Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: Nieuwe kaarten v8.55 nu beschikbaar

197 posts in this topic

Zo, ik ben net thuis van werk en heb m'n 950 maar weer aan het downloadinfuus gehangen. Eens kijken of ik de kaart voor middernacht binnen kan slepen.

denk het niet

Als je tussen de regels doorleest dan bedoel ik dat ook met mijn laatste zin.

IK haal een dvd bij eweka binnen 30 minuten binnen.

Ik ook, bij mij zegt hij nu dat er 45 uur nodig zijn om de kaart van 2 GB te downloaden, dat is natuurlijk van de gekke!!! Normaliter haal ik ook een film van 2 x zoveel GB in ongeveer 35 minuten binnen. Hier moet TomTom iets aan gaan doen.!!! Ben benieuwd.

Let wel, nog 1 dag en 5 uur te gaan... :good::wink: :unknw: Gelukkig gebruikt de PC niet zoveel stroom. :crazy:

Ik heb het al wel 50x geprobeerd en krijg alleen maar een bericht dat er een server timeout is.

K met P is het bij tt.

Kan ik mijn abonnementsgeld van de updateservice ook vertraagt betalen?????

2 euro per maand ofzo.

Ik heb betaald voor een abonnement op nieuwe kaarten en wannneer deze beschikbaar zijn moet ik die ook kunnen downloaden. En wel meteen.

Het kan toch niet zo zijn dat ze mijn krant van maandag maar op donderdag komen brengen want het was een beetje druk.

DIT KAN NIET TT.

Bij mij loopt de resterende tijd altijd op nooit af.

Ik heb er ook maar eens een mail naar TT aan gewaagd.

Onderhoud is er ook binnenkort:

Onderhoudsbericht

02.09.2010 01:00 tot 08:30 CET

HOME, Services, LIVE Services, Webshop.

Ik heb betaald voor een abonnement op nieuwe kaarten en wannneer deze beschikbaar zijn moet ik die ook kunnen downloaden. En wel meteen.

DIT KAN NIET TT.

Een beetje geduld en over een week gaat het allemaal beter. Iedereen valt over elkaar heen om maar zo snel mogelijk de nieuwe kaart te downloaden.

Weet iemand wat het verschil is tussen: "West en midden Europa" en "West en midden Europa 2GB"?

De geheugengrootte van beide kaarten is precies hetzelfde.

29boopk.jpg

Tijd loopt nog op. :unknw:

Geweldig dat binnenhalen van die kaart.... Gisteren gaf ie aan dat er over 45 uur alles binnen zou zijn...Jaja...dat mocht je wensen. Inmiddels al flink wat keren vastgelopen en time-outs...

Ach, rijden gewoon verder met de vorige kaart, toch :unknw:

gisteren bovenstaande gelezen dat het downloaden erg moeizaam ging, dus maar gewacht tot vanavond

tot mijn verbazing nog het zelfde probleem lees ik, maar kon en wou eigenlijk niet langer wachten, dus maar eens geprobeerd de kaart binnen te halen, tot mijn verbazing ging het toch best snel, 40 minuten was de kaart binnen en geinstaleerd op mijn tomtom 750 geheugenkaart van 4gb.

Weet iemand wat het verschil is tussen: "West en midden Europa" en "West en midden Europa 2GB"?

De geheugengrootte van beide kaarten is precies hetzelfde.

Ik heb elders gelezen dat dit weer (was ook al het geval bij de v850 kaarten) exact dezelfde kaarten zijn. Waarschijnlijk is dit ook bij de Europa en Europa 2GB het geval. Heeft ermee te maken dat mensen met een abonnement op kaarten anders hun kaarten niet kunnen updaten.

Vannacht maar even het bed uit?????? :yahoo:

Misschien als de normale mensen dan slapen hij wel binnen te halen is. :angry:

Edited by kameleon

ERROR: DesktopLib/InstallToDevice/GetInstallable/InvalidArchive1: Dit bestand is ongeldig (archiefbestand): C:\Users\erik\Documents\TomTom\HOME\Downloads\complete\map\West-_en_Midden-Europa\Western_and_Central_Europe.zip

@ .\framework\InstallToDeviceThread.cpp(1005)

<HOME2 version="2.7">

<map basemap="Western_and_Central_Europe" version="855" idnum="1401505" idstr="Western_and_Central_Europe" idurl="http://id.tomtom.com/map/western_and_central_europe/high-end-c">

<title mimetype="text/plain" lang="nl-NL">West- en Midden-Europa</title>

<description mimetype="text/plain" lang="nl-NL">Gedetailleerde kaart met een naadloze dekking van Europa, nu uitgebreid met Griekenland, Turkije en Rusland. Met IQ Routes™-gegevens voor een snellere routeberekening. Gebruikers van een navigatiesysteem met een beperkt geheugen kunnen mogelijk niet de volledige kaart installeren op hun navigatiesysteem, maar kunnen wel kaartzones kiezen en hiertussen wisselen met behulp van TomTom HOME. Kaartdekkingsstatistieken: - landen met volledige dekking (99,9%): Andorra, Belgi

Tegen de tijd dat ik hem binnen heb, heb ik net zo lang moeten wachten als op die 8.50........

...oftewel, als je hem binnen hebt, komt 8.60 al weer uit. :angry:

(ga het zo nog een keer proberen voor de 6e keer.....wat natuurlijk wel zou helpen is, dat een man of 30 van dit forum even een dagje wachten....kan ik tenminste even mijn gang gaan) :yahoo:

Bij mij heeft hij een uur of 12 staan downloaden waarna hij ook eindigde met een corrupt bestand. Vannacht (2/9) schijnt er van 1:00 tot 8:30 een server-update gedaan te worden, misschien helpt dat...

Andere downloads verlopen bij mij normaal dus het zal wel een serverprobleem zijn. Morgen nog maar eens proberen.

Lou

Edited by Lou van Wijhe

Net nog een poging gewaagd. Nog steeds zo snel als dikke stront die tergend langzaam tegen een muur omhoog kruipt. Wat een waardeloos bedrijf is dat TomTommetje toch.

:yahoo:

Yipee... (dacht ik gisteren nog, nadat ik zag dat er een kaartupdate (WCE v855.2880) aanwezig was, nadat we veel te lang op de (WCE 850.2800) update hebben gewacht..

Installatie via Home: na vele malen afgebroken (time-out's) etc en uuuuuuuuuuuuuurrren downloaden dit maar even afgebroken...

Kaartje weer in de Tom (ik heb een 940, dus heb je altijd een houder nodig voor aansluiten op de PC, dus alles op een kaartje en kaartlezertje werkt veel sneller en beter!) aangezet en .....

JAMMER: kaart ongeldig :blink:

:excl:

GMBL!$#^*&@$#@!! (kom je natuurlijk pas achter wanneer je in de auto zit en de Tom aanzet...)

:fool:

Hele verhaal maar aangeslingerd bij TomTom Support...

Kijken wat er uitkomt ( :angry: waarschijnlijk moet ik mijn Tom resetten ofzo... :ninja: )

Hou jullie op de hoogte....

post-32874-1283414598_thumb.jpg

Edited by DPL68

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0