Sign in to follow this  
Followers 0
XytroX

Authentic "Inside Anoniem"

22 posts in this topic

Je noemt jezelf "Inside Anoniem", gezien je je naam hebt gekoppeld aan het logo van TomTom wek je hiermee de indruk dat je een insider van het bedrijf TomTom bent.

Ik vraag je om dit te bewijzen en anders het verzoek te doen aan dit forum om je schermnaam aan te (laten) passen.

E.e.a. om misverstanden te voorkomen :wacko::wacko:

Je noemt jezelf "Inside Anoniem", gezien je je naam hebt gekoppeld aan het logo van TomTom wek je hiermee de indruk dat je een insider van het bedrijf TomTom bent.

Ik vraag je om dit te bewijzen en anders het verzoek te doen aan dit forum om je schermnaam aan te (laten) passen.

E.e.a. om misverstanden te voorkomen :excl::good:

Niet alleen met het logo, idd. ook (een beetje :wacko: ) met z'n >>reacties<< :wacko::excl:

Edited by Germ

Helemaal mee eens. Of we hebben te maken met iemand die Flinker wil doen dan dat hij is,

Of we hebben te maken met een rakkertje van TT. Gezien de antwoorden in een aantal postjes kennelijk.

Maar als dat zo is, neem je klanten eens serieus en kijk hier eens na (om te beginnen):

• Maak eens wat werk van een werkend TMC
  • Pas de max snelheids aanduiding eens aan, aan de werkelijkheid
  • Kom op met NC 7 voor de Rider
  • Bekijk het change en release managment intern eens, want dat is een zooitje
  • Maak eens een NC waardoor mijn 720 niet meer spontaan vastloopt of reset
  • Ga eens op bezoek bij Customer Support en vertel ze dat gebruikers geen mafketels zijn, maar klanten die jullie salaris betalen
  • Maak je gebruikers niet uit voor leugenaars
  • Kom je beloftes eens na
  • Maak werk van de Bleutooth Car Kit van "hoge kwaliteit"
  • Waarom zie ik bij MapShare correcties nooit mijn eigen aanduidingen terug
  • Laat eens naar die brakkige FM transmitter kijken
  • Stuur eens een keer binnen redelijke termijn de reparatie artikelen retour
  • Als ik een nieuwe kaart koop, zorg dan dat ik ook een nieuwe kaart krijg
  • Stop een met die nietszeggende standaard mailtjes, die customer support verstuurd, waar je echt niks aan hebt en langzaam gek van wordt
  • Kom eens met een nieuw artikel/dienst, pas nadat je het vorige probleem hebt opgelost.

Als je dat voor elkaar krijgt, blijf gezellig bij ons, Anders, besteed je tijd een het oplossen van problemen. Want die hebben we genoeg.

Helemaal mee eens. Of we hebben te maken met iemand die Flinker wil doen dan dat hij is,

Of we hebben te maken met een rakkertje van TT. Gezien de antwoorden in een aantal postjes kennelijk.

Maar als dat zo is, neem je klanten eens serieus en kijk hier eens na (om te beginnen):

• Ga eens op bezoek bij Customer Support en vertel ze dat gebruikers geen mafketels zijn, maar klanten die jullie salaris betalen
  • Stop een met die nietszeggende standaard mailtjes, die customer support verstuurd, waar je echt niks aan hebt en langzaam gek van wordt
  • Kom eens met een nieuw artikel/dienst, pas nadat je het vorige probleem hebt opgelost.

Als je dat voor elkaar krijgt, blijf gezellig bij ons, Anders, besteed je tijd een het oplossen van problemen. Want die hebben we genoeg.

En maak die prijsverhoging van de kaarten ongedaan, anders koop ik er geen ene meer. :wacko::wacko:

waar het de mailtjas betreft ben ik het zeker met je eens

stuurde enkele weken geleden een mailtje met een vraag over de tmc op de proefversie 74xx

kreeg antwoord : uw TT zet u op de volgende manier aan ...... :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

heb `t er maar bij gelaten :unknw:

geen woord over de tmc.....

Edited by kermie

In de nieuwe TT kaartendraad had ik de volgende tekst gezet, ik plaats het hier ook nog maar even :

Hmm....aan de ene kant begrijp ik je wel, maar aan de andere kant : laten we blij zijn Als er een (technisch) werknemer van TT op deze site zit.

Mocht hij (zij?) onzin gaan zitten blaten, dan prikken de hardliners hier snel door hem heen, toch ? :unknw:

Als er een (technisch) werknemer van TT op deze site zit.

Ben bang dat het eerder een marketing man/vrouw zal zijn.

Voor allen:

Ik hoef en wil mij tegenover niemand te verantwoorden. Als het nodig is zal ik af en toe proberen om mensen op weg te helpen. Weet echter wel dat ik direct aan mij gestelde vragen niet beantwoord. Het sturen van PM's heeft ook geen zin.

Zie hier mijn eerste en enige post over wie of wat ik ben.

Voor allen:

Ik hoef en wil mij tegenover niemand te verantwoorden. Als het nodig is zal ik af en toe proberen om mensen op weg te helpen. Weet echter wel dat ik direct aan mij gestelde vragen niet beantwoord. Het sturen van PM's heeft ook geen zin.

Je hoeft je ook niet te verantwoorden. Als je echter zeer sterk de indruk wekt dat je "namens" TomTom schrijft, is het m.i. een ander verhaal (en je post over Navcore voor de Rider) wekt die indruk.

Op dit moment worden de laatste tests gedaan met de Navcore 7-update voor de RIDER. De verwachting is dat deze binnen enkele weken beschikbaar komt via HOME.

Het is voor een bedrijf best wel gevaarlijk als iemand zich, zonder acceptatie, uitgeeft als vertegenwoordiger van dat bedrijf.

Daarnaast weet ik zeker dat er medewerkers van TomTom actief zijn op dit forum en ook gewoon posten.... Zo kan het dus ook.

Weer een typisch NL reactie; iemand komt met de kop boven het maaiveld uit en hoppa, afhakken. Als ik jou was zou ik een Garmin kopen en naar www.gps.nl gaan.

Voor allen:

Als het daar maar bij blijft dan :wacko:

ongefundeerde meningen en uitspraken hebben we niks aan :unknw:

Wimpie

Ik krijg hierbij een sterk 'deja vu' gevoel.

Op een SEO forum postte ooit iemand die zich 'Google guy' noemde. Deze persoon bleek over allerlei inside informatie te beschikken, en er verschenen in eerste instantie soortgelijke reacties als wat ik nu hier boven zie. Achteraf bleek 'Google guy' ene Matt Cutts te zijn, iemand die zich bezig houdt met de zoek algoritmes van Google. De inside informatie bleek keer op keer te kloppen, maar iemand die op deze manier naar buiten komt kan / mag zijn identiteit niet prijsgeven. Dus zullen we moeten leven met 'inside anoniem', we zien wel wat deze persoon te melden heeft. De toekomst zal ook hier leren of het een fake is of een echte insider.

Weer een typisch NL reactie; iemand komt met de kop boven het maaiveld uit en hoppa, afhakken. Als ik jou was zou ik een Garmin kopen en naar www.gps.nl gaan.

Ik zie even de relatie niet, maar dat zal wel aan mij liggen....

Daarnaast zie ik hier zeker geen maaiveld en al helemaal niet iemand die hier zijn kop bovenuit wil steken. Wel is hier wat anders aan de hand.

1. Volgens mij is een ieder redelijk vrij om zich op dit forum aan te melden. Of iemand zich hier thuisvoelt is een zuivere persoonlijke afweging, tenzij de gedragingen dusdanig zijn dat de Admin er zich mee moet bemoeien. Met andere woorden: Ik heb Mr. M niet nodig voor zaken wat ik wel en niet moet kopen en waar ik mij wel of niet moet aanmelden. Dat kan ik echt zelf. Als ik hierbij al hulp nodig heb, maak ik wel een draadje.

2. Op dit forum gebeurd weinig wat ongemerkt blijft. En dat is ook een functie van een forum. Je wilt iets vragen, verduidelijken, aangeven, vertellen of delen. Ook de keuze van je schermnaam en avatar is vrij. Sommige maken er zelfs hele kunstwerken van, al of niet met bewegende beelden. Hartstikke leuk allemaal.

3. Op het moment dat je een opvallende naam kiest, heb je al de aandacht. Als daarnaast ook nog een avatar/logo wordt gekozen wat ook tot sterk de verbeelding spreekt heb je alle aandacht, zoals door XytroX als eerst is waargenomen. Daar vraag je dan ook om. Echter ook hier is niets mee mis.

