Sign in to follow this  
Followers 0
flappie11

Beheren Nuttige Plaatsen en Reisplanner

25 posts in this topic

YESSSSSSSSSSSSSSSSSS ik heb het voor elkaar op mijn tom tom europe 3rd kan ik eindelijk mijn eigen gemaakte np beheren en een route plannen ik heb nu onder de knop wijzig voorkeuren 6 schermen en geen 5 meer moet nog 1 scherm erbij zien te krijgen en dan is die eindelijk toppie alleen jammer dat het zo moet en totaal geen hulp kreeg van tomtom

Edited by flappie11

YESSSSSSSSSSSSSSSSSS ik heb het voor elkaar op mijn tom tom europe 3rd kan ik eindelijk mijn eigen gemaakte np beheren en een route plannen ik heb nu onder de knop wijzig voorkeuren 6 schermen en geen 5 meer moet nog 1 scherm erbij zien te krijgen en dan is die eindelijk toppie alleen jammer dat het zo moet en totaal geen hulp kreeg van tomtom

Blijkbaar weinig interesse, maar ondanks dat ik geen One III Third heb ben ik toch wel benieuwd,

hoe je het hebt gefixt. :rofl: :wink:

Blijkbaar weinig interesse, maar ondanks dat ik geen One III Third heb ben ik toch wel benieuwd,

hoe je het hebt gefixt. :rofl: :wink:

Anders ik wel....ben altijd in voor verbeteringen. :wink:

wel geachte reageerders ik heb bijna een week gezocht naar een oplossing en heb dus zelf maar een menu bestand gemaakt en hier kan ik dus alles regelen wat ik wil ik heb dus nu een volledig ander menu dan op de originele tomtom 0ne en ik kan door middel van items toevoegen en of verwijderen zoveel aanpassen zodat ik nu alle menutjes heb die ik wil dit kan voor bram dus wel interssant zijn want ook jij kunt niet je eigen gemaakte np beheren alleen de np van tomtom

mocht er belangstelling voor mijn progje zijn dan wil ik hem wel op dit forum plaatsen

sorry dames en heren ik zit in de transport wereld ben dus overdag weg en laat thuis maar ik ga zo snel mogelijk aan de slag zodat jullie het kunnen zien wat ik gedaan heb

nou hier komen 3 schermpjes zoals je ziet heb ik nu dus het scherm np,s beheren eindelijk

LET WEL EVEN OP A.U.B. DIT IS MIJN SCHERM INDELING OP DIT MOMENT MAAR IK BEN NOG NIET KLAAR ALLEEN SCHERM 1 BLIJFT WAARSCHIJNLIJK WEL ZO WANT HIER BEN IK ERG TEVREDEN MEE ALLE ANDERE SCHERMPJES WIL IK NOG INDELEN ZOALS IK DAT MAKKELIJK VIND DUS MET ANDERE WOORDEN DIT IS ECHT MIJN PERSOONLIJKE INDELING TOT NU

ZOALS JE ZIET MISSEN ER OOK EEN PAAR ITEMS ZOALS KLOK INSTELLEN GPS INSTELLEN MAAR DIT IS ALLEMAAL AAN TE PASSEN

post-27287-1203018100_thumb.jpg

post-27287-1203018110_thumb.jpg

post-27287-1203018453_thumb.jpg

Edited by flappie11

Ben ook benieuwd omdat de menu edit progjes die ik ken nog niet overweg kunnen met enkele nieuwe menu opties van de nieuwe navcore. Ofwel, je raakt ook wat kwijt.

ja dat ken ik maar ik heb alleen moeite met het vinden van de juiste benaming ik geef een voorbeeld

om in mijn eigen gemaakte menu de reisplanner te programmeren moet ik voor het woord reisplanner het woord itinerary ingeven

ja verzin dat maar eens

dus de items zijn erwel maar ik weet nog niet alle vertalingen voor die engelse namen

Edited by flappie11

ja tuurlijk wil ik dat

hoop dat je voorgaande berichtjes ook gelezen heb

want dit is echt een menu zoals ik hem makkelijk vind en ik wil hem nog meer aanpassen

hoop dat ik jullie hier een plezier mee kan doen

menu.txt

Edited by flappie11

ja maar daar staan niet alle items op dit is een progje van begin 2007 dus de nieuwe items staan er niet in van navcore 7 en als ik de vertaling klaar heb dan staan de nieuwe items er ook bij

Edited by flappie11

Dat zou knap zijn. Het is nog niemand gelukt om 'mapshare' en 'help mij' in een custom menu te zetten. Ben zeer benieuwd naar de resultaten...

Dat zou knap zijn. Het is nog niemand gelukt om 'mapshare' en 'help mij' in een custom menu te zetten. Ben zeer benieuwd naar de resultaten...

Nu, ik ben ook benieuwd naar de juiste benaming van deze ingangen. Ik heb al heel wat engelse comando's geprobeerd.

