Sign in to follow this  
Followers 0
navidrama

Exclusieve aanbieding voor gebruikers van HD Traffic!

10 posts in this topic

Hierbij een gedeelte van een mail van TomTom.

Omdat we je willen bedanken voor je bijdrage aan het daverende succes van HD Traffic, bieden we je exclusief 20% korting op een GO 940 LIVE-navigatiesysteem plus 3 maanden volledig gratis gebruik van LIVE Services!

Is dit interessant.... :blush:

Is dit interessant.... :blush:

Nou, is toch bijna ¤ 100,- korting. En een GO 940 voor 399,- vind ik zo slecht nog niet.

Bedenk echter wel dat dit alleen voor huidige gebruikers van HD Traffic is bedoeld en zoals in de mail staat:

- Deze waardebon is geldig tot 31 december 2008.

- Deze aanbieding is eenmalig en niet overdraagbaar.

Lijkt mij wel interessant.

Zou willen dat ik zo'n mailtje kreeg :blush:

Ben van plan op korte termijn een 940 aan te schaffen en dan is 20% van 499 is toch een leuke korting. Is toch weer een mount met TMC en iPod aansluiting.

:unknw: Net even gekeken en ik heb inderdaad zo'n mailtje ontvangen :unknw:

Meteen besteld!!

Edited by ninja

Nou, is toch bijna ¤ 100,- korting. En een GO 940 voor 399,- vind ik zo slecht nog niet.

Bedenk echter wel dat dit alleen voor huidige gebruikers van HD Traffic is bedoeld en zoals in de mail staat:

- Deze waardebon is geldig tot 31 december 2008.

- Deze aanbieding is eenmalig en niet overdraagbaar.

Helemaal mee eens, dat dit inderdaad niet zo slecht is. Eigenlijk positief en niet mis.

Alleen:

ik heb 14 maanden geleden 549 E uitgegeven voor de 720. Vrij snel daarna een alternative mount voor 25 E. Recentelijk nog 100 E voor HDT. Dit brengt mijn totaal op zo'n 675 E. Daarbij nog een nieuwe kaart, van zo'n 120 E, is bijn 800 E. Wat komt op bijna 60 E per maand.

Wellicht dat ik mijn complete 720 handel For Sale kan maken, maar anders wordt het eigenlijk wel een ruime eenzijdige financi

ik heb 14 maanden geleden 549 E uitgegeven voor de 720. Vrij snel daarna een alternative mount voor 25 E. Recentelijk nog 100 E voor HDT. Dit brengt mijn totaal op zo'n 675 E. Daarbij nog een nieuwe kaart, van zo'n 120 E, is bijn 800 E. Wat komt op bijna 60 E per maand.

Wellicht dat ik mijn complete 720 handel For Sale kan maken, maar anders wordt het eigenlijk wel een ruime eenzijdige financi

Nu begrijp ik je nickname Navidrama wel :good:

Correct... :wink:

Er gebeurd niets zonder dat er iets is gebeurd. Elk gevolg heeft zo zijn eigen oorzaak.

De prijzen zijn nu al gezakt tot zo rond de 350 en 450. Zo 'zakt' de korting relatief van 20 naar 10%.

Met de feestdagen in aantocht zal de prijs nig wel verder onder druk komen te staan.

Is wel te hopen maar ik verwacht geen spectaculaire prijsdaling.

Op de beurs wil het ook nog niet vlotten met TT :dirol: