Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: TomTom brengt HOME 2.2 uit

177 posts in this topic

Ongetwijfeld... je hebt altijd bass boven baas. En aangezien jij mij niet kent en ik jou niet, kan ik daar niet over twisten! :wink::biggrin:

Er m

Bedankt voor de tip, DickDick.

Op een andere pc precies hetzelfde euvel: foutmeldingen na installatie, melding TOO LONG, daarna de melding dat er updates klaarstaan (flitspalen en quickfix), daarna de melding dat die niet kunnen worden ge

Hier duurt het laden van de updates ook erg lang.

Waarom dat zo lang duurt weet ik niet, ik kan de dataoverdracht van mijn netwerkkaart zien en al die tijd dat er wordt gezocht naar updates zit daar geen dataverkeer in en uit.

Dus waar er dan naar gezocht wordt???

Edited by EdwinK

Ik heb (op een Apple) zeker 3 of 4 keer de TT opnieuw moeten starten, en pas daarna werkt opeens de mapshare updates.

Is het misschien mogelijk dat het probleem van niet binnenkomen gewoon bij de TT servers ligt?

Ok hier een kleine update: zoals ik zei, er waren 2 updates beschikbaar, quickfix en flitspalen. Alsik klikte op "Installeren" kreeg ik TOO LONG. Ik heb het vinkje uitgezet bij flitspalen, en hij installeerde netjes de quickfix.

Daarna terug naar het hoofdmenu, en de melding dat de map 20 weken out-of-date is en dat er correcties zitten te wachten. Alle vinkjes (in de TT uiteraard) staan aan, maar als ik klik op de correcties, zegt hij "Geen beschikbaar".

Ik heb wel zitten denken, zou het kunnen zijn dat die 12701 (intussen, jaja echt waar :) ) mapshare updates allemaal in Nederland zitten? Misschien zijn er hier in Canada gewoon geen updates, zou dat kunnen? Lijkt me sterk, maar anders zou ik het ook niet weten.

@Kraantje 94

Als jij en je maten echt een van de eerste gebruikers waren (van een 910 zoals je handtekening aangeeft?) dan kun je me onmogelijk wijs maken dat je nooit problemen gehad hebt.

Jullie hadden zeker allemaal meteen goede voetjes? Bij jullie ging de TT zeker niet uit als je flink over een bobbel reed? Bij jullie deed de handsfree functie het zeker wel goed na de update naar NC7? Enzovoort, enzovoort.

Lijkt me stug...

Maar het is jullie gegund hoor.

Uiteraard heb ik probleembtjes gehadmet voetjes en TMC, maar daar ging dit niet over, het was de update.

Ik schreef dit omdat eerst Tomtom een stelletje klojo's zijn (slechte software enz) "Het zal Goedverdoeme een keer niet!!!!! "

Wat blijkt 6 uur later, uw probleem is opgelost en het is een super bedrijf.

Was die update nu zo slecht, of lag het toch ergens anders aan ?

Ik misbruikte uw verhaal om aan te geven dat het vaak aan de computer configuratie, gebruikersfouten oid ligt.

Moest even mijn frustratie kwijt.

Mijn waarde TT910, ik ben blij dat het nu allemaal werkt. :dirol:

Frits

Ik heb wel zitten denken, zou het kunnen zijn dat die 12701 (intussen, jaja echt waar :) ) mapshare updates allemaal in Nederland zitten? Misschien zijn er hier in Canada gewoon geen updates, zou dat kunnen? Lijkt me sterk, maar anders zou ik het ook niet weten.

Hoe zit dat met die mensen daar? Wordt de TT veel gebruikt en is er soms een CND forum waar je wat verder komt misschien?

Je mag me best uitnodigen om je ter plekke te helpen hoor, geen enkel probleem maar helaas breng ik dan wel reiskosten in rekening. :dirol:

Hahahaha! Dat geloof ik gelijk!!! :biggrin: Nee hier waar wij wonen, met 3 wegen die ieder na een paar uur rechtdoor rijden in een ander stadje terecht komen, heb ik nog nooit iemand met wat voor navigatiesysteem ook maar gezien :dirol: Maar in de wnkels zie je hier het meest Garmin... en nee, forums ben ik ook niet tegengekomen, maar d'r is niets mis met jouwnav dus ik zoek het lekker "ver weg" :)

post-13570-1201959212_thumb.jpgHier heb je een fout bij mij werkt het niet onder Vista

Da's vreemd. Op mijn tabletPC (met Windows Vista Business) werkt 't als een tierelier. En sinds een paar dagen gelukkig ook op mijn desktop Mac (dual G5 MacosX Leopard).

TT-Home 2.2.0.33 loopt hier als een zonnetje, ik haal de ene na de andere mapshare update binnen.

Ik heb hier 2 TT ONE`s eerste versie en zoals jullie onderin kunnen zien heb ik hier niet de offici

Ik heb (op een Apple) zeker 3 of 4 keer de TT opnieuw moeten starten, en pas daarna werkt opeens de mapshare updates.

