Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Teruggaan met versie van Navcore !

9 posts in this topic

Hoi deskundigen hier :smile:

Ik heb *via via* de vorige Navcore weten te bemachtigen, staat nu op mijn PC...versie 7.131 dus.

Omdat ik een maand geleden via Home automatisch de nieuwste versie op mij ONE -V3 kreeg (7.161) maar daar toch niet zo tevreden over ben.....ik kocht deze One nieuw met Navcore 7.131 dus is er ook niks illegaals aan.

Nu is mijn vraag : HOE moet ik nu die 7.131 op mijn ONE zetten....moet ik alles uitpakken en via Verkenner (als de One aanstaat) alles overschrijven ??

Of kan ik hem op de e.o.a. wijze in TT home 2.1 plaatsen en dat die het doet voor me ?

Graag uitleg gewenst. :wink:

tt-home zal het niet doen voor je.

ik weet niet wat je opgehaald hebt, maar probeer eerst eens alles uitpakken en kopieren.

maar zorg wel dat je een komlete kopie van je huidige installatie hebt.

tt-home zal het niet doen voor je.

ik weet niet wat je opgehaald hebt, maar probeer eerst eens alles uitpakken en kopieren.

maar zorg wel dat je een komplete kopie van je huidige installatie hebt.

Dat zal ik uiteraard eerst gaan doen....(backup maken) en dat bestand stond in dit draadje, een link van Germ :

http://www.jouwnav.nl/forum/index.php?show...5096&st=100

Hoi deskundigen hier :smile:

Ik heb *via via* de vorige Navcore weten te bemachtigen, staat nu op mijn PC...versie 7.131 dus.

Omdat ik een maand geleden via Home automatisch de nieuwste versie op mij ONE -V3 kreeg (7.161) maar daar toch niet zo tevreden over ben.....ik kocht deze One nieuw met Navcore 7.131 dus is er ook niks illegaals aan.

Een vraagje,

Ik heb ook een ONE-V3. Heb zowel 7.161, .162 en .163 uitgeprobeerd, werken alledrie OK.

Alleen mis ik, zoals ik in een ander draadje http://www.jouwnav.nl/forum/index.php?showtopic=15413 al probeer uit te vinden "de Reisplanner"

Hoe zit dat met 7.131, zit daar wel de Reisplanner op ??

Ludovico

Oehoi Germ...ik heb vanavond de stap gewaagd en versie 7.131 er opgezet. :wink:

Hij werkt zo te zien ook nog :blink:

Maar wat moet ik nu voor een verschil gaan merken....tips waar ik op moet letten of zo ?

Uiteraard ben ik wel benieuwd of de TMC nu beter gaat werken, dat kan ik morgen pas controleren.

En krijg ik nu geen problemen met TT-Home ...dus dat die mij nu steeds de nieuwe Navcore wil laten downloaden ?

En een reisplanner ben ik niet tegen gekomen op 7.131.

Edited by BramvT

Oehoi Germ...ik heb vanavond de stap gewaagd en versie 7.131 er opgezet. :rofl:

Hij werkt zo te zien ook nog :blink:

Maar wat moet ik nu voor een verschil gaan merken....tips waar ik op moet letten of zo ?

Uiteraard ben ik wel benieuwd of de TMC nu beter gaat werken, dat kan ik morgen pas controleren.

En krijg ik nu geen problemen met TT-Home ...dus dat die mij nu steeds de nieuwe Navcore wil laten downloaden ?

En een reisplanner ben ik niet tegen gekomen op 7.131.

Nee hoor, geen probleem. Iedere keer als er updates zijn, druk je op updates wissen en dan zijn alle

vinken weg bij de updates. Update/s die je wel wilt hebben, vink je dan weer aan en druk je op update.

Qua verschil met een One Third weet ik het niet, eerder op de avond zag ik >>dit<< berichtje, waaruit blijkt dat je de reisplanner er niet mee terugkrijgt.

Idd, die TMC er nog even ermee uittesten en dan eventueel weer terug naar 7.162 via update.

Wat jij wilt, de 7.131 werkt op mijn One II erg goed dus laat ik dat zo. :wink:

Nou, ik heb vandaag een tijdje gereden met die Navcore 7.131 .....maar TMC werkt voor geen meter, nu had ik alleen nog maar een kaasje :smile:

Dus ik zet maar weer gewoon de laatste versie erop....ik zou niet weten wat er beter werkt met die oude versie. :good:

Nou, ik heb vandaag een tijdje gereden met die Navcore 7.131 .....maar TMC werkt voor geen meter, nu had ik alleen nog maar een kaasje :wink:

Dus ik zet maar weer gewoon de laatste versie erop....ik zou niet weten wat er beter werkt met die oude versie. :smile:

Je hebt in ieder geval weer geleerd, hoe heen en weer te switchen met diverse navcores. :good:

Trouwens, die TMC werkt op de mijne ( 7.131 ) ook voor geen meter. :lol: :excl: ( One II )

Je hebt in ieder geval weer geleerd, hoe heen en weer te switchen met diverse navcores. :good:

Trouwens, die TMC werkt op de mijne ( 7.131 ) ook voor geen meter. :lol: :wink: ( One II )

Ja, gewoon via Verkenner gedaan....al die bestanden er overheen geschreven :excl:

En gisteren sloot ik mijn One aan op Home en kreeg gelukkig weer de melding dat 7.162 klaar stond. :lol:

En ik neem aan dat TT niet voor niks die nieuwe Navcore versie aanbied.....ik vraag mij alleen af wat er dan aan is verbeterd. :smile: