Sign in to follow this  
Followers 0
BiemeRT

2de GO700 op zelfde pc ?

4 posts in this topic

Ik heb een vraagje i.v.m. de TT-Home software.

Ikzelf bezit een TomTom GO700. Als ik voor mijn zoon nu ook een GO700 koop, kan ik die dan ook probleemloos linken aan Home (zelfde type) of gaat Home toch een verschil maken tussen deze twee toestellen en een conflict veroorzaken en/of niet willen werken voor det 2de toestel ??? :smile:

Ik heb toch nooit een toestelcode moeten ingeven (dacht ik), maar het kàn zijn dat de Homesoftware zelf het toestelnummer nacheckt natuurlijk.

Graag enige feedback :good:

Ik heb een vraagje i.v.m. de TT-Home software.

Ikzelf bezit een TomTom GO700. Als ik voor mijn zoon nu ook een GO700 koop, kan ik die dan ook probleemloos linken aan Home (zelfde type) of gaat Home toch een verschil maken tussen deze twee toestellen en een conflict veroorzaken en/of niet willen werken voor det 2de toestel ??? :smile:

Ik heb toch nooit een toestelcode moeten ingeven (dacht ik), maar het kàn zijn dat de Homesoftware zelf het toestelnummer nacheckt natuurlijk.

Graag enige feedback :good:

Je moet wel een nieuwe account aanmaken met een anders emailadres (van je zoon). Home herkent dan verder automatisch of het jouw toestel dan wel van je zoon is. (Klik rechts boven in home waar je emailadres staat).

Edited by holyhead

Dus kan ik evenzeer een totaal ander type kopen en op dezelfde pc gebruiken ... of niet ??? :smile:

Ja.