Sign in to follow this  
Followers 0
kaaken

Kruispunten

6 posts in this topic

Ik vertrek binnenkort naar Colmar en heb nog eens mijn TT Rider 2nd Edition bovengehaald. Ik wou gebruik maken van de Reisplanner en route samenstellen. Als ik een weg (een D... of een N...) invoerde, kreeg ik volgende melding, gezien er geen huisnrs zijn met welk kruispunt wilt gij de weg laten kruisen. Ik moest een tijdje wachten om de nodige kruispunten op te halen. Dit duurde lang en de TT Rider vond geen overeenkomstige kruispunten. Hoe kan ik hieraan herhelpen ??? Ik heb reeds de Rider reeds geupdated en gereset. ....

Bedankt voor een reactie !!!

Ik vertrek binnenkort naar Colmar en heb nog eens mijn TT Rider 2nd Edition bovengehaald. Ik wou gebruik maken van de Reisplanner en route samenstellen. Als ik een weg (een D... of een N...) invoerde, kreeg ik volgende melding, gezien er geen huisnrs zijn met welk kruispunt wilt gij de weg laten kruisen. Ik moest een tijdje wachten om de nodige kruispunten op te halen. Dit duurde lang en de TT Rider vond geen overeenkomstige kruispunten. Hoe kan ik hieraan herhelpen ??? Ik heb reeds de Rider reeds geupdated en gereset. ....

Bedankt voor een reactie !!!

Ligt niet aan je apparaat. Wanneer je Colmar Duitsland bedoeld heb ik hetzelfde met TT730 kaart 845 (versie februari 2010).

In Colmar is maar 1 straat bekend Anton-Hullman-Weg. Wanneer je op de kaart kijkt is het volgens mij ook maar een gehucht.

Edited by Hensepens

Maar....Colmar in Frankrijk bestaat ook, daar zijn een heleboel kruispunten.....

Klopt de topicstarter heeft het over het Franse Colmar.

Hij heeft het over D en N wegen !

In Duitsland zijn het B en l wegen.

Tip: Voer gewoon een volgend routepunt in door een routepunt op de kaart te plaatsen, dus niet via een adres een routepunt plaatsen.

E.e.a. gaat overigens verreweg het gemakkelijkst als je ITN.conv of TYRE gebruikt (gratis programma's).

groet,

Christ

Alvast bedankt voor de reacties, maar ik denk dat het puur software-matig een probleem is. Ik heb de TT Rider naar de winkel gedaan en ze geraken er ook niet uit. De software is er al eens van gesmeten en terug opgezet maar geen resultaat. Ze zoeken verder ... Hopelijk komt het in orde !!!