Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Major route of Europe

30 posts in this topic

BramvT heeft best iets interessants aangekaart. (denk ik)

TomTom zou gewoon nog eens een nieuwe MOWE ( Major roads Of Western Europe ) uit moeten

brengen. Zo een kaart zou nu rond de 110MB? groot zijn.

Vroeg of laat, ga je met zo een One III ( Third ) het schip in en aangezien TT geen Plus Regiokaarten

meer levert ( op de Alps Plus na ), jaag je iedereen met dat model de illegale markt op.

Dus TT, kom op met die nieuwe MOWE. :blush:

En een Oost-Europese Plus. ( ook nooit weg )

Sowiezo zou het kunnen bestellen van een DVD ala "maps of western europe" geen verkeerde beslissing zijn.

dan kan je zelf je compilatie kiezen ivm de grootte van je SD kaart.

zo'n optie als mapsonic vroeger had, dat je zelf de kaartuitsnede kan maken uit een hele grote kaart op je pc, en die naar je SD kaart exporteren zou helemaal ideaal zijn.

Sowiezo zou het kunnen bestellen van een DVD ala "maps of western europe" geen verkeerde beslissing zijn.

zo'n optie als mapsonic vroeger had, dat je zelf de kaartuitsnede kan maken uit een hele grote kaart op je pc, en die naar je SD kaart exporteren zou helemaal ideaal zijn.

Ik ben het helemaal met je eens. Zo'n uitsnede maken is handig als je niet veel opslag ruimte hebt op je SD kaartje. Een ander voordeel van de DVD is dat mensen die niet zo handig zijn met de PC, eenvoudiger kaarten kunnen installeren en niet meer afhankelijk zijn van ellenlang durende downloads. :pardon:

Ik denk dat ze bij TT een beetje ziek zijn geworden van het illegaal copieeren van DVD's...dus daar een beetje huiverig voor zijn. :clapping:

Ik denk dat ze bij TT een beetje ziek zijn geworden van het illegaal copieeren van DVD's...dus daar een beetje huiverig voor zijn. :clapping:

Gedownloade kaarten kunnen even gemakkelijk gekopieerd worden hoor.

In het 'bezit' van kaartdata komen, is dan ook niet meteen de grootste hinderpaal bij stropers.

Echter de 'buit' ook nog effectief laten 'functioneren' op het apparaat, is voor (amateur)stropers al een ander paar mouwen. :yahoo: