Sign in to follow this  
Followers 0
Nick

NavCore 7.90x voor GO Classic/x00/x10, ONE/ONE NE en RIDER (2)

124 posts in this topic

Mapsettings worden idd steeds overschreven, Ik denk dat tomtom een stukje software moet aanpassen.

Ik heb 7.163 weer teruggezet, mapsettings daar weer in West-Europa gekopieerd en dan werkt favorieten wel.

Het ligt dus aan versie 7.900.

yep moet wel aan versie 7.900 liggen hier met de RiderII versie 7.901 geen last alles is er nog :wacko:

het afsluiten gaat iig wel 5 sec sneller met deze versie :lol:

en in TTH weer geen landen keus en bediening wil niet :angry:

Wimpie

Maar goed dat ik een backup heb gemaakt. Het werk bij mij dus niet.

Na installatie herkent hij niet dat ik een kaart heb ge

Maar goed dat ik een backup heb gemaakt. Het werk bij mij dus niet.

Na installatie herkent hij niet dat ik een kaart heb ge

Na elke "major"-update hetzelfde probleem. Van NC 6 naar 7 ook al; Mapsettings wil niet teruggeplaatst worden

Je ontkomt er niet aan om alles opnieuw te moeten invoeren...........Helaas.

Edited by j-lo

In mijn 'Western en Central Europa' map zijn de Favorieten en de Recente bestemmingen inderdaad verdwenen, terwijl in mijn oudere map, namelijk 'Benelux en Major Roads' (v660.1219) alles nog aanwezig is.

(Beiden op TT910)

Kras.

Fout.

Ik dacht dat ze nog aanwezig waren in die kaart (v660.1219), omdat ik ze met verkenner kon openen in POi Edit en ze daar allemaal in hun volle glorie kon bekijken.

Van zodra ik een kaartwissel deed via Home-toestelbediening, waren ze ook op die kaart verdwenen.

Even een tip omtrent favorieten:

Gebruik Tyre voor je favorieten. Die blijven daar staan en kun je (denk ik) weer exporteren naar je TT.

Weet niet helemaal zeker, zit op mijn werk, kan niet testen.

Ik had een backup van mijn favorieten gemaakt, nu na de laatste update was ik die kwijt. No problemo dacht ik, fijn eventjes mijn backup er op zwieren en het leed is geleden. Wanneer ik nu die mapsettings.cfg er op zet ziet ik nog altijd mijn oude favorieten niet? Die moet toch in de map Western_Europe_1GB komen he?

Die moet toch in de map Western_Europe_1GB komen he?

Ja.

Lees echter hogerop in dit eigenste draadje meer over de problemen met deze 'mapsettings'.

Even een tip omtrent favorieten:

Gebruik Tyre voor je favorieten. Die blijven daar staan en kun je (denk ik) weer exporteren naar je TT.

Weet niet helemaal zeker, zit op mijn werk, kan niet testen.

Kun je een linkje geven van dit progamma? :)

Ik vrees nochtans dat de enige manier om de verloren' Recente bestemmingen' en 'Favorieten' te recupereren er in bestaat, om een volledige Backup terug te zetten waarin deze zich alsnog bevinden. Namelijk m

Ik heb het al eerder gevraagd maar nog geen antwoord. Misschien ben ik wel de enige met dit probleem:

Na de update naar NC 7.900 zie ik in TTH bij Map-Share voorkeuren de lijst met selecteer landen weer leeg is. Zijn er nog mensen die hier last van hebben?

Edited by acale

Je ziet de landen pas als er updates zijn. Zegt TT Home dat die voor je klaar staan?

Zo niet, dan zie je ook de landen niet.

Je ziet de lanen pas als er updates zijn. Zegt TT Home dat die voor je klaar staan?

Zo niet, dan zie je ook de landen niet.

Dat wist ik niet. Met de vorige NC versie kon ik gewoon aanvinken voor welke landen ik map share wilde ontvangen

Nick die merkte dit ergens op. En volgens mij is het gekomen midden deze maand toen TT weer MapShare updates ging uitdelen op de nieuwe manier. Dus waarschijnlijk niet te maken met de NavCore versie.

