Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: TomTom brengt HOME 2.2 uit

177 posts in this topic

Geplaatst nieuws:

Nu op jouwNAV:
TomTom brengt HOME 2.2 uit

TomTom heeft een nieuwe versie van de desktopapplicatie HOME vrijgegeven. Belangrijkste nieuwe mogelijkheid: het delen van content...

Klik op de kop om dit nieuwsbericht te lezen...

Klik op 'REAGEER' als je op dit nieuwsbericht wilt reageren...

De redactie

is dat windows-only of zo? Ik zit hier met een Mac en mijn versie 1.5 heeft nog steeds aan dat ik de laatste versie heb.

Nou maar hopen dat ie beter werkt als de laatste,want dat was bagger! :yahoo:

ten eerste lang zo makkelijk en duidelijk niet als versie 1 (met de verkenner functie was dat ideaal werken!)

en hij is sowieso te onhandig,als je routes wilt downloaden,moet je elke keer opnieuw! ipv allemaal aanvinken, waardeloos

en wat beide versie's niet goed doen is als je alle routes op je pc hebt binnen gehaald,en ze wilt loaden op je Tommy,dan zet ie ze niet allemaal op de tommy

in de verkenner van versie 1 kan je ze dan allemaal aanvinken en hij kopieert ze ook allemaal,maar ze staan vervolgens niet in de Tommy :clapping:

Ik weet niet wie die software maakt? maar die mag wel eens op cursus! :blush:

update:

Net update gehaald,maar helaassssssssssssssssssss niets verbeterd dus!

versie 1 blijft de beste! jammer dat die niet met kaartupdates werkt

de cursus toch maar bespreken voor die man/vrouw :wacko:

Edited by Ronly

Dat is goed nieuws: versie 2.0 draaide al stabiel en ik ben benieuwd wat er nog meer in deze versie zit. Vanavond wat te doen dus :clapping:

En ook meteen een nieuwe applicatie update (de 2e al binnen 1 maand) voor de One v3 (10,4 mb)....ben benieuwd :wacko:

(of het alleen voor de One v3 is weet ik natuurlijk niet) :clapping:

Update : zie nu i.i.g. een melding dat er 4285 Mapshare kaartcorrecties op mijn One worden gerbruikt !

Ze gaan vooruit bij TT....nu nog wat meer inhoudelijke info (we blijven zeuren :yahoo: ) wat die kaart correctie's dan zijn, daar zullen ze wel een apart mannetje voor moeten aannemen om dat allemaal te organiseren, maar gezien de winstcijfers van TT moet dat toch kunnen. :blush:

Verder nog geen verschil kunnen zien...wel kreeg ik opeens wel heel veel kaartcorrecties erbij...gelet op de duur van het installeren.

Edited by BramvT

is dat windows-only of zo? Ik zit hier met een Mac en mijn versie 1.5 heeft nog steeds aan dat ik de laatste versie heb.

Mac-versie zou ook beschikbaar moeten komen. Misschien iets later vandaag...

Oh ja....en ik zag een advertentie of ik voor bijna 30 euro hun flitslocatie's wil kopen. :clapping:

Nou nee....daar heb ik al enkele jaren een ander (gratis) *adresje* voor :blush:

Nick: Ik zal het even in de gaten houden. Het vreemde is dat als ik HOME download vanaf www.tomtom.com/home dat ik dan ook nog versie 1.5 voor de mac krijg. Is 2.0 nooit Mac-enabled geweest (ik ben een vrij nieuwe mac gebruiker dus weet dat niet)?

De nieuwe versie zojuist geinstalleerd. Wat in eerste instantie opvalt is de enorme hoeveelheid kaarcorrecties die worden geinstalleerd. Wat dat precies is, is moeilik te achterhalen. Er zullen toch geen fouten in de aanduiding van de maximum snelheid zijn gecorrigeerd???

Na afloop van het updateproces wordt gemeld dat de kaart is bijgewerkt en dat er 40170 mapshare kaartcorrecties worden gebruikt.

N.P.S.

Edited by N.P.S

ik heb de nieuwe versie geinstalleerd

heb nieuwe kaart corecties gedownload

maar dan zegt ie dat hij ze niet kan installeren op mijn apparaat :good:

Thuis gekomen ook maar even geprobeert.

Tot nu toe geen problemen.

Leuk dat je nu ook kan zien welke update van mapshare heb.

En wat zijn kaartoverlays?

Edited by EdwinK

Super. Leuk om te zien dat TomTom dit soort zaken steeds blijft ontwikkelen. Hiermee wordt het dus makkelijker om leuke geluiden en POIs toe te voegen.

Het zal het nog niet doen omdat er nog niks is geupload. Wie heeft er content om te sharen?

Verder ziet het er naar uit dat er in de toekomst extra plug-ins aangeboden gaan worden waar je dan zelf uit kan kiezen of deze ge

Heb ik de eer om als eerste te zijn waar de update mislukt?

Krijg steeds de volgende ERROR als ik na installatie opstart: xulrunner.exe failed with error 0: Process failed to start up correctly. If this problem persists, please reinstall from: htpp:// www.tomtom.com/home.

Maar na ongeveer 10 keer opnieuw geinstalleerd te hebben blijf ik dezelfde melding krijgen.

Oude versie is dus weg en nieuwe werkt niet.

Geweldig.

30278 kaartkorrecties... na downloaden en installeren eerst op OK drukken, daarna staat het rechtsboven. Was ± 5 minuten bezig met ophalen en installeren..(1.600/500 Kbit/s). Met de ONE v2 zie ik nu bijv. dat je opstart- en afsluitplaatjes kan wijzigen.. (kon natuurlijk sowieso al, maarja). De rest moet ik nog ontdekken ;-)

Ook ik heb de nieuwe software nu op mijn computer staan, alles werkt goed, alleen kan ik nu mijn TT niet meer via de computer bedienen, ik zie namelijk geen kaart meer, bij de vorige versie was dit wel zo, maar als dit alles is, daar kan ik me leven.

Sorry, maar het enige wat ik van TT heb geleerd is rustig afwachten.

Zal dit onderwerp binnen 10 dagen nog wel eens overlopen.

Toen Navcore 7.210 uitkwam was ook iedereen meteen enthousiast (voor heel kort).

Eerst afwachten wat al die mapshare-updates in praktijk echt doen.

Hier kan ik geen backup meer maken, bij 90 % stopt de handel en gaat niet meer verder.

Waar is deze TomTomHome v 2.1.2.121. versie nog te downloaden? :good: