Sign in to follow this  
Followers 0
bwakker

x20: Hoe kan ik een lijst met verkeersmeldingen in de buurt krijgen?

5 posts in this topic

Hallo, op mijn 920 wil ik een lijst met alle verkeersmeldingen in de buurt krijgen, het liefst gesorteerd op afstand. Op de garmin die ik voorheen had was dit mogelijk, maar bij de tomtom heb ik nog niet ontdekt of dit gaat, en zo ja hoe.

Ik zie wel hoe ik, nogal onhandig, "toon kaart" bij verkeersinfo kan oproepen. Dit is niet zo bruikbaar aangezien ik dan zelf op de kaart moet zoeken en uitvergroten/inzoomen e.d. om verkeersmeldingen in de buurt te zien. Bovendien zie ik ze alleen als icon en niet als text (dus geen info over hoeveel kilometer of hoeveel minuten vertraging).

TMC balk rechts in de hoek aantikken en dan toon file informatie, als het goed is dan kan je er doorheen scrollen en je moet dan ook een lijst krijgen met vertragingen.

TMC balk rechts in de hoek aantikken en dan toon file informatie, als het goed is dan kan je er doorheen scrollen en je moet dan ook een lijst krijgen met vertragingen.

Maar dan zie je toch alleen de files op de huidige route? Het gaat mij erom alle verkeersinformatie in de buurt te zien, bijv. ook als ik geen route heb.

Het gaat mij erom alle verkeersinformatie in de buurt te zien, bijv. ook als ik geen route heb.

Er is geen eenvoudige optie in de TomTom-software om aan je wens te voldoen.

Wat je zou kunnen doen is de optie 'Bekijk kaart' te gebruiken en daar bij de opties het tonen van verkeersinformatie selecteren. Als je dan op

Er is geen eenvoudige optie in de TomTom-software om aan je wens te voldoen.

Wat je zou kunnen doen is de optie 'Bekijk kaart' te gebruiken en daar bij de opties het tonen van verkeersinformatie selecteren. Als je dan op