Uhhhhhhhhhh misschien een domme opmerking van mij maar wat bedoel je met mapshare

want ik heb geen internet op mijn tomtom dus wat moet ik daar mee

als je bedoelt kaart correcties nou dan kan ik alleen maar zeggen die heb ik inderdaad al wel op mijn tomtom en nu de rest nog

Ik ben misschien een vreselijke kruk op dit gebied maar ik krijg een paar vraag tekens boven mijn hoofd.

is het mogelijk om voor mij maar ik denk ook voor andere uit te leggen als het kan stap voor stap om zulke mooie menu's te creeren in de TomTom one. Bvd

Ik ben net in het bezit van een TT One V3 en het ontbreken van de reisplanner had ik niet verwacht en was echt een gemis! Dit aangepaste menu is dus voor mij een ideale oplossing!!! Als je hem helemaal perfect heb, hou ik me graag aanbevolen.

Alleen jammer dat de routes die ik vorig jaar heb gemaakt met Tyre (www.tyre.tk), die het prima deden op mijn TT Mobile, nu opeens een foutmelding geven. De route wordt keurig ingelezen, ik zie ook keurig alle routepunten op de kaart, de route wordt ook berekend, maar aan het eind krijg ik de melding dat er geen route is van mijn huisadres naar het eerste routepunt.

Ik zal dat nog wel eens verder gaan testen maar als het probleem herkenbaar is, scheelt me dat misschien een hoop getest.

Het wachten is dus op zo´n aangepast programma voor de nieuwe NAVcore :-) Of de optie via Home, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

JAWEL HET IS GELUKT.

Allereerst met onderstaande link het bestandje: MENU TT downloden.

http://www.tomtomheaven.com/index.php?opti...5&Itemid=29

Dit uitpakken en de directories "icones_optionelles" en "opt" op je TOMTOM zetten gewoon in de root.

Op de onderstaande link staat nog een uitleg:

http://home.comcast.net/~spheasant1/TTMenu.html

Daarna het menu bestand van hierboven wijzigen naar het volgende:

MENUBLOCK|BLOCK_MAIN|BTM_GPS_POSITION|

MENUPAGE|TASK_PAGE1|Page 1|

MENUITEM|TASK_NAVIGATE_TO|

MENUITEM|TASK_MENU_FIND_ALTERNATIVES|

MENUITEM|TASK_PLAN_VIA|

MENUITEM|TASK_SHOW_MAP|

MENUITEM|TASK_CONFIRM_DELETE_ROUTE|

MENUITEM|TASK_PAGE2|

MENUPAGE|TASK_PAGE2|Page 2|

MENUITEM|TASK_MENU_PLAN_ATOB|

MENUITEM|TASK_ITINERARY|

MENUITEM|TASK_MENU_PREFERENCES|

MENUITEM|TASK_MAINTAIN_POI|

MENUITEM|TASK_ADD_FAVORITE|

MENUITEM|TASK_PAGE3|

MENUPAGE|TASK_PAGE3|Page 3|

MENUITEM|TASK_SDK1|

MENUITEM|TASK_EMPTY|

MENUITEM|TASK_EMPTY|

MENUITEM|TASK_EMPTY|

MENUITEM|TASK_EMPTY|

MENUITEM|TASK_PAGE1|

MENUBLOCK|BLOCK_PREF|BTM_GPS_POSITION|

MENUPAGE|TASK_PAGE4|Preferences Page 1|

MENUITEM|TASK_SWITCH_NIGHTVIEW|

MENUITEM|TASK_SET_VOICE|

MENUITEM|TASK_SET_PROMPT|

MENUITEM|TASK_SWITCH_SOUND|

MENUITEM|TASK_SET_VOLUME|

MENUITEM|TASK_PAGE5|

MENUPAGE|TASK_PAGE5|Preferences Page 2|

MENUITEM|TASK_SET_PLANTYPE|

MENUITEM|TASK_SWITCH_2D3D|

MENUITEM|TASK_SET_HIDEMAP|

MENUITEM|TASK_SET_STATUS|

MENUITEM|TASK_CONFIGURE_POI|

MENUITEM|TASK_PAGE6|

MENUPAGE|TASK_PAGE6|Preferences Page 3|

MENUITEM|TASK_SET_PLANTYPE|

MENUITEM|TASK_SET_BACKLIGHT|

MENUITEM|TASK_SET_COMPASS|

MENUITEM|TASK_SET_COLOR_SCHEMES|

MENUITEM|TASK_SET_LANGUAGE|

MENUITEM|TASK_PAGE7|

MENUPAGE|TASK_PAGE7|Preferences Page 4|

MENUITEM|TASK_CHANGE_HOME_LOCATION|

MENUITEM|TASK_MANAGE_MAPS|

MENUITEM|TASK_MENU_DOWNLOAD|

MENUITEM|TASK_SWITCH_POI|

MENUITEM|TASK_ROTATE_DISPLAY|

MENUITEM|TASK_PAGE4|

Als je dit gedaan heb het bestand in de sdkregestry zetten.

TOMTOM aan zetten en je krijgt een derde pagina daar staat een icoon als je deze aantik start de tomtom op in je originele menu. Wil je weer terug naar je zelfgemaakte menu dan dat gaat als volgt: ga naar bekijk kaart tik dit aan, ga naar de knop tussen Find en Done. Tik dit aan vervolgens zie je menu en daar staat een icoon met daarbij "menu personal" of zo. Als de TOMTOM overschakeld tussen beide meu's hoor je een geluid. Het duurt ongeveer een sec of 10 om over te schakelen

Veel succes

Edited by officer