Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: TomTom herstelt distributie Map Share

100 posts in this topic

Geplaatst nieuws:

Nu op jouwNAV:
TomTom herstelt distributie Map Share
Na bijna twee weken geen Map Share-correcties te hebben doorgegeven, is TomTom weer begonnen met het (geleidelijk) herstellen van de distributie.

Klik op de kop om dit nieuwsbericht te lezen...

Klik op 'REAGEER' als je op dit nieuwsbericht wilt reageren...

De redactie

Ik ben benieuwd.

Maar goed, dan kunnen de moderators hier alvast beginnen met al die topics over dit onderwerp op slot te gooien of samen te voegen. Een beetje overzicht kan geen kwaad toch? :search:

Inderdaad, voor mijn 9 maanden oude kaart lijken de Mapshare updates verwerkt, maar ik zie, in tegenstelling tot voor de storing, niet hoeveel updates zijn ge

Heeft TomTom ook nog iets verbeterd aan de snelheid van de Map Share verwerking, die bij mij en vele anderen tot nu toe tergend langzaam was?

Heeft TomTom ook nog iets verbeterd aan de snelheid van de Map Share verwerking, die bij mij en vele anderen tot nu toe tergend langzaam was?

Ik heb horen fluisteren dat het nu razendsnel is...

Hier ook nog niets; Benelux en WACE

Edited by j-lo

Laten we nu niet allemaal gaan melden dat ie het nog niet doet. Er zijn pas een paar kaarten weer actief en de rest volgt de komende dagen...

Laten we nu niet allemaal gaan melden dat ie het nog niet doet. Er zijn pas een paar kaarten weer actief en de rest volgt de komende dagen...

Dat was meer om vast te stellen dat het wel heeeeeeeel geleidelijk gaat. Mar je hebt gelijk het begin is er blijkbaar.

Om te beginnen, ik ben heel tevreden met de zeer actuele informatievoorziening via Jouwnav!

Dit voorziet zeker in een grote behoefte, temeer ook, omdat je van TomTom zelf zelden iets hoort.

En dat is meteen wat mij iedere keer verbaasd; hoe kan het toch dat ik dit soort berichten steeds alleen maar (zeer actueel) via Jouwnav moet vernemen, en waarom zet Tomtom dit niet op zijn eigen website?

Jouwnav lijkt op deze manier steeds meer op HET officieele communicatie-kanaal van Tomtom te worden!

Nogmaals, ik ben er erg blij mee, ga zo door, maar volgens mij kan Tomtom hier nog erg veel van leren!

Ik heb al maanden geen updates ontvangen al zegt het apparaat dat dit wel het geval is. Updates worden niet eens door mijn eigen tomtom toegepast. Na meermaals dezelfde fout gecorrigeerd te hebben blijft het apparaat aangeven dat ik daar langs kan terwijl dat duidelijk niet kan.

Ook HDT werkt maar sporadisch (nooit wanneer ik het daadwerkelijk nodig heb) een rood kruis is hier getuige van.

Volgende stap: Nokia mobiel met navigatie.

Hopelijk hoef je daarvoor geen informatica expert te zijn.

We hebben weer wat meer informatie ontvangen.

TomTom heeft op dit moment voor drie kaart-versies (de meest gebruikte) de Map Share-distributie weer hersteld. Het betreft:

- Western_Europe_1GB - v710.1561

- Western_Europe - v705.1480

- Western_and_Central_Europe_2GB - v800.1727

TomTom heeft op dit moment voor drie kaart-versies (de meest gebruikte) de Map Share-distributie weer hersteld. Het betreft:

- Western_Europe_1GB - v710.1561

- Western_Europe - v705.1480

- Western_and_Central_Europe_2GB - v800.1727

Andere kaart-versies volgen in de loop van volgende week...

Deze doet het inmiddels dus ook (zie mijn andere topic):

- Western_and_Central_Europe- v8.10.1907

<knip...>

Andere kaart-versies volgen in de loop van volgende week...

Keurig Nick! Dit is de manier!

Thanx.

Update!

TomTom heeft voor het weekend nog even flink doorgehaald met het weer aanzetten van de Map Share-distributie. Alles zou nu weer moeten werken voor de volgende kaart-versies:

710.1560 - Western_Europe_1GB

705.1480 - Western_Europe

800.1727 - Western_and_Central_Europe_2GB

710.1575 - USA_and_Canada

675.1409 - Western_Europe

800.1727 - Western_and_Central_Europe

720.1802 - Western_Europe_1GB

710.1576 - Western_and_Central_Europe

715.1712 - USA_and_Canada

715.1689 - Western_Europe_1GB

715.1703 - Western_Europe

715.1730 - Western_and_Central_Europe_2GB

710.1571 - United_Kingdom_and_Republic_of_Ireland

705.1485 - Western_Europe_1GB_S

805.1801 - Western_and_Central_Europe

720.1803 - Western_Europe

720.1803 - Western_and_Central_Europe

805.1801 - Western_and_Central_Europe_2GB

710.1561 - Western_Europe

720.1838 - Australia

710.1571 - DE_AT_CH

De rest volgt in de loop van volgende week...

@ Nick,

Dank je voor de info; hier kunnen we wat mee.

Mij mij gaat het nog steeds niet ,hij zegt dat ik geen internet verbinding heb

Mij mij gaat het nog steeds niet ,hij zegt dat ik geen internet verbinding heb

Klopt, die melding kreeg ik net ook, toen ik de One op de PC aansloot en TTH startte.

Ik kreeg hem ook; het zal wel druk zijn. Later dit weekend maar weer eens proberen. :unknw:

Hoewel ik het helemaal eens ben met het bovenstaande, krijg ook de melding dat ik geen internetverbindig heb.

Maar ehhh,.... dat heb ik toch echt wel, want anders kon ik volgens mij toch echt niet hier zijn. :unknw:

Ik heb het sterke vermoeden dat onze Rakkertjes zelf geen verbinding (meer) hebben...... :wink:

@Nick: Nick????

Hoewel ik het helemaal eens ben met het bovenstaande, krijg ook de melding dat ik geen internetverbindig heb.

>knip<

Ik heb het sterke vermoeden dat onze Rakkertjes zelf geen verbinding (meer) hebben...... :unknw:

Idem hier. Kan idd zomaar zijn dat de techniek bij TomTom het enigszins laat afweten.

Misschien toch weer te snel voor te veel kaarten de Map Share updates laten lopen :wacko::wink: