Sign in to follow this  
Followers 0
Heisie

Nieuwe Kaart in aantocht

6 posts in this topic

List of new features and improvements

Version 8.840

(Carminat TomTom)

Safety camera warnings are now only given when relevant and on the same side of the road

New and improved look

Display of time and temperature while radio is off

Support for continuous keypress while using the remote control (if applicable)

Support for improved location annotation of RDS/TMC messages (map version 8.40 or higher required)

Miscellaneous minor improvements

Gr.Heisie

Weet iemand al wanneer de nieuwe kaart verschijnt? Dacht dat dat normaal toch ergens in november is, niet?

't Is omdat ik me een TT 750 heb aangeschaft, maar zelfs nog niet heb aangezet. Dit om te vermijden dat mijn 30 dagen laatste-kaart-garantie al om is tegen dat nieuwe kaart verschijnt...

mvg,

Erik

Weet iemand al wanneer de nieuwe kaart verschijnt? Dacht dat dat normaal toch ergens in november is, niet?

't Is omdat ik me een TT 750 heb aangeschaft, maar zelfs nog niet heb aangezet. Dit om te vermijden dat mijn 30 dagen laatste-kaart-garantie al om is tegen dat nieuwe kaart verschijnt...

mvg,

Erik

Ik meen zo rond de 20

Ik heb al een aantal 840 kaarten op ipmart-forum.com gesignaleerd. Binnenkort zal er veel meer beschikbaar komen.

Ik heb al een aantal 840 kaarten op ipmart-forum.com gesignaleerd. Binnenkort zal er veel meer beschikbaar komen.

Ik sta te trappelen van ongeduld :clapping:

Ik sta te trappelen van ongeduld :clapping:

Ik zou maar even stil gaan staan en als de nieuwe kaarten komen nog minstens een week wachten. Toen kaart 830 uitgekomen was en ik 2 dagen later mijn voucher van de HDT gebruikte kreeg ik kaart 825. Het is later uiteindelijk goed gekomen maar het gaf een hoop moeilijkheden.