Sign in to follow this  
Followers 0
serres

Made in China

24 posts in this topic

Hoi, daarnet mijn Tomtom New Edition Europe eens goed bekeken,en ik zie "made in China"

Worden alle Tomtom's in china gefabriceerd??

Ook op de TMC antenne staat Made in China.

Die wordt waarschijnlijk door alle Chinezen ginder uitgetest.

Vandaar steeds dat GEEL bolleke !

Ik heb geen spijt dat ik een Tomtom heb gekocht (tot nu toe),maar als ik dat voor de aankoop had geweten,dan was ik zeker niet tot een koop overgegaan.

maar als ik dat voor de aankoop had geweten,dan was ik zeker niet tot een koop overgegaan.

Maar waarom dan? Wat is er mis met 'Made in China'?

Mijnheer Wijnen,ik hoop dat U een grapje maakt.

Nee, eerlijkgezegd niet. Mij ontgaat tot nu toe wat er mis is aan het produceren van een TomTom in China.

Maar als u e.e.a. in de categorie 'grapjes' schaart, ga ik er maar van uit dat dit niet zo'n serieus topic is.

Begin 70 er jaren was ik dealer van een japans merk auto's. Dat kon nooit wat zijn volgens velen.

In 1988 kocht ik een kloon ipv een IBM. Of ik wel goed snik was? Koreaanse troep!

Nu is China aan de beurt, en over 20 jaar maken ze de elektronica misschien wel in Mozambique. :rolleyes:

Ik vermoed dat die serres op de mensenrechten doelt in China. Of de gewone werkman in China daar wat mee te maken heeft of instaat is het te veranderen, daar praat die serres maar niet over. Simpe hoor, als het dit betreft.

Als dat zo is dan kan hij alles wat hij in huis heeft aan electronica wel buiten de deur zetten.

Er zit ergens wel iets geplaatst wat daar vandaan komt .

Snel maar op slot doen in verband met de komende discusies !

Ik vermoed dat die serres op de mensenrechten doelt in China. Of de gewone werkman in China daar wat mee te maken heeft of instaat is het te veranderen, daar praat die serres maar niet over. Simpe hoor, als het dit betreft.
Nee,het gaat er mij niet over de mensenrechten,ik heb altijd zo iets gehad,"van wat in China gemaakt is,is brol" Mischien heb ik wel ongelijk.

Maakt mij dus echt niet uit van waar het komt, als het maar WERKT.

Men zou er wel eerlijker kunnen mee omgaan.

Iedereen laat alles maken daar waar het het goedkoopste is.

Men probeert er dan toch een draai aan te geven om er het woord Europa (of Duitsland,Nederland, ...) bij te betrekken.

Schijn bedriegt.

Al wat je vandaag koopt, komt van heeeeeeeeeeeeeeeeel ver.

Sony is ook Made in Taiwan, of China.

Geef je veel geld voor een gekend DUITS merk, is het ook Made in ergens anders.

En die link naar Europa, (assembled of eender wat) enkel maar om nog wat extra subsities en belastingsvoordeel binnen te halen.

Maakt mij niet uit waar het wordt gemaakt, als het maar WERKT!
Zeer goed standpunt.Ik zal ook zo gaan denken in de toekomst.

Poe, het blijkt allemaal mee te vallen in dit topic. Ik dacht dat iemand bang was geworden dat dat vastgelopen Chinese schip voor Hoek van Holland vol zat met TomTommetjes :smile:

Poe, het blijkt allemaal mee te vallen in dit topic. Ik dacht dat iemand bang was geworden dat dat vastgelopen Chinese schip voor Hoek van Holland vol zat met TomTommetjes :pardon:

Nee, ik in elk geval niet.

Wellicht had de kapitein er een op de brug staan, met TTAS (TomTom At See) :biggrin: