Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: Eerste indicatie prijzen GO 730 en 930

31 posts in this topic

Geplaatst nieuws:

Nu op jouwNAV:
Eerste indicatie prijzen GO 730 en 930

De adviesprijzen van de nieuwe TomTom GO 730 en 930, die waarschijnlijk nog deze maand verkrijgbaar worden, beginnen langzaam duidelijk te worden.

Klik op de kop om dit nieuwsbericht te lezen...

Klik op 'REAGEER' als je op dit nieuwsbericht wilt reageren...

De redactie

Navcore 8

De GO 930 en 730 zijn hardwarematig identiek aan de vorige generatie, de GO 920 en 720, maar worden geleverd inclusief TomTom's nieuwste navigatiesoftware NavCore 8. De belangrijkste vernieuwingen daarin zijn een rijbaanhulp, IQ Routes en meer Map Share mogelijkheden.

Dat is mooi. Dat betekend dat mijn 720 klaar is voor Navcore 8 en al zijn mogelijkheden. Ben benieuwd wanneer er een update komt

Ben benieuwd wanneer er een update komt

De vraag is eerst OF er een update komt en dan is het nog maar afwachten welke functies allemaal worden ondersteund in de NavCore 8-update...

Aangezien de Rijbaanhulp waarschijnlijk een verbetering is wat betreft de veiligheid op de weg, zou ik zeggen: TomTom, gelijk uitbrengen die update voor de oudere modellen... in ieder geval dat d

De vraag is eerst OF er een update komt en dan is het nog maar afwachten welke functies allemaal worden ondersteund in de NavCore 8-update...

Dat OF klinkt een beetje griezelig :biggrin:

Maar ik neem aan dat 920/720 gebruikers dit gewoon kunnen draaien, de oudere modellen kan ik me iets bij voorstellen dat ze daar een aantal dingen weglaten.

Als de hardware identiek is dan is er geen reden dat er geen update komt. Echter ik neem aan, als ze dezelfde hardware met nieuwe navcore verkopen als nieuwer type, dat de update niet gratis zal zijn.

Als de hardware identiek is dan is er geen reden dat er geen update komt. Echter ik neem aan, als ze dezelfde hardware met nieuwe navcore verkopen als nieuwer type, dat de update niet gratis zal zijn.

Navcores zijn altijd gratis geweest.

Ik denk dat er een rel ontstaat als dat nu wel het geval wordt, dus betalen voor een update :biggrin:

Edited by Buzzfuzz

Ik denk dat er een rel ontstaat als dat nu wel het geval wordt, dus betalen voor een update :excl:

In elk geval zijn deze nieuwe PND's zo'n E100 goedkoper dan de introduktieprijs van de 720 en dat is ongeveer 8 maanden gelden.

Toch voel ik mij een beetje ge........... door die rakkertjes van TomTom. :cray:

En ik heb sterke, zeg maar hele sterke, aanwijzingen dat we NC 8 pas 'gratis krijgen' als we een nieuwe kaart hebben (moeten) aanschaffen.

Maar ja, dan hebben we tenminste weer 1 jaar recht op ......... juist, MapShare :biggrin: Gratis dan wel hè.

En ik heb sterke, zeg maar hele sterke, aanwijzingen dat we NC 8 pas 'gratis krijgen' als we een nieuwe kaart hebben (moeten) aanschaffen.

Maar ja, dan hebben we tenminste weer 1 jaar recht op ......... juist, MapShare :biggrin: Gratis dan wel hè.

Daar kan ík in ieder geval wel mee leven als dit zo is :excl:

Maar ja, dan hebben we tenminste weer 1 jaar recht op ......... juist, MapShare :excl: Gratis dan wel hè.

Ja, maar als die V7.15 of wat het dan ook is een grotere versie is dan de V7.10, dan gaat West en Centraal Europa en VS/Canada niet passen :cray:

Maar goed, geef me maar gewoon een download met de 930 kaarten en Navcore 8, dan wil ik best betalen, maar wel in redelijke maten natuurlijk.

Als ik dik 200 euro moet betalen, dan kan ik net zo goed een 930 halen :biggrin:

Echter ik neem aan, als ze dezelfde hardware met nieuwe navcore verkopen als nieuwer type, dat de update niet gratis zal zijn.

