Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Ervaringen LIVE Services

285 posts in this topic

Misschien komt het doordat ik een gepatchte TTsystem erop heb staan. Maar dat is echt het enige verschil wat ik kan bedenken met de andere device,s.

Denk het niet een gepatched beschouw ik als gelijkwaardig aan het origineel. Er moet iets anders aan de hand zijn (maar wat ?)

Denk het niet een gepatched beschouw ik als gelijkwaardig aan het origineel. Er moet iets anders aan de hand zijn (maar wat ?)

Ik weet het niet maar 3 collega,s van mij waarvan de TomTom ook op dezekfde manier is aangepast als de mijne hebben ook helemaal geen problemen met LIVE.

Ik zou me geen zorgen maken.

Mocht, na het passeren van de grens, blijken dat ze niet werken, dan schakel je toch gewoon je TomTom even uit en weer aan. Kleine moeite.

beetje laat op deze reactie om te reageren. Maar de "live" service springt geheel automatisch over bij het verlaten van een land, naar de provider in het binnenrijdende land.

Het valt me steeds vaker op dat TT HD weinig afsluitingen weergeeft, vanmorgen was de verbindingsweg A20>A4 Hoek van Holland naar de beneluxtunnel afgesloten, helaas geen melding op TT HD, die wilde me vrolijk de afgesloten verbindingsweg opsturen.

Het valt me steeds vaker op dat TT HD weinig afsluitingen weergeeft, vanmorgen was de verbindingsweg A20>A4 Hoek van Holland naar de beneluxtunnel afgesloten, helaas geen melding op TT HD, die wilde me vrolijk de afgesloten verbindingsweg opsturen.

Klopt.....die ervaringen heb ik de afgelopen weken ook een paar keer gehad, weet mij alleen niet meer te herinneren WAAR dat wasblush.png ....wel dat het een belangrijke afsluiting was en dus niet 1 of ander klein straatje ergens in een dorp of zo.

Zal die dingen onderweg weer eens moeten gaan opschrijven en dan hier plaatsen.blush.png

De live service vindt ik op dit moment erg tegenvallen , mobiele flitslokaties worden niet opgenomen in mijn dagelijkse route (A27/A1) terwijl deze wel op RDS van de radio worden weergegeven en er ook daadwerkelijk staan.

Verder wordt mist die er 's ochtends is om 12.00 nog weergegeven terwijl deze allang is opgelost.

En om af te sluiten (langdurige) wegwerkzaamheden bv de bouw van ecoduct A27 bij Hilversum (max 90km/u)mag van mij best worden aangegeven.

Het hele live gebeuren is bagger.

1 - Flitspalen kloppen al jaren niet.

2 - Brandstofprijzen kloppen ook niet.

3 - Verkeersinfo klopt ook vaak niet.

4 - Zelfs de weervoorspellingen kloppen niet eens.

Punt 1: over de flitspalen heb ik al vele mailtjes gestuurd naar TomTom. Melding gemaakt over flitspalen die er al lang niet meer staan en melding gemaakt van flitspalen die er al enkele jaren staan.... Ze doen er geen zak mee bij TT.

Punt 2: Goed van de brandstofprijzen krijg je op dit moment een punthoofd en het verandert dagelijks zo niet per uur...

Maar je krijgt soms prijzen aangeboden door TT waarvan je denkt, welke idioot heeft dit ingevoerd bij TT.

Punt 3: Verkeersinfo over files, hier in Groningen klopt het vaak van geen kanten...TomTom gaat er vaak vanuit dat er dagelijks op de zelfde tijden een file of op onthoud is.... Dus niet...

Punt 4: Ik woon in de gemeente Bedum in Groningen, als ik het weer soms bekijk via de TT dan denk ik dat ik in zuid- Spanje woon.

Helaas valt mapshare niet onder de live service van TT, want dat is al helemaal huilen met de pet op.... waardeloos.

Er moet drastisch iets gebeuren bij TomTom.... Het lijkt op dit moment wel een beetje het formule 1 team van Red Bull.... ook die zijn de weg een beetje kwijt.

Op moment van schrijven werkt Live niet bij mij, ik krijg code 148 voorgeschoteld... wacko.png

Edited by ArsLP