Sign in to follow this  
Followers 0
hnc

vervuiling kaart door mapshare

41 posts in this topic

Als optie bij een tijdelijke afsluiting van de weg aan kunnen geven hoelang het duurt, en dat het op de laatste dag automatisch word hersteld.

Bijvoorbeeld: 18-03-09 t/m 18-04-09 of van 09.00 tot 18.00

Als optie bij een tijdelijke afsluiting van de weg aan kunnen geven hoelang het duurt, en dat het op de laatste dag automatisch word hersteld.

Bijvoorbeeld: 18-03-09 t/m 18-04-09 of van 09.00 tot 18.00

Oke, maar dan krijg je het probleem weer dat de werken langer, of juist korter duren.

Ik denk toch dat mapshare zoals dat is voorgesteld, niet verwezenlijkt kan worden.

Er zitten teveel haken en ogen aan om klakkeloos alle meldingen door te geven,en dat is maar goed ook ivm grappemakers.

Het probleem met (tijdelijke) wegafsluitingen zou wel snel en accuraat verwerkt kunnen worden als de diverse overheidsinstellingen (gemeentes, rijkswaterstaat) dit bij een centraal punt zouden kunnen melden.

TT kan dan vervolgens deze gegevens gebruiken en deze, net als bijv. quickgpsfix, als update kunnen aanbieden.

Er zitten teveel haken en ogen aan om klakkeloos alle meldingen door te geven,en dat is maar goed ook ivm grappemakers.

Dat bepaal je natuurlijk helemaal zelf of je het wil downloaden dmv instellingen.

Echter als er diverse wijzigingen worden aangemeld (wegen permanent gesloten voor alle motorvoertuigen) en dat hebben ze na 1,5 jaar nog niet via mapshare aangeboden dan is dat mapshare in mijn optiek een volledige schertsvertoning

Met die wetenschap, dat ze gedoemd zijn om alle gegevens dan toch maar zorgvuldig te controleren, zie ik niet zo onmiddellijk waar ze dat 'garen' gesponnen hebben.

Precies ! Beter afvoeren die hap en energie in iets nuttiger steken :tongue:

Dat bepaal je natuurlijk helemaal zelf of je het wil downloaden dmv instellingen.

Klopt.

Maar als je in Uw instellingen alle correcties toelaat, en er door toedoen van die grappanmakers of andere ondeskundigen fouten in de route sluipen, wordt m.i. al snel vergeten dat je op die manier z

Nu rest enkel nog het uitschenken van de klare wijn. :tongue:

Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van "oude" wijn. Het zit m.i veel te lang in het vat opgeslagen.

Dat het rijpingsproces de nodige tijd kost is daar aan toe.

Dat het bottelen en de distributie van de wijn vervolgens in een slakkentempo verkeerd vind ik dan weer jammer.

Dat het bottelen in een slakkentempo verkeerd vind ik dan weer jammer.

Ji wilt niet weten in welk tempo dat gaat.

Per vulmachine zou dat zomaar eens dicht in de buurt van de 200 flessen per minuut of meer kunnen zijn. :tongue:

Zo snel kan jij niet drinken :good: ( ik ook niet hoor :unknw: )

groeten Ron

Ji wilt niet weten in welk tempo dat gaat.

Per vulmachine zou dat zomaar eens dicht in de buurt van de 200 flessen per minuut of meer kunnen zijn. :tongue:

Zo snel kan jij niet drinken :unknw: ( ik ook niet hoor :rofl: )

groeten Ron

@ Ron,

Een korte uitleg op mijn reaktie n.a.v Adriaantje die schrijft:

" Nu rest alleen nog het uitschenken van de wijn"

Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van "oude" wijn. Het zit m.i veel te lang in het vat opgeslagen.

Hiermee bedoel ik dat het enorm lang duurt eer TT de data een keer heeft verwerkt en beschik ter download vrij geeft

Dat het rijpingsproces de nodige tijd kost is daar aan toe.

Of TT krijgt teveel data binnen voor mapshare wijzigingen of er is te weinig capabel personeel om de data te verwerken

Dat het bottelen (de fysieke verwerking van de data dus) en de distributie (controle en vrijgave )van de wijn (mapsharedata) vervolgens in een slakkentempo verkeerd vind ik dan weer jammer.

Misschien is het wat duidelijker zo :good: :rofl:

Wat in het vat zit verzuurt niet.

Dat is dan wel weer zo, echter het kan ook maar zo zijn dat je geen trek meer hebt in de inhoud van het vat, omdat het zo lang duurt. :tongue:

@ Ron,

Een korte uitleg op mijn reaktie n.a.v Adriaantje die schrijft:

" Nu rest alleen nog het uitschenken van de wijn"

Hiermee bedoel ik dat het enorm lang duurt eer TT de data een keer heeft verwerkt en beschik ter download vrij geeft

Of TT krijgt teveel data binnen voor mapshare wijzigingen of er is te weinig capabel personeel om de data te verwerken

Misschien is het wat duidelijker zo :tongue::good:

Mijn antwoord was ook grappig bedoelt .

En natuurlijk begreep ik dat jij (alhoewel het cryptisch was) het over mapshare van TT had.

Ik gebruik heel TThome niet meer,Dus ook mapshare gebruik ik niet.

Groeten Ron

Klopt.

Maar als je in Uw instellingen alle correcties toelaat, en er door toedoen van die grappanmakers of andere ondeskundigen fouten in de route sluipen, wordt m.i. al snel vergeten dat je op die manier z

Maar als je in Uw instellingen alle correcties toelaat, en er door toedoen van die grappenmakers of andere ondeskundigen fouten in de route sluipen, wordt m.i. al snel vergeten dat je op die manier z

je moet natuurlijk ook wel voldoende km's maken (en veel verschillende routes rijden) om daar achter te komen. :yahoo:

Ik ben blij voor je dat het bij jou werkt.

Dus de wijzigingen die jij recent (dit jaar) hebt geupload zijn verwerkt?, en dus te downloaden via mapshare door anderen ?

Of heb je het nu over wijzigingen die zijn toegepast in een nieuwe kaartversie (want dat is namelijk heel wat anders als mapshare) ?

Indien je dan zo overtuigd bent dat mapshare werkt wil ik wel een kleine test met je doen om te kijken wat de doorlooptijd van wijzigingen zijn en OF ze wel eens gewijzigd worden via mapshare.

- Ik leg een 4 of 5 gewijzigde situaties vast op foto inclusief coƶrdinaten (simpele mapshare wijzigingen)

- Jij upload ze ten behoeve van Mapshare (dan weet je zeker dat het gebeurd)

- We gaan samen kijken hoe lang het duurt, wanneer TT het heeft gewijzigd en vrij geeft.

Wanneer je dan zo zeker bent van je zaak, is mijn voorstel appeltje/eitje, piece of cake.