Sign in to follow this  
Followers 0
Goudswaard

Voucher kaart update bij HDT

90 posts in this topic

Heeft iemand al met deze voucher de 8.40 kaarten binnengehaald en werkt de voucher ook als je bijvoorbeeld kaartversie 8.10 hebt? In de beschrijving bij de HDT stond vermeld dat je hem niet hoeft te gebruiken bij kaartversies 8.10 en hoger maar werkt de voucher wel als je 8.10 erop hebt staan?

Heeft iemand al met deze voucher de 8.40 kaarten binnengehaald en werkt de voucher ook als je bijvoorbeeld kaartversie 8.10 hebt? In de beschrijving bij de HDT stond vermeld dat je hem niet hoeft te gebruiken bij kaartversies 8.10 en hoger maar werkt de voucher wel als je 8.10 erop hebt staan?

Ja hij werkt wel je krijgt de nieuwste kaart aangeboden. Bij mij was het probleem dat ik Midden en Oost Europa aangeboden kreeg. Er werd mij niets gevraagd. Ik wil de WE kaart hebben. Inmiddels contact gehad met TT. Kopie vouchercoder en rekening opsturen en dan hoor ik het verder. Probleem bij mij is dat ik rekening niet meer heb. Dan moest ik het maar zonder rekening op sturen. Ik heb de aangeboden kaart dus niet gedownload. Als je hem wel download wordt het moeilijker en krijg je meestal geen andere meer. Dat heb ik het begin van het jaar gehad.

Ik kreeg inderdaad ook de Midden en Oost Europa kaart aangeboden met de voucher-code.

Ik heb hem wel gedownload, omdat ik de West-Europa al had gedownload via de update-service.

Vraag me af waarom we die Midden en Oost Europa krijgen aangeboden !?

Ik kreeg inderdaad ook de Midden en Oost Europa kaart aangeboden met de voucher-code.

Ik heb hem wel gedownload, omdat ik de West-Europa al had gedownload via de update-service.

Vraag me af waarom we die Midden en Oost Europa krijgen aangeboden !?

Als je die ook wil hebben is het geen probleem. Ik heb wel WE voor mijn One via de updateservice.

Ik heb alle gegevens opgestuurd (had rekening inmiddels gevonden) en wacht op antwoord.

Had vandaag ook dat probleem. Na het invoeren van de vouchercode kreeg ik de kaart van midden- en Oost Europa aangeboden. Na telefonisch contact met TomTom en het verzenden van de aankoopbon van het HDT-pakket en nog wat informatie staat nu de West Europakaart voor me klaar en wordt deze op dit moment gedownload.

Volgens de informatie op de voucher kan je een kaart kiezen. Dat werkt blijkbaar niet en krijg de de midden- en Oost Europa kaart.

Jammer dat het mis gaat, maar goede en snelle service bij TomTom om de fout te herstellen.

Aanvulling:

Toch niet zo geweldig. Blijkt dat het kaartversie 8.35 is. Dus maar weer met TomTom in de slag.

Edited by N.P.S

Had vandaag ook dat probleem. Na het invoeren van de vouchercode kreeg ik de kaart van midden- en Oost Europa aangeboden. Na telefonisch contact met TomTom en het verzenden van de aankoopbon van het HDT-pakket en nog wat informatie staat nu de West Europakaart voor me klaar en wordt deze op dit moment gedownload.

Volgens de informatie op de voucher kan je een kaart kiezen. Dat werkt blijkbaar niet en krijg de de midden- en Oost Europa kaart.

Jammer dat het mis gaat, maar goede en snelle service bij TomTom om de fout te herstellen.

Aanvulling:

Toch niet zo geweldig. Blijkt dat het kaartversie 8.35 is. Dus maar weer met TomTom in de slag.

Hier dus hetzelfde geval....(Go%$#^gloei%$#%$) :yahoo:

Kan ik morgen ook weer gaan bellen (sukkels van TT !)

En ook ik kreeg de Midden en Oost Europa kaart aangeboden. Maar even niet gedownload en contact gezocht met TomTom. Moest wat gegevens mailen en wacht nu op antwoord. Ik vroeg nog of het al vaker was voorgekomen, maar ik was de eerste die het melde. En dat om 17.30. :yahoo:

En ook ik kreeg de Midden en Oost Europa kaart aangeboden. Maar even niet gedownload en contact gezocht met TomTom. Moest wat gegevens mailen en wacht nu op antwoord. Ik vroeg nog of het al vaker was voorgekomen, maar ik was de eerste die het melde. En dat om 17.30. :yahoo:

Ze zeggen maar. Ik heb het vanmorgen om 10.00 uur hetzelfde gemeld. Ze kunnen ook niet zien wat een andere helpdeskmedewerker doet.

Ze zeggen maar. Ik heb het vanmorgen om 10.00 uur hetzelfde gemeld. Ze kunnen ook niet zien wat een andere helpdeskmedewerker doet.

Das nie zo leuk.

Zijn die knakkkers bij TomTom ook savonds bereikbaar?

Ik verwacht namelijk hetzelfde probleem.

Moet de boel maar even inscannen.

Misschien gaan ze daar ook mee accord.

Mail is nog altijd sneller dan tante post.

Zojuist voucher ingewissel en wat blijkt, ik kan kiezen tussen midden en oost europa of de west en midden europa kaart.

Die laatste wordt nu binnengehaald; het betreft de uitgebreide versie (niet de 2 G versie)

Van TomTom nog geen reactie gehad op het leveren van een 8.35 kaart i.p.v. de beloofde laatste kaart, wat versie 8.40 is. Toch maar een herinnering gestuurd. Nu maar wer even geduld hebben.

Verder lees ik dat anderen wel 8.40 kaarten hebben onvangen. Blijft een beetje rare zaak...

Van TomTom nog geen reactie gehad op het leveren van een 8.35 kaart i.p.v. de beloofde laatste kaart, wat versie 8.40 is. Toch maar een herinnering gestuurd. Nu maar wer even geduld hebben.

Verder lees ik dat anderen wel 8.40 kaarten hebben onvangen. Blijft een beetje rare zaak...

Ik heb inmiddels wel antwoord gehad. Eerst alles toegezonden en gisteren opeens de vraag of ik schriftelijk (email) wilde bevestigen dat ik in plaatst van Midden en Oost Europa de kaart van West Europa wilde hebben. Heb dat inmiddels bevestigd met de opmerking dat ik dat al eerder gedaan had. Dus nu maar afwachten.

TomTom heeft een 8.40 kaart ter download aangeboden. Komt alles toch weer goed!

Het gaat wel een mis bij TomTom maar fouten worden snel hersteld!

Ik heb inmiddels wel antwoord gehad. Eerst alles toegezonden en gisteren opeens de vraag of ik schriftelijk (email) wilde bevestigen dat ik in plaatst van Midden en Oost Europa de kaart van West Europa wilde hebben. Heb dat inmiddels bevestigd met de opmerking dat ik dat al eerder gedaan had. Dus nu maar afwachten.

Ik kom net thuis, opende mijn mailbox en zag een melding met meteen reclame erbij....+ een mededeling dat er software updates klaar staan, DUS ik mijn Go 630 aangesloten en JA HOOR : de WE v8.40-2562 :biggrin:

Staat er net op, downloaden ging redelijk snel en hij werkt.

Hoefde gisteren alleen maar mijn emailadres op te geven waar mijn TTH op geregistreerd staat, niks bonnetjes of voucher opsturen danwel de code doorgeven. :biggrin:

Dus binnen 1 dag.....best netjes zo. :blink:

Ik kom net thuis, opende mijn mailbox en zag een melding met meteen reclame erbij....+ een mededeling dat er software updates klaar staan, DUS ik mijn Go 630 aangesloten en JA HOOR : de WE v8.40-2562 :biggrin:

Staat er net op, downloaden ging redelijk snel en hij werkt.

Hoefde gisteren alleen maar mijn emailadres op te geven waar mijn TTH op geregistreerd staat, niks bonnetjes of voucher opsturen danwel de code doorgeven. :biggrin:

Dus binnen 1 dag.....best netjes zo. :good:

Zeker je hebt gewoon een goede helpdeskmedewerker gehad. Ik wacht nog steeds. Je hebt natuurlijk wat druk uitgeoefend :blink:

Zeker je hebt gewoon een goede helpdeskmedewerker gehad. Ik wacht nog steeds. Je hebt natuurlijk wat druk uitgeoefend :biggrin:

Alleen maar verteld dat wij op dit forum er ook mee bezig zijn en al meer mensen die midden en oosteuropa kaart aangeboden hadden gekregen. :biggrin:

Alleen maar verteld dat wij op dit forum er ook mee bezig zijn en al meer mensen die midden en oosteuropa kaart aangeboden hadden gekregen. :biggrin:

Ik wacht maar af en toon geduld, misschien wordt het morgen nog wat.

Net als ik dat doe. En anders morgenmiddag nog maar eens bellen.

En....al wat gehoord van ze ? :blink:

(ook de anderen? ) :good:

En....al wat gehoord van ze ? :wink:

(ook de anderen? ) :good:

Nee dus dat wordt op zijn vroegst maandag. Het is ook erg moeilijk om softwarematig de goede kaart ter downloading klaar te zetten :blink:

Ik moet dus ook maar even contact gaan opnemen.

Heb zo weinig aan een kaart van alleen Midden en Oost Europa als je in Nederland start.

Ik hoef in principe niet geheel Europa,maar wel west Europa.

Hopelijk reageren ze op mijn mail.

JA!! Krijg net mail, de kaart staat klaar.

Maar nu is m'n usb-kabeltje stuk. Morgen snel een nieuwe halen.

Dubbele update:

- nog een kabeltje gevonden in mijn archief

- kaart wordt nu gedownload

Edited by HerZon