Ik hoop dat je ongelijk krijgt, maar je slaat wel de spijker op z'n kop.

Dan hadden ze het model x30 ook wel een jaar achterwege kunnen laten namelijk.

Ik denk dat er een rel ontstaat als dat nu wel het geval wordt, dus betalen voor een update :biggrin:

Ik denk dat TT nu een beetje door schade en schande wijs is geworden.

De nieuwe navcore zou alleen volledig kunnen draaien met nieuwe kaarten.

Van de kaarten weten ze dat het een heel aanmerkelijk deel via de achterdeur op een TomTom beland.

Weg inkomsten.

Men zal zich wel 3x bedenken om nu de navcore 8 gratis te verstrekken, immers de x30 is identiek aan de x20.

Daarmee graven ze zich zo'n beetje hun eigen graf.

Want wie koopt er dan nog een x30 ? Mensen waarvan de TT aan een vervanging toe is en potenti

Edited by Pjottr

Persoonlijk denk ik niet dat TT zo gek is.

Dat is het hem juist. TT is zeker niet gek, echter ze gaan er vanuit dat hun klanten gek zijn. En in sommige opzichten hebben ze nog gelijk ook.

Ik krijg vandaag of morgen mijn tomtom go 930 traffic reeds thuis geleverd , vrijdagbesteld bij pixmania , ze hebben ze reeds op voorraad voor 500 euro

ben nieuwsgierig met de verschillen met mijn 920 die ik ondertussen reeds van de hand heb kunnen doen , :sad:

in blijde verwachting

Ik krijg vandaag of morgen mijn tomtom go 930 traffic reeds thuis geleverd , vrijdagbesteld bij pixmania , ze hebben ze reeds op voorraad voor 500 euro

ben nieuwsgierig met de verschillen met mijn 920 die ik ondertussen reeds van de hand heb kunnen doen , :angry:

in blijde verwachting

Alvast gefeliciteerd ermee :excl:

Laat je hier w

hee tof , heb ook al gezien bij Pixmania, maar zie niet goed wat er in het pakket aanwezig is, kan je dat misschien even laten weten :angry:

Bij www.techdepot.nl worden zowel de 730 en 930 aangeboden in de volgende versies..:

730

730 HD traffic

930 traffic...

dus nog geen 730 traffic (alleen tmc) helaas.. :angry:

Waarom staat die 930 al wel op de Duitstalige site maar niet op de Nederlandse ?? Zou die van Pixmania een Duitse zijn zonder HD-trafic ?

hij zou vandaag geleverd worden ik hou jullie op d ehoogte wat er allemaal in de doos zit en mijn eerste bevindingen , zoals ik kan uitmaken , zou pixmania die via duitsland leveren

het zou een tomtom 930 traffic zijn

jullie horen me nog

TomTom GPS GO 930 Trafic ¤ 413,22 1 ¤ 413,22

De totaliteit van uw producten zijn verkocht doorPIXmania ¤ 413,22

verzendingskosten. ¤ 6,53

Totaal excl. BTW ¤ 419,75

incl.BTW ¤ 88,15

totaal te betalen ¤ 507,90

dit zijn mjin facturatiegegevens

Edited by PIERCKE

voila voila

ik heb hem aangekregen mijn tomtom930

even uitgepakt

er zit in

totom930

dockingstation

autolader

tmc antenne

afstandsbediening

autohouder

alles uigepakt en direct via tomtom home gedownload ,

dan beginnnen de problemen

wil computerstem seecteren in het nederlands noppes staat er niet in

de spraakgestuurde adresinvoer staat in het grijs werkt niet

even tomto m gebeld stem kan je via home downloaden , dit gedaan maar ze komen er niet in dus werkt nog steeds niet

morgen tomtom terug contacteren , ze vroegen waar ik het toestel gekocht had ik zei bij pixmania internet , ze zeggen is misschien geen belgisch toestel , dit zou kunnen dat pixmania dit hier levert maar in duitsland haalt , maar het zou op zijn minst moeten werken

heeft iemand met dit nogal problemen gehad ????

morgen ga ik tomtom nog is bellen hopelijk hebben ze nog een oplossing

wordt vervolgd