Sign in to follow this  
Followers 0
wilcovfr

TT flitspaal vs Flitspaal.nl

17 posts in this topic

:wink: Wat mij opvalt, is dat flitspaal.nl geen traject controles aangeeft ( :smile: of ik doe iets verkeerd, de rest geeft hij wel aan), terwijl ik met de TT database keurig ook alle traject controles (utrecht, woerden) weergeeft.

iemand ervaring?

Je doet idd iets verkeerds.

Zoals je ziet heeft flitspaal.nl alle trajectcontrole's online.

oftewel, een extra poi downloaden? ik zal nog eens gaan neuzen daar.....

toch alvast bedankt voor je snelle reactie.

gevonden, idd een extra poi....

thanx

Edited by wilcovfr

Er staat mij inderdaad iets van bij dat je de set trajectcontroles apart of als extra moet aanvinken/downloaden.

Echter ik gebruik al een geruime tijd geen Flitspaal.nl meer maar SCDB.

Kan zijn dat Flitspaal e.e.a heeft veranderd.

Echter ik gebruik al een geruime tijd geen Flitspaal.nl meer maar SCDB.

Kan je wat meer vertellen over je ervaringen met SCDB?

Wil die ook aankopen ter vervanging van de TT.

Alvast bedankt

Hallo,wat SCDB betreft kan ik je vertellen dat die database zeker zo accuraat is als flitspaal.nl maar dan voor Europa,wel betalend maar je kunt snel een jaar lidmaatschap verdienen door een flitspaal te melden en zelfs een lifetime access indien paal met foto.

Kan je wat meer vertellen over je ervaringen met SCDB?

Wil die ook aankopen ter vervanging van de TT.

Alvast bedankt

Hallo,wat SCDB betreft kan ik je vertellen dat die database zeker zo accuraat is als flitspaal.nl maar dan voor Europa,wel betalend maar je kunt snel een jaar lidmaatschap verdienen door een flitspaal te melden en zelfs een lifetime access indien paal met foto.

Een m

Edited by poseidon

Ik gebruik ook al enkele jaren Flitspaal.nl....ook de trajectcontroles.

Ze zijn i.i.g. gratis, alleen duurde het wel zeker 3 weken voordat ze bij Flitspaal.nl in de gaten hadden dat er op de A9 bij Amstelveen 2 flitspalen in de middenberm opeens een paar 100 meter terug langs de kant waren gezet :pardon:

Die van TT gebruik ik niet meer. :sad:

In het begin downloadde ik ze altijd via nieuwsgroepen maar ben er achter gekomen dat het heel makkelijk kan via PoiEdit en dan bij flitspaal.nl. Alleen nu vroeg ik me af ik had laatst op me PC waar vista op staat TT Home geinstalleerd en toen kreeg ik alle updates van TT terwel op mijn XP machine er nooit op gevraagd is. Maar goed nu is mijn vraag is het beter om maar een soort flitspaal te kiezen dus of TT, flitspaal.nl of SCDB of gewoon allemaal?

Maar goed nu is mijn vraag is het beter om maar een soort flitspaal te kiezen dus of TT, flitspaal.nl of SCDB of gewoon allemaal?

Dat is afhankelijk wat je wensen zijn. Kom je ook wel eens in buitenland of verkeer je alleen in de Benelux?

Flitspaal.nl = gratis, maar alleen Benelux. Waarbij opgemerkt dat er nog erg veel mutaties plaatsvinden in Belgi

Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier op dit forum en hoop dat iemand me kan helpen..... ??? Heb een Tomtom one Europa nu ca. 1,5 jaar oud (de 1ste versie). Wil graag POI - flitspalen op mijn tomtom zetten weet iemand waar ik deze vandaan kan halen en of ze gratis te downloaden zijn???

hoop dat iemand me kan helpen.....???

s.v.p. niet dubbel posten. mod

Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier op dit forum en hoop dat iemand me kan helpen..... ??? Heb een Tomtom one Europa nu ca. 1,5 jaar oud (de 1ste versie). Wil graag POI - flitspalen op mijn tomtom zetten weet iemand waar ik deze vandaan kan halen en of ze gratis te downloaden zijn???

hoop dat iemand me kan helpen.....???

Ik zie nu dat je 2x deze oproep hebt gedaan... in deze draad kun je het antwoord al vinden.

Ik gebruik ook al enkele jaren Flitspaal.nl....ook de trajectcontroles.

Ze zijn i.i.g. gratis, alleen duurde het wel zeker 3 weken voordat ze bij Flitspaal.nl in de gaten hadden dat er op de A9 bij Amstelveen 2 flitspalen in de middenberm opeens een paar 100 meter terug langs de kant waren gezet :wink:

Die van TT gebruik ik niet meer. :lol:

Heb dus sinds het weekend de 730T, en zoals voorheen naar flitspaal.nl, voor de paaltjes, maar, de 2 palen waar jij over spreekt, gaf ie vandaag nog steeds op de oude plek aan, of doe ik iets verkeerd binnen halen dan?

