Sign in to follow this  
Followers 0
Metric Cruiser

Garantie / Service TomTom

4 posts in this topic

Heb ik mijn Rider I voor het bekende euvel naar TT opgestuurd, krijg ik hem met een nieuw achterkant en houder terug. :yahoo:

Maar bij inspectie, blijkt bij het monteren een scheurtje in het front te zijn ontstaan. :angry:

Wederom contact met TT opgenomen en het de Rider weer op laten halen.

Vandaag pakket terug ontvangen, wat schets mijn vebazing........ :wink:

De Rider I is vervangen door een complete Rider II., en dat een week voor het verstrijken van de garantie.

Dit is wat je noemt service, TT bedankt . :good::good::good:

Grz Joop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb ik mijn Rider I voor het bekende euvel naar TT opgestuurd, krijg ik hem met een nieuw achterkant en houder terug. :yahoo:

Maar bij inspectie, blijkt bij het monteren een scheurtje in het front te zijn ontstaan. :angry:

Wederom contact met TT opgenomen en het de Rider weer op laten halen.

Vandaag pakket terug ontvangen, wat schets mijn vebazing........ :wink:

De Rider I is vervangen door een complete Rider II., en dat een week voor het verstrijken van de garantie.

Dit is wat je noemt service, TT bedankt . :good:

Grz Joop

Lol :good:

Zouden ze dit draadje hebben gelezen ? Nooit meer een TomTom

Share this post


Link to post
Share on other sites
En mijn Rider I was twee jaar oud, en ik had twee jaar garantie.

Weet je wel zeker dat het een rider2 is en geen rider1,5???

Rider 1,5 = model rider2 met inhoud rider1. Zet hem maar eens in de carkit, komt er geen geluid dan heb je een rider 1,5....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0