Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: Nieuwe kaarten bij TomTom beschikbaar

94 posts in this topic

Geplaatst nieuws:

Nu op jouwNAV:
Nieuwe kaarten bij TomTom beschikbaar

TomTom heeft nieuwe kaarten beschikbaar voor hun navigatie-devices. De nieuwe versie 7.15 is gebaseerd op de Tele Atlas oktober 2007-release.

Klik op de kop om dit nieuwsbericht te lezen...

Klik op 'REAGEER' als je op dit nieuwsbericht wilt reageren...

De redactie

Op 21 december heb ik mijn TT One XL HD traffic gekocht. Het is nu een week of zes later en dan flikken ze hem dit. '30 dagen nieuwe kaart'-garantie ... :nea:

Ik zie dat er eindelijk ook de Kanaaleilanden (zij het beperkt) opstaan.

Ik lig nog even in de clinch met TomTom, ik heb 27 jan. een nieuwe kaart van W-Europa aangeschaft en dacht v710 te krijgen, maar kreeg v675. Ik heb nog geen antwoord van ze gehad. Misschien kan ik die 3 tientjes bijbetalen en meteen overgaan naar v715.....

Op 21 december heb ik mijn TT One XL HD traffic gekocht. Het is nu een week of zes later en dan flikken ze hem dit. '30 dagen nieuwe kaart'-garantie ... :nea:

Ja, 29 december een 920T gekocht, met 7.10.1576 :nea:

Mooi klote, heb ik op 31 januari nog WE aangeschaft voor 49,95 en nu 5 dagen later komen ze met deze nieuwe versie.

Zou het zin hebben met tomtom hierover in overleg te gaan of ik niet de nieuwe versie kan krijgen?

Kan iemand mij vertellen hoe de 30 dagen kaart garantie werkt. Ik die van mij op 8 januari gekocht, dus nu 29 dagen oud.

Bij je TomTom zat een papiertje waar iets als '30 dagen kaartgarantie' op staat. Uit mijn hoofd gezegd staat er een nummer en een URL op. Ga naar die URL en vul het nummer in en de rest zou voor zich moeten spreken.

Lijkt op vernieuwde kaarten, maar geen nieuwe kaarten.

Of zou bv. Griekenland en Kroatie en nu bij zijn?

Ik kan ze nog niet vinden.

gr. HanK

Mooi klote, heb ik op 31 januari nog WE aangeschaft voor 49,95 en nu 5 dagen later komen ze met deze nieuwe versie.

Zou het zin hebben met tomtom hierover in overleg te gaan of ik niet de nieuwe versie kan krijgen?

kun je wel vergeten denk ik , het was niet voor niets dat ze in de uitverkoop zaten :nea:

Het is jammer dat er geen controle-mechanisme op die kaarten zit, dit zou je bijvoorbeeld in de vorm van een check op de website van TT kunnen doen. Ik wil graag weten of mijn nieuwbouwwoning daar nu inmiddels wel op voorkomt na ruim 1 jaar :nea:

(ik weet het: het kost gemiddeld minstens negen maanden voordat een verandering aan een situatie verwerkt wordt in een nieuwe kaart-uitgave :good:

:nea:

30 dagen garantie alleen indien kaarten verouderd bij aanschaf/in gebruikname??

Info TT-site:

Bij TomTom doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat we altijd de meest recente versie van een kaart bij het apparaat leveren. Aangezien het wegennet aan verandering onderhevig is en kaarten verouderen, brengt TomTom echter regelmatig nieuwe kaarten uit.

Dit betekent dat er een kleine kans is dat er een nieuwere kaart beschikbaar is voor je TomTom. Je hoeft je echter geen zorgen te maken. Als de kaart die vooraf in je kaart is geladen niet de meest recente versie is, kun je deze GRATIS downloaden via TomTom HOME, dankzij de TomTom-garantie voor de meest recente kaart.

Controleren binnen 30 dagen

Meest actuele kaart verzekerd houdt in dat je

30 dagen garantie alleen indien kaarten verouderd bij aanschaf/in gebruikname??

Info TT-site:

Bij TomTom doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat we altijd de meest recente versie van een kaart bij het apparaat leveren. Aangezien het wegennet aan verandering onderhevig is en kaarten verouderen, brengt TomTom echter regelmatig nieuwe kaarten uit.

Dit betekent dat er een kleine kans is dat er een nieuwere kaart beschikbaar is voor je TomTom. Je hoeft je echter geen zorgen te maken. Als de kaart die vooraf in je kaart is geladen niet de meest recente versie is, kun je deze GRATIS downloaden via TomTom HOME, dankzij de TomTom-garantie voor de meest recente kaart.

Controleren binnen 30 dagen

Meest actuele kaart verzekerd houdt in dat je

En nu komt dus de aap uit de mouw, waarom de vorige 7.10 zo goedkoop was. Heel kwalijk en kopersbedrog. Deze keer maar eens wachten op een vrije versie op het internet.

Zo graven ze hun eigen graf. :rolleyes:

Controle via TomTom Home? Vergeet het maar.

Ik heb mijn toestel 14 dagen in gebruik en dat ding zegt doodleuk: "u hebt de meest recente kaart in bezit"

:rolleyes:

Edited by ceho

ceho Geplaatst Vandaag, 21:56 Controle via TomTom Home? Vergeet het maar.

Ik heb mijn toestel 14 dagen in gebruik en dat ding zegt doodleuk: "u hebt de meest recente kaart in bezit"

BINNEN 30 DAGEN ALSVOLGT CONTROLEREN:

KIJK BIJ TT HOME 2 ONDER "EXTRA" EN DAN "GEBRUIK MEEST ACTUELE KAART VERZEKERD :rolleyes:

:rolleyes: tja, en vanaf volgend jaar iedere maand nieuwere kaarten ??????????

:nea: en dat dan allemaal dankzij ONZE mapshare ????????????????????????

:rofl: ik sla wel een updateje over :cray:

Ja ook bij mij beweert Tomtom home dat ik de meest recente kaarten heb als ik "use latest map guarantee" gebruik. Ik heb mijn 920t 3 weken geleden gekocht dus heb zeker nog recht op de update. Vreemd. Ik heb het direkt bij tomtom support gemeld.

ceho Geplaatst Vandaag, 21:56 Controle via TomTom Home? Vergeet het maar.

BINNEN 30 DAGEN ALSVOLGT CONTROLEREN:

KIJK BIJ TT HOME 2 ONDER "EXTRA" EN DAN "GEBRUIK MEEST ACTUELE KAART VERZEKERD :rofl:

Ja, heb ik gekeken...bij mij dus ook ! :rolleyes:

Oke....dan koop ik toch lekker niks bij ze :nea:

Vraag me dan alleen af voor wie die nieuwe 7.15 kaarten dan wel bedoeld zijn :cray:

Ja, heb ik gekeken...bij mij dus ook ! :rolleyes:

Oke....dan koop ik toch lekker niks bij ze :cray:

Vraag me dan alleen af voor wie die nieuwe 7.15 kaarten dan wel bedoeld zijn :rofl:

Ik heb mijn tomtom 720 op 8 januari gekocht. Ik heb wel degelijk nieuwe kaarten kunnen dowmloaden. Mijn oude kaartversie was 7.10 (V 705.???) em dat is nu 7.15 geworden. Het duurde wel lang voordat de kaarten binnen gehaald waren maar het zal wel erg druk zijn geweest.

Waarom wil iedereen zo graag de allerlaatste versie hebben? Een stratenboek kocht je toch ook maar 1x in de 4 jaar of zo? En met mapshare ben je minstens een jaar lang verzekerd van de laatste updates.

Ik kan me niet goed voorstellen dat als je 7.10 hebt, je zoveel geld over hebt voor versie 7.15.

Mijn kaart is inmiddels bijna 2 jaar oud, maar voldoet nog best. Ik vind het alleen jammer dat mapshare voor mij dus niet werkt.

Heb mijn tomtom 920t gekocht op 22/01/08 met kaartversie 7.10. Via tomtom home =>extra=>meest actuele kaart verzekerd en wat blijkt ...U beschikt over de meest actuele kaart.

Waarom krijg ik niet de update naar 7.15, volgens hun 30 dagen garantie heb ik daar dus recht op.

Inderdaad vroeger kocht je mss maar 1x een papieren kaart, en ik heb zeker geen geld over voor deze update naar 7.15, maar dan moeten ze ook niet zoiets uitvinden en beloven als 30 dagen meest actuele kaart garantie als ze zich daar toch niet aan houden.