dat klopt :search: Kom op, geef toe dat het wel een heel erg geniale truc van TomTom is geweest om MapShare te introduceren :laugh: Ze hebben iets gecreeerd waar zowel de consument als TomTom wat aan heeft, en waarbij TomTom zelf uiteraard de meeste winst uit haalt. En het briljante is dat je als consument van een niet GOx20 versie, MapShare zo graag wilt hebben dat je bereid bent om zowel geld te overhandigen voor een nieuwe kaartversie als inderdaad onbetaald arbeid voor TomTom te verrichten. Ik ben nog maar zelden zo'n geniale move van een bedrijf tegengekomen :good: :good: :rofl:

Oh, en wat betreft de rotonde wijziging: als dit soort wijzigingen over 1 jaar al verwerkt is, dan is TeleAtlas bijzonder snel voor je aan het werk gegaan. Ik zou er niet zonder meer van uit gaan dat het dan al doorgevoerd is hoor.

Oh, nog een dingetje: ik zou er ook niet meer zonder meer van uit gaan dat wat deze site verkondigt, klopt. Nick je had gelijk, stom om zo naief van mij te zijn om te denken dat ik deze site kon vertrouwen. Excuses!

Edited by sucker

Maar toch krijg ik niets binnen.

Dan doe je echt iets fout hoor. Er moeten echt meerdere keren per dag wijzigingen doorkomen.

Misschien is het voortaan dan net iets handiger even te wachten met publiceren totdat precies duidelijk is hoe alles in elkaar steekt.

Neen hoor.

Dat houd het Forum en de discussies levendig. :search:

Ik maak er me niet te druk in, zal met mijn ONE first generation toch weer niet kunne mapsharen. Ook al staat het pictogrammetje te blinken in mijn ONE... Moet ik nu weer een nieuwe Tom Tom kopen? :yahoo:

Ik maak er me niet te druk in, zal met mijn ONE first generation toch weer niet kunne mapsharen. Ook al staat het pictogrammetje te blinken in mijn ONE... Moet ik nu weer een nieuwe Tom Tom kopen? :nea:

Wellicht een nieuwe kaart? Map Share werkt vanaf kaartversie 6.75.

Ik maak er me niet te druk in, zal met mijn ONE first generation toch weer niet kunne mapsharen. Ook al staat het pictogrammetje te blinken in mijn ONE... Moet ik nu weer een nieuwe Tom Tom kopen? :smile:

geloof me, ik heb de one ook , en dat ding kan alles. Ik heb op navcore 7 alle plugins geprobeerd van Rouserat (die fransman) en alles werkt. Mapshare werkt ook (wel map 6.75 gebruiken). Zelfs even getest of die hack dat ie de straatnamen e.d. voorleest ook doet, geen probleem dus. Blauwe pijltje veranderen ? np.

De One is nog steeds een wonder apparaat.

Groetjes.

Wellicht een nieuwe kaart? Map Share werkt vanaf kaartversie 6.75.

EN 't moet een TeleAtlas-kaart zijn (v675.1409 of hoger), geen NavTeq . . . :smile:

Op verzoek van HNC dan maar in dit draadje mijn vraag:

Er is een kruising bij mij in de buurt een rotonde geworden. Dit heb ik aangepast door een kaartcorrectie door te voeren, maar nu staat er no steeds een kruising ipv een rotonde op mijn kaart. Doe ik dan iets verkeerd?

Op de nieuwste versie van de kaarten is het inmiddels wel een rotonde (denk ik). Is het nu zo dat ik allemaal kaartcorrecties doorgeef aan TT, en zij mij laten betalen om die correcties terug te zien in een nieuwe (betaalde) kaartversie?

Is het nu zo dat ik allemaal kaartcorrecties doorgeef aan TT, en zij mij laten betalen om die correcties terug te zien in een nieuwe (betaalde) kaartversie?

Ik raad je aan om toch even de artikelen op de site te lezen, dan heb je antwoord op je vraag:

Hier en hier zijn de belangrijkste berichten.

Een aantal correcties kun je niet direct zelf uitvoeren op de kaart en die worden dus later in een nieuwe kaartversie uitgebracht. Daarvoor moet je inderdaad weer betalen.

Het ligt in de lijn der verwachting dat in nieuwere versies van Map Share ook meer wijzigingen mogelijk zijn die direct op de kaart zichtbaar zijn.

Zo jammer dat mensen altijd dingen aannemen zonder precies te weten hoe en wat:

TomTom gaat een garantie geven voor minimaal 12 maanden Map Share voor iedereen. Reken er daarbij op dat men binnenkort zal starten met vier kaartreleases per jaar.

Ik heb hierover contact met TomTom en er zal volgende week een officieel statement komen over dit alles.

Dan ben ik heel benieuwd naar dat statement, want voor de 910 werkt het dus niet. Kunnen ze gelijk met een bug-fix komen. Wel zo handig.

Ik heb hierover contact met TomTom en er zal volgende week een officieel statement komen over dit alles.

Het heeft even geduurd, maar we hebben inmiddels een offici

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0