Ik heb aangeklikt, benelux flitspaal al (en dan dus de 2 palen nog op de oude plek)l

Volgens mij moet ik dan nog appart de trajectcontrolle's erbij zetten?

En hoe kan ik de palen van TT uit beeld laten verdwijnen, want deze staan niet in de lijst POI.

Bij het kopje over de Totom flitslocties heb ik ze uit staan, maar blijven wel zichtbaar.

Heb dus sinds het weekend de 730T, en zoals voorheen naar flitspaal.nl, voor de paaltjes, maar, de 2 palen waar jij over spreekt, gaf ie vandaag nog steeds op de oude plek aan, of doe ik iets verkeerd binnen halen dan?

Ik heb aangeklikt, benelux flitspaal al (en dan dus de 2 palen nog op de oude plek)l

Volgens mij moet ik dan nog appart de trajectcontrolle's erbij zetten?

En hoe kan ik de palen van TT uit beeld laten verdwijnen, want deze staan niet in de lijst POI.

Bij het kopje over de Tomtom flitslocties heb ik ze uit staan, maar blijven wel zichtbaar.

V.w.b. die 2 flitspalen (aan beide zijden van de A9) t.h.v. A'veen....die staan nu al een tijdje goed hoor in Flitspaal.nl :lol:

Er hebben er 2 jarenlang in de (smalle) middenberm gestaan en dat was natuurlijk erg lastig met fotorolletjes vernieuwen voor de vrindjes van Ome Koos :wink: ...dus staan ze al enige tijd langs de zijkant.....maar wel een paar 100 meter terug.

De ene staat een paar honderd meter voor het Shellstation bij A'veen richting Alkmaar, de andere richting AMC-Utrecht bij Ouderkerk a/d Amstel.

En nee, ik ben er ook nog steeds niet uit hoe ik die TT flitspalen weg moet halen....blijven hardnekkig aanwezig :wink:

Ja, je kunt ook op hun site de trajectcontroles binnenhalen...apart of in 1 bestand zo je wilt.

Edited by BramvT

V.w.b. die 2 flitspalen (aan beide zijden van de A9) t.h.v. A'veen....die staan nu al een tijdje goed hoor in Flitspaal.nl :good:

Er hebben er 2 jarenlang in de (smalle) middenberm gestaan en dat was natuurlijk erg lastig met fotorolletjes vernieuwen voor de vrindjes van Ome Koos :wink: ...dus staan ze al enige tijd langs de zijkant.....maar wel een paar 100 meter terug.

De ene staat een paar honderd meter voor het Shellstation bij A'veen richting Alkmaar, de andere richting AMC-Utrecht bij Ouderkerk a/d Amstel.

En nee, ik ben er ook nog steeds niet uit hoe ik die TT flitspalen weg moet halen....blijven hardnekkig aanwezig :lol:

Ja, je kunt ook op hun site de trajectcontroles binnenhalen...apart of in 1 bestand zo je wilt.

Volgens mij ben ik er achter wat het is, waarom ik de oude palen nog zag.

Want ik ben nog even verder gaan proberen.

Ik had flitpalen_all (alleen nederland) gekozen.

Die heb ik weer verweiderd en toen de benelux erop gezet, en als ik het net in de demo route goed zag, staan de palen hierin wel op de goede plek.

Blijkbaar zit in de nederland file, de plek van de 2 palen nog niet verwerkt.

Is er trouwens wat aan te doen om die benaming te veranderen achter deze POI's?

Nu vage tekens erachter.

Alleen nu dus nog die rotte tomtom palen er uit zien te halen, hebben nog een lelijk icoontje ook. :rofl:

Edited by Phantom45

Is er trouwens wat aan te doen om die benaming te veranderen achter deze POI's?

Nu vage tekens erachter.

Alleen nu dus nog die rotte tomtom palen er uit zien te halen, hebben nog een lelijk icoontje ook. :lol:

Je moet de inf bestanden, die ook worden meegezonden, verwijderen en de aangepaste executable van poiedit installeren, kijk hiervoor op http://www.flitspaal.nl/ 11-07-2008 TomTom / PoiEdit .INF file fix. Dan worden de inf bestanden ook niet meer gedownload (of is het downgeload :blush: ).

Ik heb de TT flitspalen op mijn TT One XL Europe wel kunnen verwijderen via TT Home-> Verwijder items van mijn One XL -> Verwijder flitslocaties. Ook bij Nuttige Plaatsen moet je ze verwijderen

Edited by mennomulder