4. Je hebt dus hier een situatie waarbij de schermnaam + avatar dusdanig subtiel zijn gekozen dat je er wel op aan stuurt om te laten zien dat je niet echt een reguliere gebruiker bent. Maar ook niet al te veel.

5. Vervolgens verschijnt er een post dat in de trant van "dat niemand zich aan iemand hoeft te verantwoorden", onderschrijf ik overigens in hoge mate. Daarnaast wordt tevens de opmerking gemaakt om vooral maar geen PB te versturen, want daar wordt niets mee gedaan.

Dat maakt het allemaal wat onnodig complex. Als je echt anoniem wil zijn en blijven, is dat helemaal niet zo moeilijk.

Ik weet zeker dat niemand kan zien (avatar en shermnaam) wat ik voor werk heb en doe, maar dat hoeft ook niet want daar ben ik helemaal niet op uit.

Daarbij kunnen de meeste, die regelmatig op dit forum te vinden zijn, op zijn minst 1 + 1 optellen. Dan moet je daarna niet selectief verbaast zijn als iemand al heel snel het antwoord weet.

:wacko: Helemaal gelijk Navidrama dit is niet echt de beste manier om te proberen anoniem te blijven.

Beetje ongelukkige keuze tomtomhome logo ;rode tekst en inside info verkondigen. :unknw:

Maar misschien dat we nu wat meer te weten komen over de tomtom "" probleempjes"". :wacko:

Erg jammer dat jullie allemaal meteen in de aanval gaan, wees blij met iemand die belangeloos informatie wil verstrekken waar mogelijk....

Ik kan niet anders zeggen als: laat iemand in zijn waarde, dat is iets wat ik hier wel mis!! :unknw:

Ik mis hier eigenlijk een mod, die de boel dicht gooit, want dit topic slaat nergens op!

Voor allen:

Nou nou, ik gaf je eerst het voordeel van de twijfel....maar met dit antwoord van je weet ik wel zeker dat je geen werknemer bent van TT !

Een werknemer van TT zou zo nooit in de *openbaarheid* treden, zeker nu er nogal wat kritiek is op bepaalde onderdelen van onze TT's....zoals de slecht werkende TMC.

Ik vraag mij sowieso af of TT wel blij met je is...nu je hier op zo'n arrogante (en hoogdravende) wijze antwoord geeft op serieuze vragen van TT-klanten.

Ik heb zoiets van : als het ZO moet, blijf dan maar weg ook. :unknw:

Erg jammer dat jullie allemaal meteen in de aanval gaan, wees blij met iemand die belangeloos informatie wil verstrekken waar mogelijk....

Ik kan niet anders zeggen als: laat iemand in zijn waarde, dat is iets wat ik hier wel mis!! :unknw:

Ik mis hier eigenlijk een mod, die de boel dicht gooit, want dit topic slaat nergens op!

:wacko: Er gaat helemaal niemand in de aanval het is alleen de vraag of het echt een tt,er is of iemand die alleen interessant wil doen.

Als het wel zo zou zijn is dat alleen maar mooi natuurlijk want dan hebben we iemand die dicht bij het vuur zit.

En daardoor misschien wat ""vurige "" vragen kan beantwoorden. :wacko:

.

Als het wel zo zou zijn is dat alleen maar mooi natuurlijk want dan hebben we iemand die dicht bij het vuur zit.

En daardoor misschien wat ""vurige "" vragen kan beantwoorden. :wink:

Wordt toch eens wakker.

Dat er

Edited by Pjottr

Laat een ding duidelijk zijn: het is niet mijn bedoeling om in dit topic iemand af te vallen of "de kop kaal te scheren". Als iemand zich uitgeeft als vertegenwoordiger van een gerenommeerd bedrijf mag je verwachten dat dit onderbouwd is, ik vroeg het bij de start ook netjes, naar mijn mening:

E.e.a. om misverstanden te voorkomen :excl: :rofl:

@Inside Anoniem:Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden, ik verwacht wel dat je naam/nick onderbouwd is.

P.s. Jullie geloven me toch wel als ik zeg dat ik Job Cohen heet :wink::wink:

P.s. Jullie geloven me toch wel als ik zeg dat ik Job Cohen heet :wink::wink:

Alleen als je een grote neus hebt :rofl: