Sign in to follow this  
Followers 0
popcornoldies

Brandstofprijzen niet zichtbaar

42 posts in this topic

Ik krijg sinds vandaag steeds een foutmelding als ik de brandstof prijzen wil downloaden....

ERROR: DesktopLib/InstallToDevice/GetInstallable/InvalidArchive1: Dit bestand is ongeldig (archiefbestand): C:\Users\Corne\Documents\TomTom\HOME\Download\complete\fuelprice\Brandstofprijzen_Europa_-_Vernieuw_prijzen-26\fuelPricesEU.cab

@ .\framework\InstallToDeviceThread.cpp(1005)

<HOME2 version="2.7">

<fuelprice idurl="http://num1.id.tomtom.com/11002" idstr="FuelStationsEU" idnum="11002" version="1286020800">

<title lang="nl" mimetype="text/plain">Brandstofprijzen Europa - Vernieuw prijzen</title>

<description lang="nl" mimetype="text/plain">Rijd rechtstreeks naar de goedkoopste brandstof in de buurt! Je TomTom GO ontvangt de meest actuele brandstofprijzen. Volg de aanwijzingen naar het goedkoopste benzinestation in de buurt van je huidige positie of langs je route en bespaar op je brandstofrekening. Download dit item om de prijzen te vernieuwen voor het brandstoftype dat je momenteel hebt geselecteerd. OPMERKING: onze database wordt dagelijks bijgewerkt, maar gemiddeld duurt het drie dagen om de gegevens van alle stations te ontvangen.</description>

<image mimetype="image/png" usage="icon" url="http://home.tomtom.com/media/fuelprice/icon/icon-fuelprices.png"/>

<image mimetype="image/gif" usage="preview" url="http://home.tomtom.com/media/fuelprice/preview/preview-fuelprices.gif"/>

<download>

<url location="http://home.tomtom.com/download/fuelPricesEU.cab?type=fuelPrices&id=2" content="main"/>

</download>

<supplier id="tomtom">

<name>TomTom</name>

<image mimetype="image/png" usage="icon" url="http://home.tomtom.com/media/suppliers/tomtom_supplier_icon.png"/>

</supplier>

<fueltype idnumeric="1" filename="FuelStationsEU.1.fpf" id="diesel">Diesel</fueltype>

<fueltype idnumeric="6" filename="FuelStationsEU.6.fpf" id="SP95">Loodvrij</fueltype>

<fueltype idnumeric="7" filename="FuelStationsEU.7.fpf" id="SP98">Super loodvrij</fueltype>

<fueltype idnumeric="8" filename="FuelStationsEU.8.fpf" id="lpg">LPG</fueltype>

<fueltype idnumeric="10" filename="FuelStationsEU.10.fpf" id="red diesel">Rode diesel</fueltype>

<fueltype idnumeric="11" filename="FuelStationsEU.11.fpf" id="ultra diesel">Ultimate diesel</fueltype>

<fueltype idnumeric="12" filename="FuelStationsEU.12.fpf" id="hpd">Hoog vermogen-diesel</fueltype>

<fueltype idnumeric="13" filename="FuelStationsEU.13.fpf" id="lrp">LRP</fueltype>

</fuelprice>

</HOME2>

in .\framework\InstallToDeviceThread.cpp:1005

Stack:

0. chrome://tthome/content/ui/bindings/commit.js:82

error(textOrException);

1. chrome://tthome/content/ui/bindings/ttwizard.xml:1061

this._commitFailed(i, commitPage);

2. chrome://tthome/content/logic/util.js:79

return func.apply(obj, arguments);

3. chrome://tthome/content/logic/dllUtils.js:77

this._errorCallback(e);

4. chrome://tthome/content/logic/dllUtils.js:69

this._errorFatal(error);

Time: Sat, 02 Oct 2010 15:29:08 GMT

Storing op de server van TomTom denk ik. Want als je na de updat die mislukt is gaat kijken in je tomtom map op je pc dan zie je wel dat er iets is gedownload. Alleen is dat een leeg rar bestand. Er is dus niets om uit te pakken op je tomtom.

Hier hetzelfde.

Hier ook (uiteraard) :unknw:

Contact gehad met de F1-desk.

De fout is bekend. Nieuwe updates worden voorlopig ook niet aangeboden tot het probleem opgelost is.

Weet iemand of het iets te maken met de update naar 9.058??

Contact gehad met de F1-desk.

De fout is bekend. Nieuwe updates worden voorlopig ook niet aangeboden tot het probleem opgelost is.

Weet iemand of het iets te maken met de update naar 9.058??

Zojuist, ongeveer 19:15 uur, kreeg ik die update nog binnen. Uiteraard weer met foutmelding.

Ik denk niet dat het te maken heeft met 9.058. Niet iedereen die hierboven aangaf de foutmelding ook te krijgen heeft al 9.058, toch?

Dit heeft naar mijn idee echt niets te maken met die navcore, ik krijg de foutmelding ook bij een andere navcore.

Ik kreeg zojuist de update brandstofprijzen weer zonder foutmelding binnen.

Ze hebben het foutje kennelijk gevonden.

Herstel, te vroeg gejuicht. Het downloaden ging foutloos, maar bij het installeren toch die foutmelding.

Zat even wat tijd tussen, omdat ook de flitslocaties werden geupdate.

Edited by Sfinxie

Ik heb zojuist de brandstofprijzen met succes weten te vernieuwen, via tomtom home.

Ja, het werkt weer naar behoren.

Het lijkt te werken, maar de prijzen zijn niet van deze tijd.

Als je op je TomTom bij de LiveService de brandstofprijzen aanraakt, krijg je na contact met de server de mededeling dat de prijzen verouderd zijn en je via TomTomHome moet updaten.

En dat had je nu juist gedaan!!!!!

Geen goede actie van TomTom.