Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: TomTom kondigt HD Traffic 3.0 aan

80 posts in this topic

Verbing = uiteraard VerbinDING. :yahoo:

Ja....zeker een rot ding, ik zou ook dolgraag willen weten of de mensen met LIVE dit de laatste dagen OOK hebben ondervonden (slechte verbinding met de Live server)...OF dat dit puur aan de losse HDT recievers ligt, omdat dit voor TT toch een aflopende zaak is en wij niet serieus meer worden genomen of zo :angry:

Als het met de Live toestellen qua nauwkeurigheid van de files een stuk beter is gesteld, dan wil ik best eerdaags 1 van de nieuwe T'T's met Live gaan aanschaffen.....doch is het nog steeds een puinhoop, dan ga ik daar mijn geld niet aan besteden. :crazy:

Overigens merkte ik voor de zoveelste keer midden in hartje Brussel (bij de EU parlementsgebouwen) dat mijn Go 630 veel moeite had (vanwege de hoge gebouwen daar) om mij de juiste weg te laten rijden, dat had ik overigens ook al eens met andere (luxere) Go's. :biggrin:

Edited by BramvT

Ik heb er geen last van gehad. Soms duurde het wat langer voordat er informatie binnen was, maar de verbinding bleef daarna stabiel.

Afgelopen dagen geen grote problemen gehad met Live, de verbinding heeft gewoon gewerkt en werkt op dit moment ook. Ik gebruik geen losse traffic receiver, maar gewoon een TomTom met ingebouwde sim kaart.