Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: TomTom introduceert HOME 2.4

113 posts in this topic

E

Het bedrag hangt zeker af van de kaart die op je navigatiesysteem staat. Voor West-Europa betaal ik 13,95 per kwartaal. En voor West- en Midden-Europa op de SD-kaart in m'n 720 krijg ik helemaal geen update aangeboden.

post-4354-1222185108_thumb.jpg

Edited by PuNkEnStEiN

Het bedrag hangt zeker af van de kaart die op je navigatiesysteem staat. Voor West-Europa betaal ik 13,95 per kwartaal. En voor West- en Midden-Europa op de SD-kaart in m'n 720 krijg ik helemaal geen update aangeboden.

En waar heb je dat Itum Kaart update gevonden ?, onder extra zie ik niks ( heb ook 2.4 ) :sad:

Edited by bergguy

Nou, je moet wel eerst zorgen dat je op dit moment de meest recente kaart hebt.

Ik krijg de melding dat mijn kaart van werst-europa 3 kwartalen oud is en dat dit voor € 28,95 weer actueel is.

Vervolgens komt er inderdaad 4 x 9,95 = 39,80 bij. zo te zien in

Edited by belhelmar

Nou, je moet wel eerst zorgen dat je op dit moment de meest recente kaart hebt.

Ik krijg de melding dat mijn kaart van werst-europa 3 kwartalen oud is en dat dit voor ¤ 28,95 weer actueel is.

Vervolgens komt er inderdaad 4 x 9,95 = 39,80 bij. zo te zien in

Allemaal leuke gadgets maar de kaartcorrecties zelf zijn niet meer terug te vinden : geen counter helemaal niks voordat ik hem aansloot had ik 11.1mb correcties en erna 0 mb ook geen aanbod van nieuwe correcties. :sad:

Foutje van mijzelf .... alles weer op de rails.

Edited by xt660

En waar heb je dat Itum Kaart update gevonden ?, onder extra zie ik niks ( heb ook 2.4 ) :sad:
"Voeg kaarten, Verkeersinfo, Stemmen enz. toe" en dan "Kaarten" aanklikken.

Als ik het goed heb is versie 8.10 de nieuwste versie van Western and Central Europe. Deze versie is op 4 september (dus nog niet zo lang geleden) uitgebracht.

In de nieuwe applicatie is meen ik ook het scherm voor de Map Share-voorkeuren gewijzigd. Je kan nu kiezen tussen Strikt - Hoog - Normaal - Laag.

Voor de kaart update service met een upgrade van West and Central Europe 8.05.1801 (1 kwartaal oud) voor de Go930 ben ik 84,75 kwijt (16,95 voor de upgrade naar de nieuwste kaart en 67,80 voor de service).

Edited by uitmaurik

Niet slecht als je bedenkt dat je voor dat bedrag in totaal 4 kaart-upgrades krijgt (als ik het goed begrijp).

Voor zover ik het kan overzien, is dit veruit het mooiste kaart-aanbod wat TomTom ooit gedaan heeft.

Edited by PuNkEnStEiN

Allemaal leuke gadgets maar de kaartcorrecties zelf zijn niet meer terug te vinden : geen counter helemaal niks voordat ik hem aansloot had ik 11.1mb correcties en erna 0 mb ook geen aanbod van nieuwe correcties. :sad:

Foutje van mijzelf .... alles weer op de rails.

Eeuhm wat was dat foutje? Want ik heb hetzelfde probleem, counter op 0 en 12 MB aan updates weg.

Ook kan ik geen landen instellen in de MapShare voorkeuren.

Edited by Herb

Als ik het goed heb is versie 8.10 de nieuwste versie van Western and Central Europe. Deze versie is op 4 september (dus nog niet zo lang geleden) uitgebracht.

In de nieuwe applicatie is meen ik ook het scherm voor de Map Share-voorkeuren gewijzigd. Je kan nu kiezen tussen Strikt - Hoog - Normaal - Laag.

Voor de kaart update service met een upgrade van West and Central Europe 8.05.1801 (1 kwartaal oud) voor de Go930 ben ik 84,75 kwijt (16,95 voor de upgrade naar de nieuwste kaart en 67,80 voor de service).

de map in Mapshare voorkeuren ziet er nu zo uit:

Ik wil er nog aantoevoegen dat de kaart die nu op m'n 730 staat een gratis update na aankoop was, het toestel heb ik aangekocht in April en enkele weken terug ontdekte ik dat ik deze kaart kon downloaden zonder enig prob.

