Sign in to follow this  
Followers 0
rome

verbindingsprobleem met telefoon

6 posts in this topic

Mijn tom is een tomone xl,en alle instellingen van de telefoon(nokia,e65)zijn goed ,hij heeft wel met andere bluetoothapp.contact handsfree van de auto bv.Ik vraag tom om de verkeersinfo,dus de draadloze verbinding in te stellen,dan blijft hij zoeken,en wordt de verbinding met de telefoon verbroken.(fout tijdens controleren telefoonfuncties)en in dat cirkeltje blijft hij rondzoeken.maar de verbinding komt niet tot stand,dit gaat trouwens al een paar maanden zo.De helpdesk is volgens mij de telefoon ook kwijt,die is echt onbereikbaar.Als jullie een oplossing weten,ik hou me van harte aanbevolen.

een paar vragen

heb je wel een abbo op verkeersinfo?

als je verbinding wilt maken met je one naar je telefoon kijk je dan ook in het bluetooth menu naar gepaarde apparaten?

want daar vraag je nokia bij het eerste contact, of ie verbinding moet toestaan, en soms naar een wachtwoord.

Vervolgens kun je als alles verbonden is

nog gaan naar de optie verbinding autoriseren, en daar geef je : nee op, zodat je niet elke keer toestemming hoef te geven voor verbinding tussen je go en de 65

of heb ik je vraag verkeerd begrepen :yahoo:

beste kermie ik ben nu zover dat de telefoon ziet de tomtom wel,maar tt blijft fout tijdens controleren telefoonfuncties herhalen,kan ik nog iets over het hoofd hebben gezien?

Mijn tom is een tomone xl,en alle instellingen van de telefoon(nokia,e65)zijn goed ,hij heeft wel met andere bluetoothapp.contact handsfree van de auto bv.Ik vraag tom om de verkeersinfo,dus de draadloze verbinding in te stellen,dan blijft hij zoeken,en wordt de verbinding met de telefoon verbroken.(fout tijdens controleren telefoonfuncties)en in dat cirkeltje blijft hij rondzoeken.maar de verbinding komt niet tot stand,dit gaat trouwens al een paar maanden zo.De helpdesk is volgens mij de telefoon ook kwijt,die is echt onbereikbaar.Als jullie een oplossing weten,ik hou me van harte aanbevolen.

Je geeft zelf het antwoord: de oorspronkelijk verbonden telefoon wordt niet gebruikt en daar wordt wel naar gezocht.

Maak een nieuwe verbinding volgens het boekje en verwijder desnoods de oude, het geeft alleen maar verwarring. Keur de verbinding ook goed op je Nokia.

Handsfree bellen gaat overigens niet maar dat zul je wel weten neem ik aan. Succes.

Ik heb ook de ervaring dat oude telefoon(s) verwijderen uit het lijstje in de tomtom waarmee in het verleden contact is gemaakt, het contact maken met een nieuwe telefoon probleemlozer laat verlopen.

Ik weet niet of het beter of slechter gaat als je oude telefoons verwijderd.

Maar ik gebruik meerdere telefoons en heb nooit een probleem.

Ik denk wel dat het sneller gaat, als je eerst de telefoon Bluetooth-activeert. Dat zorgt ervoor, dat het niet TT is die moet kiezen tussen meerdere telefoons.