Sign in to follow this  
Followers 0
rolfio

update postcodes bestand

4 posts in this topic

Wie weet of er updates zijn van de postcodes van nederland? Moest laatst naar een nieuwbouw wijk bij mij in Groningen waar ik niet op postcode naar toe kon navigeren, maar de straat kon hij wel vinden. Huisnr wist-ie ook nog geen raad mee, maar heb het uiteindelijk wel gevonden. Maar naar postcode navigeren vind ik wat handiger (sneller).

rolf

updates van de postcodes gaan hand in hand met aanschaf nieuwe kaarten.

Je hebt niet erg veel aan een nieuwe postcode als de weg nog niet in je TT bekend is.

Hoogstens een groffe indicatie in welk weiland je moet zijn, en dan nog moet je oppassen dat er geen ruilverkaveling heeft plaatsgevonden. :biggrin: :pardon:

updates van de postcodes gaan hand in hand met aanschaf nieuwe kaarten.

Je hebt niet erg veel aan een nieuwe postcode als de weg nog niet in je TT bekend is.

Hoogstens een groffe indicatie in welk weiland je moet zijn, en dan nog moet je oppassen dat er geen ruilverkaveling heeft plaatsgevonden. :biggrin::wink:

Rolf heeft het juist over een situatie dat de straat er al WEL is, maar er nog GEEN postcode van bestaat in TT's postcodebestand.

En dat is mij al eerker opgevallen......die postcodes lopen denk ik wel 2 a 3 jaar achter :rolleyes:

Edited by BramvT

Rolf heeft het juist over een situatie dat de straat er al WEL is, maar er nog GEEN postcode van bestaat in TT's postcodebestand.

En dat is mij al eerker opgevallen......die postcodes lopen denk ik wel 2 a 3 jaar achter :rolleyes:

juist :biggrin:

heb ook een mailtje richting tt gesruurd..