Sign in to follow this  
Followers 0
Trevor

Western_and_Central_Europe-map werkt niet

7 posts in this topic

Beste allemaal,

Ik ben in het bezit van een Tom met legale kaarten geinstalleerd. Canarische eiland en Western and Central Europe. Gisteren heb ik een update gedaan en sindsdien is mijn Kaartenpakket niet meer te zien. Is hier een reden voor? en wat kan ik er aan doen?

Het betreft een TomTom Go700

GR Goatje

Hier een paar foto's van mijn tomtom menu welke versie ik heb etc...

post-41853-1283205397_thumb.jpg

post-41853-1283205420_thumb.jpg

Even contact opnemen met TT; je hebt mogelijk een verkeerde versie aangeboden gekregen... Dat kunnen ze voor je rechtzetten.

ik zou beginnen met de navcore te updaten want die is erg oud zo te zien en hier passen de huidige kaarten niet op

ik zou beginnen met de navcore te updaten want die is erg oud zo te zien en hier passen de huidige kaarten niet op

En daar passen ook de nieuwste kaarten op 855.2931

Ik denk en weet wel haast zeker dat er een illegale kaart opstaat, want ik zie een filetje staan genaamd "meta.txt" en die komen niet voor in een legaal gedownloade map. :unknw: Deze files worden vaak meegeleverd in illegale mappen die ergens op internet worden aangeboden, dit filetje heb je namelijk nodig met nog wat andere software om een Navcore te patchen zodat je een illegale kaart kunt gebruiken op je TomTom.

Vandaar dat je kaart niet werkt met de offici

Edited by ArsLP

Ik denk en weet wel haast zeker dat er een illegale kaart opstaat, want ik zie een filetje staan genaamd "meta.txt" en die komen niet voor in een legaal gedownloade map. :unknw: Deze files worden vaak meegeleverd in illegale mappen die ergens op internet worden aangeboden, dit filetje heb je namelijk nodig met nog wat andere software om een Navcore te patchen zodat je een illegale kaart kunt gebruiken op je TomTom.

Vandaar dat je kaart het niet werkt met de offici

Edited by holyhead