Sign in to follow this  
Followers 0
jonas500

Zonwerende voorruit

55 posts in this topic

Hallo,

Ik ben sinds vrijdag een trotse bezitter van een TT GO 750 Live. Ja Germ, ik heb hem toch gekocht, kreeg bij dit model in Belgi

Edited by jonas500

Ik ben sinds vrijdag een trotse bezitter van een TT GO 750 Live. Ja Germ, ik heb hem toch gekocht, kreeg bij dit model in Belgi

Ik rijdt ook in een C-max met zonwerend glas met verwarming. Mijn Tom Tom XL Black Edition heeft er geen problemen mee.

bijna alle huidige auto`s hebben warmte werend glas daar zit het probleem niet het probleem zit hem in voorruitverwarming dit werkt als een hele grote spoel die het gps signaal stoort de meeste van deze ruiten hebben een plaats in het voorruit waar een open plaats is daar kan een aparte gps antenne ook geplaatst worden. mercedes volvo bmw die kennen het probleem ook .......

Alle Fords met warmtewerende voorruit hebben snelle voorruitontdooiing en dit geeft GEEN enkel probleem qua ontvangst. :unknw:

Bij Ford is er in ieder geval geen "gaatje" in de voorruit :dirol: om de ontvangst "door te laten"

Terug naar de warmte werende voorruit

In mijn Peugeot 307sw was de ontvangst met mijn vorige navi VDO2110 NUL !!

Er moest een externe antenne naast de spiegel geplaatst worden, toen binnen 15sec ontvangst.

Waaraan het heeft gelegen weet ik niet, maar het ging steeds langer duren voordat satelieten gezien werden.

Soms 15 minuten

Met de TT 730 ref. geen probleem, zeker niet als je hem buiten de auto opstart.

In de auto binnen een minuut signaal en positie.

Dik tevreden !

Edited by (Xenon) Lampie