Edited by bergguy

Eeuhm wat was dat foutje? Want ik heb hetzelfde probleem, counter op 0 en 12 MB aan updates weg.

En ja je raad het al ik heb ook dit probleen en ik kan bij de landen niets ingeven want er staan geen landen op mijn tomtom zegt die

Niet slecht als je bedenkt dat je voor dat bedrag in totaal 4 kaart-upgrades krijgt (als ik het goed begrijp).

Voor zover ik het kan overzien, is dit veruit het mooiste kaart-aanbod wat TomTom ooit gedaan heeft.

Was het niet zo, dat Navigon ook zoiets had met Clever Maps, of heb ik het mis. Maar het is zeker geen verkeerd aanbod

G.E.W.E.L.D.I.G :dirol:

TTH 2.4 installeren ging vlot en toen ging ik eens kijken naar die nieuwe kaart (ik las het op de Jip en Janneke manier dus hè :excl: )...zie ik een kaart-update van 13,95 voor mijn 720 kaart....HMM, niet slecht, ik klik die dure van 55 euro of zo, weg....en voor nog geen 14 piek een nieuwe kaart, JOTTUM :good:

Mooi niet dus....je wordt blij gemaakt met een dooie mus. :good:

Wat een SUKKELS bij TT zeg....zet dan verd$#@ die 2 opties niet apart neer...oftewel, zet er geen knop achter met Verwijder :angry:

Enige pluspunt met TTH 2.4 is....dat de Mapupdates het weer doen.

Enne....ik weet niet hoe anderen hier over denken....maar ik vind dat woord KASSA erg schraperig overkomen, zo van : HIER KUN (of moet) JE DOKKEN !

(ik mis de Kassaringel nog als je met de muis erop gaat staan)

Betalen zou wat vriendelijker overkomen. :sad:

Edited by BramvT

ach joh, wat maakt het uit, je ging toch al voor een nieuwe tommie :sad:

En ja je raad het al ik heb ook dit probleen en ik kan bij de landen niets ingeven want er staan geen landen op mijn tomtom zegt die

Ik had hetzelfde. Dat blijkt nu (vanzelf?) opgelost. Waarschijnlijk waren nog niet alle kaarten juist opgenomen en werden daarom niet herkend...

Ik had hetzelfde. Dat blijkt nu (vanzelf?) opgelost. Waarschijnlijk waren nog niet alle kaarten juist opgenomen en werden daarom niet herkend...

ok dan net ff aangesloten en ja hoor de eerste update kwamen gelijk binnen en de landen staan er ook

dus probleem is vanzelf opgelost

Ik heb ook de nieuwe TT Home 2.4 op de PC, maar ik kan de optie Kaartupdate Service nergens vinden!

Waar kan ik deze vinden binnen TT-Home v2.4?

Dit werd bij mij aangegeven bij de wat "oudere" kaarten (niet bij de 7.20/7.25) . . .

IPV de aantal mapshare-updates in 't "ballonnetje" krijg je de Kaartupdate-Service mogelijkheid . . .

Mag ik U allen danken, ik heb het gevonden.

Het is goedkoper dan elke keer een nieuwe kaart kopen. Als we dat al deden. :sad:

Edited by pribo

Het volledige schema van kortingen die je op de standaardprijzen krijgt:

- Kaart op device minder dan 3 maanden oud: gratis update

- Kaart op device tussen 3 en 6 maanden oud: ± 85% korting

- Kaart op device tussen 6 en 9 maanden oud: ± 75% korting

- Kaart op device tussen 9 en 12 maanden oud: ± 60% korting

- Kaart op device ouder dan 12 maanden: ± 50% korting

Toch lijkt dit in de praktijk niet helemaal te kloppen. Naast mijn Western-Europe v7.20 (die inderdaad via het abonnement keurig voorzien is van de nieuwste kaartversie) heb ik ook West- en Midden-Europa v7.15. Daarvoor wordt echter geen aanbod van een abonnementsprijs gegeven.

Nog steeds hetzelfde probleem: alle MapShare updates weg en geen landen in de Mapshare Tab in TTHome 2.4. Baal er wel van dat dit bij de een wel en bij de ander niet voorkomt. Wie helpt mij altublieft met de oplossing?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0