Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: TomTom herstelt distributie Map Share

100 posts in this topic

Had je aanwijzingen dat het na de 'storing' van de laatste weken wel het geval zou zijn?

Kan ik uit bovenstaande opmaken dat (ook) jij vindt dat voor de "storing" Mapshare niet naar behoren heeft gewerkt?

Net welgeteld 80411 mapshare correcties binnengehaald. Getalsmatig een behoorlijke score, echter ik kan niet zien waar deze correcties nu betrekking op hebben :smile:

Inderdaad, razendsnel. Als ik zo achterom kijk en bedenk dat dit het resultaat is van drie weken wachten, dan was het dit wel waard. :wink:

Blijft staan dat TT hier iets beter over had communiceren. Ben benieuwd of de TT Flitslocaties nu ook weer werken.

Het werkt hier weer, weet niet hoelang.

Hier ook terug MapShare

Hier ook terug MapShare

Heeft hier wel even gewerkt eergisteren was mijn kaart WCE bijgewerkt met ruim 90.000 correcties en vandaag is mijn kaart weer 2 kwartalen oud :good: dus echt lekker werkt het hier nog niet.

Beste mensen

Wat een paniek om Map Share. :good:

Wat we alle maal kunnen lezen is dat Tom Tom druk bezig is om de verstoring voor het down loaden van Map Share te herstellen misschien dat we eens rustig moeten wachten want zoals ik het ervaar komt Tom Tom zijn belofte waar dus doe je zelf een plezier even wachten tot de oplossing er is kan geen kwaad.

Groet. :wink:

Beste mensen

Wat een paniek om Map Share. :good:

Wat we alle maal kunnen lezen is dat Tom Tom druk bezig is om de verstoring voor het down loaden van Map Share te herstellen misschien dat we eens rustig moeten wachten want zoals ik het ervaar komt Tom Tom zijn belofte waar dus doe je zelf een plezier even wachten tot de oplossing er is kan geen kwaad.

Groet. :wink:

Is geen paniek we delen alleen onze bevindingen :wink: en dat TT zijn best doet om het karwei te klaren daar ben ik van overtuigd. :wink:

Inderdaad, geduld is een schone zaak: zojuist 5 Mb aan mapshare-updates gedownload.

De teller ging van ca. 123.000 naar ca. 268.000!

Hopelijk wordt de zaak nu stabiel.........

UPDATE!

TomTom laat ons zojuist weten dat de distributie van Map Share weer voor ALLE kaarten zou moeten werken.

Let wel: op dit moment wordt er slechts 1 keer per week een aanvulling verstuurd. Men hoopt dat spoedig weer op dagelijkse basis te kunnen gaan doen.

UPDATE!

TomTom laat ons zojuist weten dat de distributie van Map Share weer voor ALLE kaarten zou moeten werken.

Voor deze signalering heb ik TT Support om opheldering gevraagd.

OT: Inmiddels NC 8.011 met kaart v805.1801 op externe 4GB SD ge

UPDATE!

Let wel: op dit moment wordt er slechts 1 keer per week een aanvulling verstuurd. Men hoopt dat spoedig weer op dagelijkse basis te kunnen gaan doen.

Zojuist de nieuwe TT flitslocaties kunnen downloaden sinds een paar weken. Helaas nog steeds geen mapshare updates (WCE v805.1801)

Heeft hier wel even gewerkt eergisteren was mijn kaart WCE bijgewerkt met ruim 90.000 correcties en vandaag is mijn kaart weer 2 kwartalen oud :good: dus echt lekker werkt het hier nog niet.

Hoy

Waar kan je zien hoe oud een kaart is ? ( Kwartalen )

Hoy

Waar kan je zien hoe oud een kaart is ? ( Kwartalen )

dat geeft Home aan.

Volgens mij is 7.25 de laatste versie.

Vandaar dus geen update.

8.10 heeft het zelfde kaartmateriaal maar dan met rijbaanhulp en alleen voor de X20 en X30 modellen.

groeten Ron

Volgens mij is 7.25 de laatste versie.

Vandaar dus geen update.

8.10 heeft het zelfde kaartmateriaal maar dan met rijbaanhulp en alleen voor de X20 en X30 modellen.

groeten Ron

We hebben het hier over Map Share update en niet over een kaart update!

Ps, De kaartupdate inmiddels wel ontvangen.. :wink:

Foutje :wink: het kwam ook doordat de berichten daarboven het over de leeftijd van de kaarten hadden en niet over de versies.

Maar het is nu dus opgelost begrijp ik.

Groeten Ron

Voor deze signalering heb ik TT Support om opheldering gevraagd.

Mijn WCE 7.10 kaart is ook 3 kwartalen oud en TT HOME gedraagt zich precies zoals hier beschreven. Ik ben benieuwd welke opheldering TT verschaft.

Kaart v805.1801 zojuist kunnen updaten! eindelijk!

Hoeveel correctie staan er bij jouw?

Hier 267817

Mijn WCE 7.10 kaart is ook 3 kwartalen oud en TT HOME gedraagt zich precies zoals hier beschreven. Ik ben benieuwd welke opheldering TT verschaft.

Ik zal, zodra ik een reactie heb ontvangen, dat laten weten. Echter, gezien eerdere ervaringen met support over minder triviale problemen zal het mij meevallen als er deze keer opheldering zal worden verschaft.

Hoeveel correctie staan er bij jouw?

Hier 267817

Jouw vraag, die mij niet gesteld is, trok mijn aandacht. Ik heb 213276 correcties voor v805.1801 en ik heb alle landen geselecteerd. Maar goed, zoals hier blijkt, is mijn "exercitie" niet representatief..

Edited by Buzzfuzz
Berichten samengevoegd

Bij mij staan ook alle landen geselecteerd.

Zit dus verschil in.

Ik heb ook net wat kaartcorrecties opgestuurd.

In de Anna van Burenlaan e.o.in Alphen aan den Rijn mag er maar 30 km worden gereden en geen 50.

Edited by Buzzfuzz
Berichten samengevoegd

7.20 nog steeds niks hier hoor, ik krijg niks binnen, maar ik heb alleen eigen correcties en gecontroleerd door TT :rolleyes: