Sign in to follow this  
Followers 0
XXXX

TomTom 7 op HTC

9 posts in this topic

Ik heb TomTom 7 op mijn htc touch 3450 gezet,met de 720 kaart.Alles lijkt te werken,maar nu geeft hij aan,dat het geen gps apparaat is.Weer iemand een oplossing daarvoor,of is er een externe gps antenne voor te krijgen misschien.

Harry

Een HTC Touch heeft geen ingebouwde GPS ontvanger dus zal je een losse BT GPS ontvanger nodig hebben.

Ik wist niet dat TT7 voor een PPC beschikbaar was bij TomTom. Ik heb wel gelezen dat hij op dit moment op de HTC Touch Diamond voorgeinstalleerd is. :yahoo:

Edited by jvdz

'is Illegaal. En als TomTom een beetje handig is, dan hebben ze de support voor externe GPS'en uit de TT7 gesloopt. Een Diamond heeft namelijk geen externe GPS nodig.

Een Diamond heeft namelijk geen externe GPS nodig.

Een o.a. Nokia N82 ook niet, maar wel ( :nea:)voor TomTom.

Wat TomTom betreft, die zijn al een poosje niet zo handig meer. :search: :good:

(waarmee ik natuurlijk het bedrijf TomTom mee bedoel)

Edited by Germ

'is Illegaal. En als TomTom een beetje handig is, dan hebben ze de support voor externe GPS'en uit de TT7 gesloopt. Een Diamond heeft namelijk geen externe GPS nodig.

Nee hoor.

TT Navigator 7.450 werkt i.c.m. een V7.20 kaart Western & Central Europe uitstekend samen met een Asus 636N pda.

Zowel met de interne gps ontvanger als met een externe bt muis!

Niks aan het handje :search:

(en inderdaad, het is illegaal, maar het is alleen voor testdoeleinden :good: )

Edited by zeezout

Bij mij werkt hij ook op een Yakumo 300 GPS ( = mio 168 ) met interne GPS ontvanger op "Serial op SP2"

Werkt prima.. kan tomtom zo in de aanbieding doen met dank aan de poster op de nieuwsgroepen...

Nee hoor.

TT Navigator 7.450 werkt i.c.m. een V7.20 kaart Western & Central Europe uitstekend samen met een Asus 636N pda.

Zowel met de interne gps ontvanger als met een externe bt muis!

Niks aan het handje :search:

(en inderdaad, het is illegaal, maar het is alleen voor testdoeleinden :nea: )

Zou dat ook kunnen werken op een MIO 168 met in (of beter AAN)-gebouwde GPS antenne ? :good:

De oude van mij gebruikt nu mijn zoon en heeft nog (een legale) kaart 6.75 Benelux....is er nog eentje met Windows mobile-2 (dacht ik)...uit 2004 i.i.g.

Dat is ook toevallig, Huib...ik stel de vraag en 1 minuut eerder geef je mij het antwoord al. :search:

Dat is dus mooi.....kan ik dat eens gaan proberen....tenmiste, als het besturingssysteem er van correct is. :nea:

Het is dat ik nu niet meer terug wil naar een PDA, nu ik met Bleutooth draadloos kan bellen en zo met de Go 720...anders had ik daar nog fijn mee kunnen navigeren....hulde voor de MIO 168, al ruim 4 jaar oud en nog steeds prima werkend. :nea:

Kun je niet altijd van TT zeggen. :good:

Edited by BramvT