Is het misschien mogelijk dat het probleem van niet binnenkomen gewoon bij de TT servers ligt?

Nu vandaag moet ik toegeven dat alles vlot verloopt met de nieuwe versie!

Geen errors bij het inloggen...... wauw! Updates van mapshare en quickfix verliepen vlot en alles ineen keer, dus niet 1 voor 1.

Wel moet ik toegeven dat de updates voor mapshare klein waren omdat ik de meeste al had via de duistere zijde van m’n Mac.

Wel zorgde ik ervoor dat ik eerst mijn TT 910 koppelde aan m’n Mac en ruime tijd nadat het rode kruis weg was maar eerst TTH opstarte.

Dito voor ik begon aan de updates, TT neemt en houd van z’n tijd te nemen.......

Ook runde ik maar een paar apps. in de achtergrond, LS, VB en NB.

TTH houd niet van teveel vensters open of teveel apps. die tegelijk runnen (is duidelijk gemaakt op en voor Windows) grapje :pardon:

Backup ging nu van de eerste keer.

Dus een 50% werkende versie..... daar je Go xxx bedienen via de Mac nog steeds niet werkt.... zou aan het Os liggen of aan de apparatuur volgens TT :sad::good:

Zouden ze bij TT nog wel weten dat ze ook nog een Rider hebben????? :pardon: :sad:

De rider word vergeten door tomtom want de koekblik rijders zijn belangrijker en andere onzinnige updates. Maar naar de navcore kunnen we fluiten denk ik of die komt eind december 2193 een keertje...

De rider word vergeten door tomtom want de koekblik rijders zijn belangrijker en andere onzinnige updates. Maar naar de navcore kunnen we fluiten denk ik of die komt eind december 2193 een keertje...

Om nog maar te zwijgen van de TT Navigator gebruikers :pardon:

Dit was de reden dat ik mijn MIO met Nav-6 maar heb weggegeven aan mijn zoon en een One v3 heb gekocht.

Dus ik kan mij ook heel wat kwaaie koppen voorstellen van de gebruikers van Nav-6. :sad:

TT-Home 2.2.0.33 loopt hier als een zonnetje, ik haal de ene na de andere mapshare update binnen.

Ik heb hier 2 TT ONE`s eerste versie en zoals jullie onderin kunnen zien heb ik hier niet de offici

En hoe zit het met de POI"s ?

Is er trouwens al

Hier ben ik weer :) Ik weet eigenlijk niet waar ik dit moet plaatsen, dus hier maar... ik heb zojuist de nieuwste Navcore 7.221 geinstalleerd, wat mooi!!! En werkt als een zonnetje. Maar helaas, mijn kaart is 20 weken out of date, en er staan intussen 12753 correcties op me te wachten, maar zodra ik daarop klik, zegt hij dat mijn TT up-to-date is. Niet leuk! :pardon:

Hier ben ik weer :) Ik weet eigenlijk niet waar ik dit moet plaatsen, dus hier maar... ik heb zojuist de nieuwste Navcore 7.221 geinstalleerd, wat mooi!!! En werkt als een zonnetje. Maar helaas, mijn kaart is 20 weken out of date, en er staan intussen 12753 correcties op me te wachten, maar zodra ik daarop klik, zegt hij dat mijn TT up-to-date is. Niet leuk! :pardon:

Heb je je Home al voorzien van een nieuwe dll om de kaart te kunnen herkennen?

Zie http://www.jouwnav.nl/forum/index.php?show...mp;#entry127608

Nee nog niet, ik ben 'm aan het downloaden, ga ik vanmiddag gelijk proberen. Ik hoop dat het werkt... gisteren had ik namelijk met de "oude" (offici

Dus een 50% werkende versie..... daar je Go xxx bedienen via de Mac nog steeds niet werkt.... zou aan het Os liggen of aan de apparatuur volgens TT :rolleyes::biggrin:

50% ben ik al blij mee, zolang het maar de belangrijkste 50% is.

Dat bedienen via de computer zie sowieso het nut niet van in, eerlijk gezegd?

Heh, ik zag net dat de korting tot morgen duurt... dus toch maar Europa gekocht voor 59 euro. Hij is nu aan het downloaden (ja ik weet het, beetje off topic maar als het daarna w

Edited by Sophia

Net eens de updates binnengehaald.

Al snel kwam er te staan dat er quickfixupdates waren maar de updates van Mapshare duurde heel lang.

Nadat je ziet dat er updates zijn is het zo gebeurd.

Jaaaaaaaaaaa!!! :smile: Gelukt! Vanmorgen nog maar eens een keertje ingelogd, en plotseling gaf hij de mapshare update weer... en daarna was inderdaad het downloaden zo gepiept. Nu zegt hij keurig netjes dat mijn kaart up-to-date is. :dirol:

/ga nu gauw op zoek naar foute wegen om zelf te uploaden :smile: