Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: Ook grote kaarten v8.50 nu beschikbaar

192 posts in this topic

Gepubliceerd Nieuws:

Ook grote kaarten v8.50 nu beschikbaar

TomTom heeft vandaag ook de nog ontbrekende kaarten met versienummer 8.50 vrijgegeven. Het betreft vooral de grote kaarten...

Klik op de kop om het artikel te lezen...

Klik op 'REAGEREN' om een reactie op dit artikel te geven...

Fijn dat ik er op geattendeerd werd, maar ik ben alweer een week terug van mijn eerste vakantie van dit jaar. Maar in september ga ik nog een keer, en dan komen ze goed van pas. Tenminste, als de Kanaaleilanden er dan eindelijk op staan... :wink:

je hebt er alleen niets aan zijn veel te groot voor het interne geheugen van de xxl

SORRY SORRY BEN WEER TE SNEL>

Edited by louisschalk

Sorry was te snel met reageren ze hebben een nieuw systeem.

Je installeerd nu een gedeelte van de kaart waardoor hij wel gaat passen.

Ik durfde hem eerst niet op te halen vanwege de grote heb dus eerst gebeld.

Toen werd mij verteld dat op het moment je hem binnen wilt halen de opties krijgt welk deel je wilt hebben.

Groetjes Louis

Zo, de download loopt. Ik heb gekozen voor de noordelijke zone, ben benieuwd waar andere gebruikers voor kiezen.

Ik heb een Go 930, alleen intern geheugen. Als ik er nu een SDCard van 4GB in plaats, herkent TT-home dit dan en kan ik dan wel de hele kaart installeren?

Regards, Heronimus

Zo, de download loopt. Ik heb gekozen voor de noordelijke zone, ben benieuwd waar andere gebruikers voor kiezen.

Gekozen voor Europe_West ;-) Het systeem van Map Zones vind ik een prima optie!

Voor zover ik begrepen heb wel.

Wat ik me afvraag: Is die 2.2Gb met of zonder cspeech-files?

Ik heb de nieuwe kaart ook meteen binnengehaald. Ik heb gekozen voor de noordelijke zone.

Vooralsnog lijkt het zone systeem prima te werken!

Voor mij komt de kaart precies op tijd, mijn vakantie begint eind van de maand. Net gedownload, ik ben benieuwd naar de accuratesse. Ik heb de map Western and central europe gedownload.

Edited by Steve

Ik heb hem ook gelijk maar opgehaald, zelf gekozen voor de Noordelijke kaart.

Wel handig dat Nederland in elke kaart zit.

ik probeer 8.50 op mijn tt xl live te zetten met 2gb geheugen (850 is te groot). Ik kan tot op heden nog geen kaartgebieden selecteren, zodat de kaart kleiner is en op mijn Xl zal passen. Heeft iemand een idee? Of werkt het bij iemand wel op zijn XL live?

In TTHome, waar je je nieuwe kaart ziet staan, kun je kiezen voor "meer info" en ook voor "kies kaartgebied". Misschien heb je dat over het hoofd gezien?

..... die snelle(re) berekening is mij vanmiddag bij de eerste ritten eigenlijk niet opgevallen.

Kan de wens de vader van de gedachte zijn? :wink:

Nope, is echt waar. :yahoo:

Het berekenen van routes naar Tsjechi

In TTHome, waar je je nieuwe kaart ziet staan, kun je kiezen voor "meer info" en ook voor "kies kaartgebied". Misschien heb je dat over het hoofd gezien?

Nee, zie het nergens staan. Ik heb op alle mogelijke plekken in tthome gekeken, maar niks gevonden. Bij update mijn navigatiesysteem staat nog wel een oude kaart die up te daten valt naar 8.45. Mss dat dat het probleem is, alleen wanneer ik naar die versie update, ben ik bang dat ik mijn laatste kaartgarantie kwijtraak..

Heeft iemand al de kaarten van Benelux geprobeerd?

Zijn er wijzigingen ingevoerd door Tele Atlas die wij gebruikers hadden doorgegeven ?

Edited by Emirdagli03

Ik kan de kaart nu ook downloaden, maar ik wil hem op de 4GB SD kaart zetten.

Ik had de 8.45 kaart al verwijderd van de het interne geheugen, en op de SD kaart geinstalleerd.

Ik heb daarna een update gedaan van de safetycams.

Maar op de een of andere manier gaat Home helemaal over de Rooie, want hij geeft allerlei rare benamingen aan de rasterfiles, de safetycams, enz , enz.

Waarschijnlijk moet ik nog een aantal directories verplaatsen naar de SD kaart.

Ik kwam er niet meer uit, en heb de SD kaart leeggegooid, en mijn backup (die ik een half uur daarvoor gemaakt had) er weer opgezet, dus nu is alles weer origineel.

Is er ergens een beschrijving, hoe en wat ik moet verplaatsen naar de SD kaart, zodat Home ook goed blijft werken. :yahoo:

Sorry voor de dubbelpost :wink:

Nee, zie het nergens staan. Ik heb op alle mogelijke plekken in tthome gekeken, maar niks gevonden. Bij update mijn navigatiesysteem staat nog wel een oude kaart die up te daten valt naar 8.45. Mss dat dat het probleem is, alleen wanneer ik naar die versie update, ben ik bang dat ik mijn laatste kaartgarantie kwijtraak..

Wanneer je al eens onder Extra, op Laatste kaartgarantie heb geklikt, is de 8.45 voor je gereed gezet. Je krijgt nu dan ook via Home niet meer de 8.50 aangeboden. De 8.45 blijft staan.

Je zal TT moeten bellen om de laatste kaart in plaats van de 8.45 voor je gereed te zetten in Home.

Wel duidelijk maken wanneer je je apparaat hebt gekocht en dat je absoluut nog geen download hebt uitgevoerd.

Nope, is echt waar. :wink:

Het berekenen van routes naar Tsjechi

Niet blij met de update.

Mijn TT950 is nu niet meer te gebruiken.Vastgelopen. Resetten helpt niet.

Dus het is weer zover: weer 48 uur wachten op antwoord op mail.

Uren in de wachtstand bij de helpdesk van TT.

Uren werken aan alle e-mailtjes die ik weer gan ontvangen om het probleem op te lossen.

Ik depressief? Ja............. geworden na een jaar dit soort taferelen met mijn TT940.

:yahoo: