Sign in to follow this  
Followers 0
ArsLP

Weer nieuwe TomTom Home: 2.2.1.58

41 posts in this topic

Zie titel van het onderwerp.

En ook deze versie werkt weer perfect, althans bij mij. :cray: :cray:

Zie titel van het onderwerp.

En ook deze versie werkt weer perfect, althans bij mij. :cray: :cray:

Klopt! Deze is zojuist online gezet. De aanpassingen betreffen een aantal kleine zaken en bugfixes.

Veel plezier er mee :unknw:

Wel jammer dat ik ook bij deze versie nog steeds geen 'Meest Actuele kaart' krijg....

Het blijft mij vertellen dat ik de meest actuele kaart heb, alhoewel ik 7.10 nog gebruik.

Ben benieuwd hoe dit gaat lopen, want mijn 30-dagen beginnen langzaam maar zeker weg te tikken :(

Klopt! Deze is zojuist online gezet. De aanpassingen betreffen een aantal kleine zaken en bugfixes.

Veel plezier er mee :cray:

Veel plezier???

Probeer quickfix en andere update's te downloaden en krijg alleen maar ERROR's :cray:

Is weer lekker, begint bijna te wennen.......

Terug naar af dan maar weer :unknw:

Met deze nieuwe versie zijn veel extra's te downloaden zoals nieuwe symbolen, geluiden, opstart venster, etc

:cray:

Veel plezier???

Probeer quickfix en andere update's te downloaden en krijg alleen maar ERROR's :wacko:

Is weer lekker, begint bijna te wennen.......

Terug naar af dan maar weer :excl:

Ik haal de ene na de andere update met deze versie binnen. :wacko:

Met deze nieuwe versie zijn veel extra's te downloaden zoals nieuwe symbolen, geluiden, opstart venster, etc

:good:

Dat kon met voorgaande versie ook al, is wel leuk trouwens die extra optie`s in TTH

Nog steeds ben ik helemaal tevreden wat de werking van deze versie betreft.

(@TT: nu nog tmc....onze neverending story....)

Nog steeds ben ik helemaal tevreden wat de werking van deze versie betreft.

(@TT: nu nog tmc....onze neverending story....)

Poi-udate doet het nog steeds niet. Dat was bij de 2.1 versie wel beter.

Ik heb sinds de 2.2 geen poi-update gezien, de laatste Ca is van 25-1, (nog met de 2.1 versie)

Dat deze minor bugfix nog niet is gefixt is wel duidelijk. Of heeft er iemand wel een update ontvangen?

Bij mij loopt hij steeds vast :wacko: zal zo de comp maar weer eens opnieuw opstarten misschien helpt dat wel.

Poi-udate doet het nog steeds niet. Dat was bij de 2.1 versie wel beter.

Ik heb sinds de 2.2 geen poi-update gezien, de laatste Ca is van 25-1, (nog met de 2.1 versie)

Dat deze minor bugfix nog niet is gefixt is wel duidelijk. Of heeft er iemand wel een update ontvangen?

Oops...je hebt gelijk :wacko:

Bij mij loopt hij steeds vast :wacko: zal zo de comp maar weer eens opnieuw opstarten misschien helpt dat wel.

Dat wordt een nieuw topic, en dan vraag ik hijack-logs :wacko:

/edit: SIG tijdelijk aangepast...

Ik plaats erbij: Who has (not) an argue with Microsoft...:)

Edited by XytroX

Ging perfect hier (je kunt niet alles hebben in het leven, toch ? :wacko: )...en zie nu wat nieuwe dingetjes staan, zoals opstartscherm en zo. :good:

Ik ben sowieso dol op gratis downloads, vooral als het van TT is :wacko:

Nu nog die nieuwe Navcore voor de One v3 echt betrouwbaar maken (zit nu weer op 7.162) en we gaan vooruit. :excl:

Edited by BramvT

Vreemd nog steeds geen mapshare, als het toestel niet aangekoppeld is, kan ik die mogelijkheid zien. Zodra het toestel aangeschakeld is, wordt het backups terugzetten :wacko:

Bij de mapshare voorkeuren kan ik geen landen aanduiden. Ik heb de (vorige) West-Europa. (er is nu immers een nieuwe).

Ik zal maar help roepen zeker?

Vreemd nog steeds geen mapshare, als het toestel niet aangekoppeld is, kan ik die mogelijkheid zien. Zodra het toestel aangeschakeld is, wordt het backups terugzetten :wacko:

Bij de mapshare voorkeuren kan ik geen landen aanduiden. Ik heb de (vorige) West-Europa. (er is nu immers een nieuwe).

Ik zal maar help roepen zeker?

In een ander antwoord heb ik aangegeven dat ik g

Edited by theo7123

Maar even afwachten of er updates/correcties komen op de HOME versie 2.2.1.58. Tot zolang gebruik ik maar versie HOME 2.1

Ik heb net 10 minuten geleden wat kaartupdates binnen gekregen (heb alleen Benelux en Dui-Oos-Zwit), met TTH 2.2.1.58 :wacko:

Vanmiddag lukte het echt niet met de nieuwe versie TT home....(zie#5)

Dit was op de zaak met een ONE V3.

Nu thuis, met de eigen PC & ONE V1, alles zonder problemen geinstalleerd :unknw:

ONE V1 draai als een zonnetje, nieuwe kaart WE 710.1561 zonder problemen binnen gehaald :wacko:

Zo te lezen geeft TTH 2.2 nog problemen. Ik wil voorlopig bij versie 2.1 blijven, maar ben ik "verplicht" om naar 2.2 over te stappen? Ik zie namelijk vaak dat bedrijven hun oude software versies niet meer ondersteunen en je daarmee verplichten de nieuwste versie van hun programma te downloaden.

Voorlopig kun je ook de oude blijven gebruiken.

Wat de toekomst brengt weet nog niemand. Zo is het best mogelijk dat er ooit functies bijkomen die je niet kan beheren met een oudere versie, zoals nu bvb. reeds, het delen van Content.

Maar nogmaals, als je daar minder belang aan hecht, is de oudere versie nog lang niet afgeschreven.

Je kunt ook voorlopig de kat uit de boom kijken. (Als je ze ziet zitten tenminste. :unknw: )

Edited by adriaantje

Zo te lezen geeft TTH 2.2 nog problemen. Ik wil voorlopig bij versie 2.1 blijven, maar ben ik "verplicht" om naar 2.2 over te stappen? Ik zie namelijk vaak dat bedrijven hun oude software versies niet meer ondersteunen en je daarmee verplichten de nieuwste versie van hun programma te downloaden.

Vergeet ook niet dat je hier meestal alleen de negatieve dingen leest. Bij veel mensen werkt het wel gewoon (zoals bij mij tot nu toe nog het geval is). ;)

Maar even afwachten kan geen kwaad natuurlijk!