Sign in to follow this  
Followers 0
JoostBoZ

Navcore 8.412.1236

31 posts in this topic

Deze versie heeft geen IQ enz...... :unknw:

Deze versie heeft geen IQ enz...... :unknw:

Zit er toch wel op. Zie mijn reactie op tomtominternetclub.nl

post-19116-1239993256_thumb.jpg

post-19116-1239993271_thumb.jpg

Edited by henny64

En dit is voor een 730?

En dit is voor een 730?

officeeel is dit alleen voor de nieuwe reeks tomtom one,s.

maar dat wil niet zeggen dat je het op andere device,s niet werkend kunt krijgen.

Werkt hier op een tom tom one v2 prima... alleen blijft hij elke keer als ik opstart vragen welke kaart ik wil gebruiken. Dat wordt om een of andere reden niet onthouden.

En hoe krijg je aan het begin de 'jurrudische kennisgeving' weg?

En hoe krijg je aan het begin de 'jurrudische kennisgeving' weg?

Door op akkoord te drukken. :rolleyes:

Elke keer als de TomTom opnieuw opstart , wordt deze melding getoont.

Door op akkoord te drukken. :tongue:

Ja, lekker slim! :tongue:

Voorheen kreeg je die melding bij de installatie van een nieuwe NavCore eenmalig te zien. Maar ook bij NC 8.302 moet je die melding elke keer wegklikken na het opstarten. Irritant foutje, maar dit zou op zich snel door TomTom te corrigeren moeten zijn. Of ze dat ook snel doen, is een tweede... :rolleyes:

Edited by PuNkEnStEiN

Alleen nadat het device aan HOME gekoppeld is geweest.

Clearflash switch file en probleem is verholpen. (Of een harde reset; paperclip + resetknop)

Alhoewel het zich vaak ook oplost door heel makkelijk, met geduld de tomtom zo'n 4x te herstarten zonder tussendoor de SD eruit te halen, en na elke "afsluit" eventjes te wachten (seconde of 20)

Dat anti-aliassing maakt het beeld een stuk mooier.

Een ander verschil dat ik zie is dat er wat nieuwe icons in de menus zitten (7/8 "Mijn TomTom account", en ik ben er ergens nog

Edited by bobbink

Is het iemand al gelukt om met deze nieuwe Navcore de HD Traffic Receiver werkend te krijgen?

Ik krijg wederom de melding 'Batterij bijna leeg' zodra ik de receiver aansluit en bij de 'netwerk'-status kijk.

Is dit ook te installeren op een ONE XL en werkt het samen met een legale Western_Europe_1GB v825.2159 kaart? Zoja, hoe gaat dat of mag ik dat niet vragen hier? :biggrin:

Edited by Dado

Waarom zou het niet werken?? ik zou zeggen probeer het (na het maken van een backup met tomtomhome)

Zoek op gpsunderground in google, en dan kom je op benodigde forum

Waarom zou het niet werken?? ik zou zeggen probeer het (na het maken van een backup met tomtomhome)

Officieel is deze versie voor een aantal apparaten er nog niet, dus het zou dan niet kunnen werken of niet goed.

Alleen nadat het device aan HOME gekoppeld is geweest.

Tja, en dat doe ik dus dagelijks... :biggrin:

Bij voorgaande NavCores was dat niet; ik heb ook geen flauw idee wat de toegevoegde waarde is van het telkens weer moeten wegklikken van deze melding.

Is dit ook te installeren op een ONE XL en werkt het samen met een legale Western_Europe_1GB v825.2159 kaart? Zoja, hoe gaat dat of mag ik dat niet vragen hier? :biggrin:

Ik heb daar gekeken en gezocht, maar veel wijzer word ik niet.. :blush: Zal wel aan mijn leeftijd liggen.. :lol:

Ik heb daar gekeken en gezocht, maar veel wijzer word ik niet.. :biggrin: Zal wel aan mijn leeftijd liggen.. :blush:

De nieuwe Navcore downloaden en uitpakken en daarna op je apparaat zetten. Voor dat je begint altijd eerst backup maken, zodat als het niet werkt je altijd je backup kan terug zetten. Heeft je XL trouwens een SD-slot.

Edited by holyhead

Bedankt Holyhead, maar hoe pak ik zo'n cab file uit? :biggrin: Mijn XL heeft een SD-slot, heeft dat voordelen? En kan ik mijn kaart op zomaar op de SD plaatsen?.. :blush:

Als je niet precies weet hoe dit soort dingen werken begin er dan niet aan...

Mijn advies: wacht totdat TomTom officieel een nieuwe Navcore uitbrengt die automatisch via TomTom HOME ge

Als je niet precies weet hoe dit soort dingen werken begin er dan niet aan...

Mijn advies: wacht totdat TomTom officieel een nieuwe Navcore uitbrengt die automatisch via TomTom HOME ge

Bedankt Holyhead, maar hoe pak ik zo'n cab file uit? :tongue: Mijn XL heeft een SD-slot, heeft dat voordelen? En kan ik mijn kaart op zomaar op de SD plaatsen?.. :dirol:

Dat kan met Winrar. Zoals @Joostbozz al opmerkte. Als je niet precies weet hoe dit soort dingen werken begin er dan niet aan..

Voor je het weet is de bootloader stuk en kan je het apparaat in de Kliko gooien. Dus niet aan beginnen.

Edited by holyhead

Ben het volledig met je eens. Ik weet ook niet wat deze navcore voor nieuwe dingen brengt.

Nieuw:

- Antialiasing in navigatie/kaart weergave

- Nieuwe bootloader

Werkt hier prima op tomtom one new edition

Weet iemand wel wat er gebeurd is met de sataliet foto's die gebruikt werden bij kaart weergave?

Nu zie ik alleen nog maar een wegenkaart, zowel bij Europa als Benelux

Mvgr,

Juan

TomTom One New Edition

Navcore 8.412.1236

Europa 8.25.2157

BeneLux 8.25.2157