Sign in to follow this  
Followers 0
kombi-force-rotax

Hd traffic abo activeren?

45 posts in this topic

Nee ik was nieuwsgierig of je met de oude verbinding kreeg met de server en dat heb je dus. Dus het weer kan je dan ook opvragen als het goed is.

Dat heb ik ook al geprobeert, maar dat gaat ook niet meer. Hij zegt dat mijn abo is verlopen en verwijst me dan naar de website.

Ik kan dus verder helemaal niks.

Heb hem ook nog geprobeert te resetten enz, maar niks helpt.

Gr Fred

Dat heb ik ook al geprobeert, maar dat gaat ook niet meer. Hij zegt dat mijn abo is verlopen en verwijst me dan naar de website.

Ik kan dus verder helemaal niks.

Heb hem ook nog geprobeert te resetten enz, maar niks helpt.

Gr Fred

Mijn ontvanger was 18 augustus verlopen. Het blauwe lampje bleef continu aan en bij mijn account het ik dus de accountnaam en mijn paswoord ingevoerd zoals gevraagd. Toen bij de diensten werd netjes vermeld dat HDtraffic was verlopen maar tot mijn verbazing kon ik wel het weer opvragen. Bij jouw is alles dus onmogelijk. Wachten tot maandag dan maar.

Mijn ontvanger was 18 augustus verlopen. Het blauwe lampje bleef continu aan en bij mijn account het ik dus de accountnaam en mijn paswoord ingevoerd zoals gevraagd. Toen bij de diensten werd netjes vermeld dat HDtraffic was verlopen maar tot mijn verbazing kon ik wel het weer opvragen. Bij jouw is alles dus onmogelijk. Wachten tot maandag dan maar.

Ik ben het spoor in ieder geval een beetje kwijt aan het raken. Ik bel ze maandag wel en kijk wel wat daar uit komt. Ik heb al betaald dus neem aan dat ze het netjes oplossen.

Ik hou ze hier op de hoogte.

Gr Fred

Ik heb al betaald dus neem aan dat ze het netjes oplossen.

Ik hou ze hier op de hoogte.

Gr Fred

Dat is zeker en we horen het wel.

Wij konden met de verlopen HDtraffic reciever ook het weer en de QuickGPS bestanden opvragen.

Vanmiddag opnieuw geactiveerd via credit card ( hij was verlopen op 6 september ) en hij werkte meteen weer.

Zover ik kan beoordelen zijn er dus geen problemen met heractiveren van een verlopen HDtraffic reciever die al eens gewerkt heeft.

Wij konden met de verlopen HDtraffic reciever ook het weer en de QuickGPS bestanden opvragen.

Vanmiddag opnieuw geactiveerd via credit card ( hij was verlopen op 6 september ) en hij werkte meteen weer.

Zover ik kan beoordelen zijn er dus geen problemen met heractiveren van een verlopen HDtraffic reciever die al eens gewerkt heeft.

Je bent niet de enigste die hem weer aan de praat heeft. Hier nog wat geprobeert vandaag, maar niks.

Hij werkt niet met zowel de verlopen ontvanger als met de nieuwe.

Morgen weten we meer denk ik.

Gr Fred

Op 21-9-2009 mijn HDtraffic opnieuw geactiveerd, welke sinds 18 augustus was verlopen.

Alles ging correct en de ontvanger werkte weer. Op 22-9-2009 aan TT gemeld dat ik abbo op 20-12-2009 wilde beeindigen. Vandaag 23-9-2009 rond 18.00 uur voor de Coentunnel werd HDtraffic verbroken. Ik dacht de server ligt er uit en kreeg henm verder niet meer aan de praat. Toen ik thuis kwam rond 21.00 uur was er een mailtje van TT met de mededeling dat de account van mijn HDtraffic was afgesloten.

Moraal van dit verhaal:

Lezen is kennelijk erg moeilijk 20 december moest e.e.a. worden afgesloten. Uiteraard mailtje richting TT en nu maar kijken hoe snel ze zijn met wederom aamsluiten

Je ziet wel dat ze daar een probleem hebben. Zelfs met lezen.

Ik heb va maandag ook niks meer gehoort. Geef ze nog ff en dan maar weer aan de telefoon. :unknw:

Moet morgen tot maandag toch naar het buitenland, en heb dan toch niks aan Hd traffic. Ik gebruik mijn draadje dan wel ff.

