Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Peter

Wishlist 2008

68 posts in this topic

Pjottr,

Volgens jou is het volgende eerder gehonoreerd door TT:

09: Optie toevoegen: Onverharde wegen vermijden

Ben je daar zeker van? Wanneer zou dat geweest zijn en is die optie dan ook beschikbaar voor de Rider?

groet,

Christ

Edited by christ

Dat je meer dan 1 telefoon kan instellen voor gebruik van traffic.

nu moet mijn vrouw, of ik, steeds opnieuw de telefoon instellen op de tomtom, afhankelijk van wie hem het laatste gebruikt heeft.

Ik heb ooit wel eens ergens gelezen dat je tomtom 5 telefoons zou kunnen onthouden maar dat is mij nog nooit gelukt.

- Stoplichten laten meewegen in de berekening van de route

- Voorrangswegen laten meewegen in berekening van de route (route met gelijkwaardige of kruisende voorrangswegen minder laten waarderen)

- wegen met verkeersremmende maatregelen meewegen in de berekening van de route

Als je dit meeweegt wordt je gegarandeerd niet meer door het centrum van een stad/dorp gestuurd!

Al deze data is beschikbaar bij de gemeenten omdat ze voor iedere verkeersmaatregel een verkeersbesluit moeten nemen dus even een database opstellen en daarna bij houden! :cray:

- Stoplichten laten meewegen in de berekening van de route

ik heb het idee dat dit al gebeurt want als je eens een keer een paar stoplichten achter elkaar groen hebt moet je eens goed naar je aankomsttijd kijken.

Nee, ging om Navcore 7 (opmerking Hank) voor de Rider. En eigenlijk de vraag of TT de Rider een stille dood zou laten sterven. Dat is volgens de Helpdesk dus niet het geval. Vandaar hoop. :smile:

Pjottr,

Volgens jou is het volgende eerder gehonoreerd door TT:

09: Optie toevoegen: Onverharde wegen vermijden

Ben je daar zeker van? Wanneer zou dat geweest zijn en is die optie dan ook beschikbaar voor de Rider?

groet,

Christ

Zie pb. Ik zal het corrigeren. :excl:

Ik ben even aan het testen met 7.162 op de Rider 1, maar die geeft als ik een route laadt met onverharde wegen netjes aan dat deze wegen erin zitten en of ik ze wil verwijden ja/nee.

Tuurlijk niet, ik rij BMW GS!! :excl:

Geen optie in de planningvoorkeuren, dat was helemaal toppie geweest!

Komt hier ook ooit nog eens een reactie op van TT zelf, wat ze zien ziiten en wat niet en zo ja wanneer?

Of is het gewoon maar afwachten en hopen.

Of zijn dat de aankondigingen die ze meestel op de Cebit doen in Hannover?

Ben benieuwd

Groetjes

Komt hier ook ooit nog eens een reactie op van TT zelf, wat ze zien ziiten en wat niet en zo ja wanneer?

Of is het gewoon maar afwachten en hopen.

Of zijn dat de aankondigingen die ze meestel op de Cebit doen in Hannover?

Ben benieuwd

Groetjes

TT zal nooit een bericht plaatsen in het forum en/of inhoudelijk in gaan op de berichten.

We weten dat TT meeleest en we weten ook dat sommige wishes worden toegepast.

Zelfs de KLPD wil dat er een optie voor zwaar verkeer (05) komt

Dat daarmee ook camper en caravanbezitters blij van worden

is dan weer mooi meegenomen

Ook een optie om bepaalde aanwijzingen uit te schakelen

BV Rotondemeldingen moet mogelijk zijn

Hier nog eentje:

Voor diegenen die graag de mp3 speler gebruiken via de Line In van de autoradio, graag de mogelijkheid om alle instructies het zwijgen op te leggen.

Je kan inderdaad het geluid van de stem afzetten, maar dan hoor je ook de snelheidsoverschrijdingen en de flitspalen niet meer.

Ook de zgn. "stille stem" selecteren is hier geen optie, want dan wordt het afspelen van de muziek eveneens om de haverklap onderbroken.

1: Ook mp3 geluiden kunnen koppelen aan poi, in plaats van standaard geluiden.

2: nieuwe geluidjes en mogelijkheid om snelheids overschrijding geluid te selecteren en ook uit te kunnen schakelen.

1: Het is perfect mogelijk een .mp3 om te zetten naar een .ogg file en die kan je koppelen aan je poi door ze te bewaren in dezelfde map en met dezelfde naam als je poi (vb: frituren.vo2 en frituren.ogg)

2: ook deze functie is reeds mogelijk met .ogg geluidsbestandjes.

Mijn wishlist:

1: auto bitmapje ook verwisselbaar maken in 2D view.

2: verwittiging bij te hoge snelheid (visueel en audio) laten werken zodra de maximumsnelheid met 1km/h overschreden wordt.

Laat ze bij TT de poeplap nog maar eens opentrekken en vriend Eifrig van SCDB belonen voor zijn jarenlange inspanningen. Heeft TT eindelijk een bestand met flitsers wat dagelijks wordt geupdate i.p.v. eens per veel te weinig.

Het werken op een groot scherm in tomtom home bij "bedien mijn go" mogelijk maken staat bij mij ook op de wishlist. Hierbij dan natuurlijk het liefst niet een opgeblazen klein beeldje maar een groter en ook gedetailleerder beeld.

Het zou mooi zijn als TomTom home uitgebreide planningsmogelijkheden krijgt door bijvoorbeeld enkele menu's/knoppen toe te voegen langs de zijkant van zo'n grote kaart. Op deze manier zou je dan routes kunnen plannen middels het slepen of aanklikken van tussenpunten. Ook biedt een groot gedetailleerd scherm een betere mogelijkheid tot ori

Het toevoegen van "SPOORWEGOVERGANGEN" (in de standaard poi.dat) .

Dus TT, als je meeleest : "doe er wat an" . :excl:

Edited by Germ