Sign in to follow this  
Followers 0
Bart-n

Ontwikkeling nieuwe diensten navigatiesysteem [student project TU/e]

24 posts in this topic

Beste lezers,

Allereerst zal ik mij kort introduceren. Ik ben Bart, student Industrial Design aan de Technische Universiteit van Eindhoven.

Voor een ontwerpproject afkomstig van een grote fabrikant van navigatiesystemen ben ik mij momenteel aan het ori

Ik wil best de vragenlijst invullen, maar het begint er al mee dat ik niet mijn provincie kan invullen, die staat er simpelweg niet tussen.

Ik wil best de vragenlijst invullen, maar het begint er al mee dat ik niet mijn provincie kan invullen, die staat er simpelweg niet tussen.

Die lijst is nog uit de tijd van de negen provinci

Grootste gedeelte van Nederland mag niet meedoen.

Staan toch alleen maar in file.

En hebben geen Nav nodig zij gaan met de stroom mee :unknw: :unknw:

Groeten Ron (ik mag bijna meedoen moet wel 500 meter verderop gaan wonen, Kan naar 2 kanten)

Mijn excuses. Volledig gemist. Heb ze inmiddels keurig alle 12 toegevoegd.

Opgestuurd, met het punt wat ik al maanden geleden op Jouwnav schreef, namelijk internet op je Tomtom. :blush:

Dat moet geen probleem zijn denk ik, met een ingebouwde SIM kaart...mobieltjes hebben niet zo'n groot scherm als de breedbeeld navigatie...ze hebben een touchscreen, dus wat wil je nog meer. :wink:

Internet op de TomTom zou idd weinig problemen moeten opleveren aangezien de connectiviteit er al is; alleen de browser nog niet. Een idee dat mezelf te binnen schoot was dat een navigatiesysteem als een soort WiFi distributiepunt zou kunnen dienen.

Internet op de TomTom zou idd weinig problemen moeten opleveren aangezien de connectiviteit er al is; alleen de browser nog niet. Een idee dat mezelf te binnen schoot was dat een navigatiesysteem als een soort WiFi distributiepunt zou kunnen dienen.

Aan welke browser denk je dan? (ik weet misschien wel een aardige, indien mogelijk) . :blush:

Voor mij ook (betaalbaar) internet hoor.