Sign in to follow this  
Followers 0
bwakker

Routes opnemen

10 posts in this topic

Hallo, is het met een tomtom 720/920t mogelijk om, net als met de garmin 760, de gereden route op te nemen en later te bekijken / af te spelen waar je hebt gereden?

groeten, bart

Dacht dat Tripmaster enkel t.e.m. NavCore 6.xx werkt. Dus een 720/920 T met NavCore 7.xx zal niet lukken. :pardon:

Correct me if i'm wrong!

Deze uitbreidingssoftware werkt enkel samen met TomtomGOx10 vanaf versie 6.11. Ze werkt ook op de GO Classic, de One en de TTRider vanaf versie 6.12.
Edited by Tohasj

Ja, dat kan met Tripmaster

Wel goed de installatie instructies lezen want je moet wat aanpassingen doen

Succes!

Dank je. Tripmaster had ik al geinstalleerd, maar doet volgens mij niet echt wat ik bedoel: direkt tijdens of na een trip laten zien op de kaart hoe ik ben gereden.

Hoi,

Tripmaster werkt wel op de nieuwste Navcore en het wide screen, echter wel met wat bugs. Ik moet mijn settings bijvoorbeeld instellen via een tekst editor op mijn computer. Als ik dat via het tripmaster menu doe, loopt het vast. Maar eenmaal ingesteld werkt het prima. Ik heb het zo ingesteld dat ik KML bestanden heb, en deze kan bekijken met Google Earth of Google Maps (hier een voorbeeldje van een stukje route). Maar je kunt ook itn files maken en deze weer als route op je tt zelf gebruiken. Ook het maken van waypoints tijdens het rijden gaat prima via Tripmaster.

Nogmaals, volg goed de gebruiks- en instelaanwijzingen op de tripmaster site. Wellicht dat het met de ontwikkeling van de nieuwe versie 2.0 straks allemaal wat makkelijker gaat.

Edited by DiscoveryV8

Het spijt me oprecht, maar ik kan geen route zien. Nu weet ik niet of het aan jou ligt of dat er iets mis is met mijn instellingen.

En nog even over tripmaster:

wanneer je het juiste bestand laat vastleggen en je gebruikt de juiste conversieprogramma's dan kan je je gereden (gevlogen) route virtueel nog eens over doen.

Maar daar is in het forum al eerder uitgebreid over geschreven.