Sign in to follow this  
Followers 0
jvbragt

Drukke zondag

4 posts in this topic

De traffic maakte me vandaag een beetje gestoord. onderstaand naar de support gemaild...

Mijn tomtom traffic (via gprs) geeft aan dat het helemaal vol met files staat. Dit is niet het geval. Dit is al gedurende de hele dag. Lastig een reisje naar Leiden plannen, totaal 12 km file terwijl er niets staat. Tomtom helemaal gerest geen resultaat. het is nu 21:00 en er staat volgens tomtom traffic op de A9 9.1 km file...

Meer mensen met tt trafic deze ervaring...?

Edited by jvbragt

De traffic maakte me vandaag een beetje gestoord. onderstaand naar de support gemaild...

Mijn tomtom traffic (via gprs) geeft aan dat het helemaal vol met files staat. Dit is niet het geval. Dit is al gedurende de hele dag. Lastig een reisje naar Leiden plannen, totaal 12 km file terwijl er niets staat. Tomtom helemaal gerest geen resultaat. het is nu 21:00 en er staat volgens tomtom traffic op de A9 9.1 km file...

Meer mensen met tt trafic deze ervaring...?

troost je dat hebben wij met de tmc ontvanger aangesloten ook.

dan geeft hij ook voor gewone wegwerkzaamheden een vertraging van uren aan terwijl er niks aan de hand is

Tomtom helemaal gerest geen resultaat.

het is nu 21:00 en er staat volgens tomtom traffic op de A9 9.1 km file...

Ehh....v.w.b. de A9 zou dit misschien kunnen kloppen, want ze zouden dit weekend de A9 vanaf het Rottepolderplein afsluiten voor vrachtauto's en bussen, dus zijn ze bezig daar. :biggrin:

Nou heb ik mijn tomtom thuis gisteren wel aangehad, maar via HD traffic was het wel ff een iets drukker moment op de zondag, maar na een uur of 19.00 uur, waren vrijwel alle files verdwenen. Geloof alleen nog een afgesloten afrit ter hoogte van Maarssen als ik het goed heb.

Maar via de gewone traffic kan ik me toch zeker wel momenten herinneren dat de verkeersinformatie weer eens was vastgelopen, en omdat de medewerkers van tomtom in het weekend allemaal thuis zijn, mag je meestal weer wachten totdat het maandagmorgen is.