Sign in to follow this  
Followers 0
scorpiosoft

Navcore 8.410.1218 ?

107 posts in this topic

Hoi,

Dat had ik ook al gezien ja.. is er een mogelijkheid om te aan te zetten tijdens navigeren? middels een hack/patch mischien?

Resetten van de HD Traffic Receiver heeft niet geholpen om de Receiver werkend te krijgen onder NC 8.4xxx. Erg jammer want ik vind deze nieuwe navcore prima werken verder.

Heeft iemand anders nog idee

Edited by hb88xx

Hoi,

Dat had ik ook al gezien ja.. is er een mogelijkheid om te aan te zetten tijdens navigeren? middels een hack/patch mischien?

Nog niet dat ik weet. Dat zal ook een stuk meer rekenkracht vragen van de TomTom, wellicht dat de huidige processor er moeite mee heeft en dat ze het daarom nog niet toegepast hebben.

Hoe stel je dit precies in?

Ik bedoel hiermee te zeggen dat als je TT uitschakeld de battery leeg loopt en na een tijdje dus niet start zonder aan de lader te leggen

Ik bedoel hiermee te zeggen dat als je TT uitschakeld de battery leeg loopt en na een tijdje dus niet start zonder aan de lader te leggen

Zojuist geprobeerd om met deze setting de HD Traffic ontvanger aan te praat te krijgen in x40 mode, maar dat werkte helaas niet. Nog altijd de 'foutmelding' dat de 'Batterij bijna leeg' is. Ik heb overigens om jouw setting uit te proberen een 'setconfig.txt' bestand aangemaakt met daarin de tekst 'poweroff'. Dat is toch de bedoeling?

Ik denk dat HD Traffic bij jou werkt omdat een ONEXLHD netzo als de x40-modellen een ingebouwde SIMkaart heeft. Deze zal m.i. op exact dezelfde wijze aangestuurd worden waardoor de x40-mode bij jou wel werkt.

Anti aliasing staat nu ook aan bij navigeren met navcore 8.412.1236

En hoe kun je instellen dat je tomtom echt uit gaat, in de plaats van suspenden..

Edited by juanj