Maar ik zag het verschijnsel ook bij mijn TT720.

Ik had een backup van mijn favorieten gemaakt, nu na de laatste update was ik die kwijt. No problemo dacht ik, fijn eventjes mijn backup er op zwieren en het leed is geleden. Wanneer ik nu die mapsettings.cfg er op zet ziet ik nog altijd mijn oude favorieten niet? Die moet toch in de map Western_Europe_1GB komen he?

Ook ik kan mijn favorieten niet installeren. De backup krijg ik wel gekopieerd. Dat is een bestand van 16 kb. Maar na herstart van de TomTom blijkt dat bestand vervangen door een nieuwe lege file van 4 kb.

Nog meer mensen die een spontaan rebootende TT hebben na de update naar 7.900?

Ik heb een TomTom One v2 en de updates gewoon via Home geinstalleerd. Hij start nu gewoon op, ik kan vertrekken en krijg instructies (hij lijkt trouwens sneller te reageren dan voorheen). Maar tijdens de rit loopt zo nu en dan het scherm vast en na +- 20 seconden reboot mijn One dan spontaan om daarna weer een poosje goed te werken totdat hij weer bevriest.

Iemand die suggesties heeft wat ik kan doen om dit te verhelpen?

Niemand met een TT Rider2 last van onderstaande?!?!

Alles lijkt te werken behalve het bedienen van de Rider 2 in TTH!

Ik moet een bestandje dowloaden volgens TTH maar geeft daarna de volgende download fout:

ERROR: XPInstall error: Downloadfout

Stack:

0. function errorAbortTask chrome://tthome/content/logic/ttPage.js:74

error(e);

1. chrome://tthome/content/ui/subtask/emulator/emulatorPage.js:219

errorAbortTask(error);

2. chrome://tthome/content/logic/util.js:67

return func.apply(obj, arguments);

3. chrome://tthome/content/logic/model/ttAddon.js:485

this._errorCallback(error);

Time: Thu, 30 Oct 2008 18:11:17 GMT

Iemand hier ook last van?

Niemand met een TT Rider2 last van onderstaande?!?!

KNIP

Time: Thu, 30 Oct 2008 18:11:17 GMT

Iemand hier ook last van?

bekijk bericht nummer 26 :smile:

Wimpie

Nick die merkte dit ergens op. En volgens mij is het gekomen midden deze maand toen TT weer MapShare updates ging uitdelen op de nieuwe manier. Dus waarschijnlijk niet te maken met de NavCore versie.

Maar ik zag het verschijnsel ook bij mijn TT720.

Ik weet van dit probleem. Maar toen TT map share weer ging uitdelen kon ik met mijn vorige NC versie wel die map share updates ontvangen. Nu niet meer sinds ik over ben gegaan op NC 7.900. Volgens mij heeft het dus wel te maken met deze NC update.

Op zijn zachtste uitgedrukt, is het verbazingwerkend dat er nog steeds geen verwittiging komt, dat je belangrijke gegevens kwijt bent als je tegoedertrouw de Navc.update doet die TomTom voorstelt al je een verbinding maakt met HOME.

Als ik het minder zacht zou uitdrukken komt het woord 'schaamteloos' in aanmerking.

Edited by adriaantje

Gisteren deze 7.900 via tt home op mijn 710.

Vandaag uitgeprobeerd, maar ben niet echt tevreden.

De landkaart loopt vast, terwijl de gegevens in de onderste balken gewoon blijven werken.

Als ik de TMC loskoppel werkt wel alles.

Ik check altijd eerst de bevindingen van de moedige medeforummers die meteen elke nieuwe versie downloaden voor ik me er aan waag. Conclusie: ik wacht er nog maar even mee... :smile:

Als je een back-up hebt gemaakt, dan wel... In elk ander geval ben je ze kwijt.

Ik heb dat ook altijd want dan vergeet ik dat de favorieten niet worden meegenomen. :smile:

Dat kan toch wel zo worden gemaakt dat de bestaande favorieten worden gecopieerd?