Gr Fred

Moet morgen tot maandag toch naar het buitenland, en heb dan toch niks aan Hd traffic. Ik gebruik mijn draadje dan wel ff.

Gr Fred

Vraagje tussendoor:

Een TMC draadje met een rond stekkertje (oude type) , of een usb stekkertje (nieuwe type) ?.

Vraagje tussendoor:

Een TMC draadje met een rond stekkertje (oude type) , of een usb stekkertje (nieuwe type) ?.

Eentje met een ronde stekker. Heb ik via e-bay in duitsland gekocht. Koste incl verzenden nog geen 30 euro.

Daar heb je hem hier niet voor.

Gr Fred

Eentje met een ronde stekker. Heb ik via e-bay in duitsland gekocht. Koste incl verzenden nog geen 30 euro.

Daar heb je hem hier niet voor.

Gr Fred

Okee, zal het effe aan BramvT door geven. :unknw:

Okee, zal het effe aan BramvT door geven. :unknw:

Wat is het nou. Kan hieruit de conclusie worden getrokken, dat beide TMC goed zijn (USB en Audioplug). Tenslotte verkoopt TT die met Audioplug niet meer ?????

Wat is het nou. Kan hieruit de conclusie worden getrokken, dat beide TMC goed zijn (USB en Audioplug). Tenslotte verkoopt TT die met Audioplug niet meer ?????

In mijn 730 en 930 gaat die met ronde stekker. Ik dacht dat die met usb plug ook paste, alleen laad hij dan niet op heb ik dacht ik ergens gelezen.

Gr Fred

In mijn 730 en 930 gaat die met ronde stekker. Ik dacht dat die met usb plug ook paste, alleen laad hij dan niet op heb ik dacht ik ergens gelezen.

Gr Fred

Voordeel met de ronde steker is dat je geen externe voeding nodig hebt (haalt voeding vanaf TT) en met de USB moet je extern voeding hebben. Met USB is verder geen probleem voeding in TMC en TMC in TT.

Edited by holyhead

Voordeel met de ronde steker is dat je geen externe voeding nodig hebt (haalt voeding vanaf TT) en met de USB moet je extern voeding hebben. Met USB is verder geen probleem voeding in TMC en TMC in TT.

Dat zou kunnen zijn. Ik gebruik alleen deze als ik de grens over ga, en nu natuurlijk omdat ik dus nu geen Hd traffic heb.

Gr Fred

Dat zou kunnen zijn. Ik gebruik alleen deze als ik de grens over ga, en nu natuurlijk omdat ik dus nu geen Hd traffic heb.

Gr Fred

Dat bij jouw duurt nu toch wel lang, dat gedoe met de HDtraffic.

Dat bij jouw duurt nu toch wel lang, dat gedoe met de HDtraffic.

Ja ik weeet het. Ik ga nu over de grens dus heb er dan toch niks aan. IK had maandag meteen gebelt, en zou er zsm iets van horen. Niet dus. :smile:

Moet zeggen de vorge keer had ik meteen zo'n standaard mail terug, en dat is nu niet. Wie weet komt het goed.

Het is nu donderdag en ga ze maandag als ik weer in Holland ben maar weer eens bellen.

Op de TT site staat bij mijn vragen nog steeds dat ze er mee bezig zijn.

Doe het tot die tijd wel ff met mijn draadje.

Gr Fred

Doe het tot die tijd wel ff met mijn draadje.

Gr Fred

Nou... ik had toch mooi, de werkende HD T receiver (van de 930, die het ook op jouw 730 goed doet) geregeld

en tegen het vrouwke gezegd: regel jij het effe met TT. :smile:

(geintje)

Nou... ik had toch mooi, de werkende HD T receiver (van de 930, die het ook op jouw 730 goed doet) geregeld

en tegen het vrouwke gezegd: regel jij het effe met TT. :wink:

(geintje)

Ik denk dat ze gek wordt. :smile:

Eerst wilde ze geen TT en sinds die in de auto hangt icm Traffic is dat ding er niet meer uit te slaan. :good:

als ik zo al die draadjes over de HD Traffic problemen zie, heb ik zo het idee dat er echt iets niet goed zit daar bij TomTom! :unknw: