Sign in to follow this  
Followers 0
har4har

Scherm 180 graden draaien

11 posts in this topic

Hallo, sinds ik NAVCORE 7 gebruik op de TT 500 is er niet meer de mogelijkheid om het scherm 180 graden te draaien (op z'n kop dus). Aangezien ik mijn houder aan de spiegel en op z,n kop heb gemonteerd vind ik dit wel erg jammer..

Weet iemand een oplossing?

Edited by har4har

Hallo, sinds ik NAVCORE 7 gebruik op de TT 500 is er niet meer de mogelijkheid om het scherm 180 graden te draaien (op z'n kop dus). Aangezien ik mijn houder aan de spiegel en op z,n kop heb gemonteerd vind ik dit wel erg jammer..

Vreem bij mij werkt het gewoon. Navcore 7 op TT one (1e model)

Misschien handig om er dan even bij te vertellen hoe het bij jou werkt, holyhead? Waar het staat in het menu bijvoorbeeld. Dan kan har4har er misschien ook wat mee... :clapping:

-Wijzig voorkeuren

-Voorkeuren 3 van 3

-Toon alle menu opties

-Wijzig voorkeuren

-Voorkeuren 7 van 7

-Draai scherm 180 graden

At your service :clapping:

Bij mij staat deze optie er niet bij.

Bij voorkeuren 7 van 7 vind ik:

- Bluetooth voorkeuren

- Schakel draadloze gegevens uit

- Toon minder menu opties

- Korte rondleidingen

- Herstel fabrieksinstellingen

Ik moet wel bekennen dat ik genoemdee functie nog nooit heb gebruikt.

Bij mij staat deze bij voorkeuren 6 van 7.

- stel eigenaar in

- draai scherm 180 graden

- stel gps in

- wijzig tomtom plus account

- opstartvoorkeuren

Er is een navcore light versie voor o.a. de 500 en 700 die niet alle functies heeft, mogelijk is dat bij jou het geval. Ik heb de one classic en die zou ook niet alle functies hebben, doch ik heb het scherm draaien wel. Misschien is er iemand op het forum, die precies kan vertellen welke functies er niet in de light versie zitten.

Bij mij staat daar:

Stel eigenaar in.

Luidspreker voorkeuren

Batterijspanning

Wijzig TT Plus account

Opstartvoorkeuren.

Lijkt wel of dat bij iedereen anders is.

Ook een manier om je tomtom te bevestigen :clapping:

Edited by puccini

Heb je een .mnu file in de map SDKRegistry zitten om een gepersonaliseerd menu te krijgen? Want misschien dat die dan de boosdoener is...heb me zelf ook wel eens rotgezocht naar een functie op die manier :)

Ik denk dat dit probleem inderdaad te maken heeft met de nieuwe navcore light versies. Op mijn GO700 is die optie van 180graden draaien ook verdwenen, terwijl ik die met v6.52 wel zag staan. Overigens heb ik die optie nooit gebruikt, ik vond het juist handig dat tomtom die optie opgeruimd had :clapping:

Misschien is dit overzicht wel handig: "TomTom NavCore 7.2 Device-Dependent Feature List"

Volgens deze lijst is de "Turn screen upside down" functie alleen aanwezig op: Go Classic, ONE, ONE New Edition, One XL.

Ik begrijp alleen niet waarom ze het over NavCore 7.2 hebben, want 7.162 valt daar bijv. niet onder... :clapping:

Edited by Captain

Misschien is dit overzicht wel handig: "TomTom NavCore 7.2 Device-Dependent Feature List"

Volgens deze lijst is de "Turn screen upside down" functie alleen aanwezig op: Go Classic, ONE, ONE New Edition, One XL.

Ik begrijp alleen niet waarom ze het over NavCore 7.2 hebben, want 7.162 valt daar bijv. niet onder... :tongue:

Ben er erg blij met dit overzicht. Bedankt.