Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: Voordeelactie voor TomTom ONE XL HD

63 posts in this topic

Op de ontvanger zit een mini-USB connector-ingang. Daar sluit je dus de voedingskabel op aan. Je hoeft dus maar 1 kabel los te maken, als je je navi meeneem.

Op mijn Go 930 zit overigens ook nog een ingang voor de oudere TMC ontvangers. Ik heb mijn Go 930 ook uitgeprobeerd met de TMC-ontvanger, die ik 2 jaar geleden toen bij mijn One XL-Europe ontving. Ook die werkt uitstekend.

Ja, op mijn 930 zit ook nog een aansluiting voor een TMC antenne....vraag me alleen af, dat als ik de stekker/voeding van de losse HDT reciever erop aansluit, of dat dan geen problemen gaat geven, HDT en TMC door 1 kabel :smile:

Zou wel mooi zijn, bij Breda de grens over met HDT en dan een stukje verder in Belgie automatisch overgaan op TMC....of zou dat weer stekkers wisselen gaan worden bij Hazeldonk. :unknw:

Zowel HDT als TMC maken wel gebruik van dezelfde infobalk rechts, dus je zou denken dat ze bij TT wel zo slim zijn geweest dit zo te ontwerpen. :cray:

Edited by BramvT

Ja, op mijn 930 zit ook nog een aansluiting voor een TMC antenne....vraag me alleen af, dat als ik de stekker/voeding van de losse HDT reciever erop aansluit, of dat dan geen problemen gaat geven, HDT en TMC door 1 kabel :smile:

Zou wel mooi zijn, bij Breda de grens over met HDT en dan een stukje verder in Belgie automatisch overgaan op TMC....of zou dat weer stekkers wisselen gaan worden bij Hazeldonk. :unknw:

Zowel HDT als TMC maken wel gebruik van dezelfde infobalk rechts, dus je zou denken dat ze bij TT wel zo slim zijn geweest dit zo te ontwerpen. :cray:

Dat zou natuurlijk te mooi zijn.

Ik meen onlangs ergens op dit forum gelezen te hebben van een TT eigenaar, die zowel HDT en TMC had, dat indien beiden gelijktijdig zijn aangesloten, TMC voorrang heeft. Bij de grens zal jij dus even een kabeltje moeten verwisselen.

Gaat mij uiteraard vooral om Belgie en heel soms Duitsland...voor NL heb ik natuurlijk een HDT reciever. :unknw:

Je kunt straks toch een Belgische HD T receiver kopen en zodra je de grens overgaat, die wisselen met

de Nederlandse HD T receiver?.

:cray:

Nu ik alles eens op een rijtje heb gezet, is dit stiekem toch wel interessant. Tel daarbij op dat ik mijn huidige TomTom voor een euro of 100 kan verkopen en het wordt steeds interessanter.

Wat ik echter niet kan vinden: waar kan ik aangeven dat ik gebruik wil maken van deze actie?

Wat ik echter niet kan vinden: waar kan ik aangeven dat ik gebruik wil maken van deze actie?

TomTom verwacht deze actie enige weken na het in de Nederlandse winkels verschijnen van de nieuwe XL LIVE te kunnen starten. Is nu nog niet zo ver...

Is al bekend wanneer die ongeveer verschijnt? Ik zie een releasedatum van mei staan, maar blijkbaar is dat achterhaald.

Is al bekend wanneer die ongeveer verschijnt?

Die is al verkrijgbaar hoor...

Ah, nu snap ik hem (vrijdagochtend enzo :search:).

Hij is al uit maar het is dus even wachten op de voordeelactie van TomTom. :search:

TomTom heeft me gemeld dat ze formeel nog niets bekend hebben gemaakt. De medewerker die mijn verzoek afhandelde verwacht echter wel dat TomTom ieder moment met nieuws kan komen over deze actie. :nea: