Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: TomTom Navigator 7 nu ook op MicroSD

22 posts in this topic

Geplaatst nieuws:

Nu op jouwNAV:
TomTom Navigator 7 nu ook op MicroSD
Hij werd al even geleverd op een aantal specifieke SmartPhones, maar is nu ook los verkrijgbaar: TomTom Navigator 7 voor Windows Smartphones.

Klik op de kop om dit nieuwsbericht te lezen...

Klik op 'REAGEER' als je op dit nieuwsbericht wilt reageren...

De redactie

Belangrijke vraag is, of hij nu ook op bijvoorbeeld diverse PDA's als de MIO 168 e.d. kan werken ?

Mijn oude liefde (de MIO :rofl: ) is nu bij mijn zoon terecht gekomen en daar heeft iemand TT7 op werkend kunnen krijgen met WE 8.25....dat is niet zoals het hoort natuurlijk, maar TT deed er al 2 jaar niks meer mee. :sad:

Als ik weet dat je nu een legale TT7 erop kunt laten werken, dan gaan we dat uiteraard doen. :yahoo:

Volgens mijn TT7 op mijn HTC Toutch Pro gaat het om versie 7.910

Daar word ik niks wijzer van....ik ken die pagina wel, maar lopen vaak ver achter :dirol:

Graag gedaan Bram

Graag gedaan Bram

Wat ik bedoelde met die opmerking is, dat die lijst met z.g. ondersteunende smartphones of PDA's bij TT vaak erg achterhaald zijn. :smile:

In 2007 was de MIO 168 al niet meer te bekennen in het lijstje (later overigens weer wel)....TT6 Navigator zou zogenaamd niet werken op een MIO 168 en aangezien er toen nog veel mensen rondreden met die PDA (en andere merken met ingebouwde GPS), baalden die dus enorm. :cray:

Enkele maanden later bleek het wel prima te werken, wel met verhalen erbij dat de processor het allemaal niet meer kon bijbenen....maar naar NU blijkt, werkt de nieuwe NC7 prima op een 5 jaar oude MIO 168.

Dus vandaar mijn eerste opmerking of dat soort apparaten met deze nieuwste aanbieding van TT (voor Smartphones) ook gaan werken op enkele PDA's met een wat oudere Windows mobile. :unknw:

Graag zag ik hier ervaringen van degene die de gok durven nemen. :wink:

Een HTC Touch Cruise 09 met TT Navigator 7 versie 7.915

REVIEW

:dirol:

Dat is toch geen PDA ? :dirol:

"What's in a name?"

PDA staat voor "Personal Digital assistent" en volgens Wikipedia: "De moderne pda van 2006 kan dienen als mobiele telefoon en persoonlijke organiser."

Uiteidelijk zal het OS bepalend zijn of het werkt en natuurlijk de aanwezigheid van een GPS.

Edited by jvdz

Dat weet ik wel, heb je toch ook niet gequote?.

Vond het wel een aardig reviewtje voor algemene info, vandaar.

Edited by starsky

Ik heb net het pakketje aangekocht via de TT site en ondertussen ge
Edited by henklbr

hallo

welke com poort moet er dan gekozen worden op de HTC Touch HD?

bedankt alvast

met vriendelijke groet

paul

Ik ben nog steeds in het bezit van een Medio MD 95000 ook wel de MIO 168 en de Yakumo Delta 300 genoemd en Navigator 7 draait hier prima op.

Edited by horsterhoek

Ik ben nog steeds in het bezit van een Medio MD 95000 ook wel de MIO 168 en de Yakumo Delta 300 genoemd en Navigator 7 draait hier prima op.

Ik heb de MIO 168 hier ook nog steeds liggen, met Nav-7...werkt inderdaad, ook met de standaard Win Mobile erop, maar moet wel zeggen dat hij wel wat problemen heeft met het volgen van de route wat vooral lastig is op rotondes en zo.

Denk dat het voor het processortje, die volgens mij al is ontworpen in 2004....een beetje te veel is geworden.

Het draaide met Nav 6 een stuk soepeler....maar ach, als reserve voor als je Tommie even de geest heeft gegeven, is het prima. :wink:

hallo

welke com poort moet er dan gekozen worden op de HTC Touch HD?

bedankt alvast

met vriendelijke groet

paul

Paul, ik heb ergens gelezen dat het compoort 4 moet zijn met een bautrate van 9600.