Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: TomTom carkit voor iPhone beschikbaar

12 posts in this topic

Ben zeer benieuwd of hij ook werkt met de ipod touch waar ik TomTom op heb staan.

Graag hoor ik van iemand of dat zo is. TomTom schrijft hier nog niets over.

Onbegrijpelijk dat ik van TomTom nog werkelijk niets gehoord heb.

Ik sta al zeker 3 maanden ingeschreven op de nieuwsbrief van TomTom iphone, maar ik heb nog nooit een nieuwsbrief over TomTom voor de iPhone ontvangen.

Als online marketeer vind ik dit echt een misser van de bovenste plank!

Onbegrijpelijk dat ik van TomTom nog werkelijk niets gehoord heb.

Ik sta al zeker 3 maanden ingeschreven op de nieuwsbrief van TomTom iphone, maar ik heb nog nooit een nieuwsbrief over TomTom voor de iPhone ontvangen.

Als online marketeer vind ik dit echt een misser van de bovenste plank!

Ik heb pas gisteren een mail gehad. Dus mocht je de komende week niets krijgen dan kan je van een misser spreken nu nog niet.

Dat is al heel oud nieuws, hij was al ter beschikking in de nacht van 10 op 11 oktober op de Apple Store in Belgi

Edited by MacRider

Dat is al heel oud nieuws, hij was al ter beschikking in de nacht van 10 op 11 oktobre op de Apple Store in Belgi
Edited by holyhead

Dat is al heel oud nieuws, hij was al ter beschikking in de nacht van 10 op 11 oktober op de Apple Store in Belgi

Of hij zal werken met de iPod Touch is de vraag, velen zeggen van wel, dus je zal het aan den lijve moeten ondervinden, persoonlijk denk ik ook wel.

Voor de iPhone 2G dus wel als je goed kijkt op de bijgeveogde afbeelding dewelke van TomTom zelf komt.

In ieder geval staat TomTom op mijn iPhone 2G en op mij iPhone 3GS, ik zal het dus kunnen testen. Voordeel 1 x betalen en op 2 iPhones geladen.

Ik denk dat andere GPS-software ook zal profiteren van deze houder.

En zonder die houder werkt de iPhone 3GS met TomTom prima, al valt hij soms eens van het dashboard van de wagen.

Ik ga hem zeker ook op de motor testen ( bij droog weer ) en zien of hij kan koppelen met de ScalaRider in mijn helm.

post-4855-1255532851_thumb.png

Edited by MacRider

Wat ik bedoel is het volgende:

Ik heb me in juni ingeschreven op die nieuwsbrief via de speciale TomTom iPhone actiewebsite, maar heb werkelijk nog nooit 1 nieuwsbrief ontvangen. Als online marketeer zou ik al veel eerder mailtjes verzonden hebben, al is het maar om de aandacht 'warm' te houden.

Denk dan aan onderwerpen als:

- Wat kan de TomTom iPhone carkit allemaal (juni)

- Wat screenshots van de software en info over de software (augustus)

- De introductie van de software (september)

- De introductie van de carkit in (oktober)

Dan heb je al vier maanden aandacht voor je product.

Die mensen schrijven zich niet voor niets in voor de nieuwsbrief.

Maar goed, via allerlei websites hoor ik het ook allemaal wel. Maar als nieuwsbrief-abonnee voor de TomTom iPhone applicatie verwacht ik ge